طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی با خامه و سبزیجات | پت شاپ لند

روغن، پیاز، کرفس، هویج، سیب زمینی و برگ بو را در یک ظرف بزرگ یا دو قابلمه بریزید. شما میتوانید در مقاله آموزش غذاهای گیاهی طرز پخت انواع سوپ گیاهی را مطالعه نمایید. در ادامه کره را با حرارت در یک تابه مناسب ذوب کنید و قارچ‌های ورقه‌ای را به آن اضافه کرده و کمی تفت دهید.

اولین نفر از تخفیف ها باخبرشوید!

بعد از این مدت درب ظرف را برداشته و سوپ را با استفاده از گوشت‌کوب برقی کاملا به صورت پوره درآورید. گوجه‌ها را در ظرف مخصوص فر بچینید و آن‌ها را در فر با دمای 218 درجه سانتی‌گراد به مدت دقیقه بگذارید. پختن را تا زمانی ادامه دهید که نانها قهوه‌ای طلایی شوند. نانها را با کفگیر برگردانید تا بخش دیگر آن هم پخته و طلایی شود.

طرز تهیه پنینی مرغ و قارچ و پنیر خوشمزه به روش ایتالیایی

پیاز را خرد کرده و در قابلمه بدون روغن تفت دهید، تمر هندی را با آب مخلوط کرده و صاف کنید، گوجه فرنگی ها را رنده کنید و به تمر هندی اضافه کنید. ۱) قابلمه بزرگی را روی حرارت متوسط رو به بالا قرار دهید. پس از گرم شدن روغن، پیاز را اضافه کنید و ۳ تا ۵ دقیقه تفت دهید. حالا گوجه فرنگی و جعفری پوره شده را به قابلمه اضافه می‌کنیم و حرارت را زیاد می‌کنیم تا مخلوط جادویی ما به جوش آید. خوب به سراغ مراحل آماده سازی این سوپ سریع الپخت و خوشمزه می‌رویم. مدت زمان تقریبی جهت آماده سازی این سوپ بیست تا سی دقیقه است.

  • سپس کره را داخل قابلمه ریخته و صبر می کنیم تا به خوبی ذوب شود سپس آرد را الک کرده و آن را داخل قابلمه می ریزیم و آن را تا زمانی که بوی خامی اش از بین برود تفت می دهیم.
  • سوپ گوجه‌فرنگی به همراه ورمیشل یکی از محبوب‌ترین سوپ‌هایی است که می‌توانید درست دامپزشکی شهر قدس کنید.
  • سوپ دال عدس یا سوپ عدس قرمز از خوشمزه ترین و مقوی ترین سوپ ها …
  • قابلمه را روی حالت تفت زیاد قرار دهید و وقتی داغ شد روغن را اضافه کنید.
بخوان  تکفارس: اخبار و بررسی تكنولوژی، کامپیوتر، موبایل، اینترنت | 1biti

خامه را به قابلمه اضافه می‌کنیم و به آرامی هم می‌زنیم تا خامه در سوپ حل شود. در این مرحله خامه صبحانه و فلفل سیاه را با هم مخلوط می‌کنیم و به‌هم می‌زنیم تا به خوبی ترکیب شوند و بافت یکسان و یک‌دستی به شما دهند. این کار باعث می‌شود زمان اضافه کردن به سوپ به راحتی درون آن حل شود و خامه گلوله گلوله نشود. مواد را با یک گوشتکوب برقی خوب پوره کنید یا می‌توانید آن را با لیوان در مخلوط کن بریزید (البته در صورتی که گوشتکوب ندارید چون در مورد سوپهای داغ گوشتکوب برقی ایمنتر است). این سوپ در واقع یک سوپ تابستانی است اما اینجا در شهر من هوا آنچنان گرم و مطبوع است که هیچ فرقی با تابستان مناطق سردسیر ندارد و من می‌توانم در فصل زمستان هم غذای تابستانی بخورم. اگر این نوع سوپ به نظر شما چندان رژیمی نیست و می‌خواهید بهتر باشد می‌توانید روغن زیتون را جایگزین کره کنید تا سالم تر باشد و خامه را حذف کنید.

“>طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی با خامه و سبزیجات | پت شاپ لند