بینگ دو ویژگی جدید هوش مصنوعی را به نمایش می‌گذارد که Google Bard را ابتدایی جلوه می‌دهد

در حالی که اگر اجازه داشته باشیم تعاملات طولانی تری داشته باشیم، ممکن است بتوانیم محدودیت کاراکتر را دور بزنیم، این درخواستی است که امیدواریم مایکروسافت به زودی به آن رسیدگی کند تا بتوانیم عملکرد Bing در متن طولانی را ببینیم.

تجزیه و تحلیل: ارزش آبگیری را دارد؟

به‌عنوان یکی از طرفداران بزرگ Google Bard، هنوز به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری از مردم به جای آن به سمت بینگ گرایش دارند. من از لحن ثابت و ثابتی که بارد دارد لذت می برم، و رابط کاربری راحت و آسان برای پیمایش است، اما ما طرفداران Google به سادگی آن نوع به روز رسانی های طرفداران Bing را دریافت نمی کنیم.

این پست وبلاگ از سایت رسمی همچنین جزئیاتی که پانل های دانش با داستان ها همراه هستند. بینگ اکنون داستان های تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر می کند که با استفاده از متن، تصاویر و ویدئو، زمینه بیشتری را به حوزه مورد علاقه شما در موتور جستجو اضافه می کند. همه کاربران Bing به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، هلندی، ایتالیایی، پرتغالی، لهستانی و عربی در دسترس خواهند بود.

این تکه‌های دانش شامل حقایق، جدول‌های زمانی و موضوعات مرتبط است که همگی توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند. البته همین نکته آخر ما را کمی محتاط می کند، همانطور که هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت این کار را انجام می دهد سابقه ساختن چیزها را دارند. اما ما امیدواریم که مایکروسافت بررسی های لازم را انجام داده باشد و چیزی شبیه به این را بدون اطمینان از اینکه ربات حقایق خود را کاملاً مشخص کرده است، منتشر نکند.

بخوان  کشفی جدید برای پاک شدن اتمسفر زمین





منبع