علت بیشتر زنان در خرید از تولید کنندگان زن چیست؟

مصرف کنندگانی که مصرف کنندگان زن مصرف می کنند به خرید کالاهای ساخته شده توسط زنان نشان می دهند، در حالی که مصرف کنندگان مرد نسبت به جنسیت تولیدکننده بی‌تفاوت هستند.

با این حال کاهش نابرابری های اجتماعی برای تغییر رفتار کافی نیست. نویسندگان می‌نویسند: مصرف‌کنندگان باید باور کنند که فرد به ظاهر بی‌اهمیت باشد، آنها می‌توانند کمک کنند. از این نظر، مصرف کنندگان باید باور داشته باشند که اقدام کنند.

انتهای پیام



منبع

این مقاله بالقوه‌ای برای افزایش فروش را به تولیدکنندگان زن و مودم پلتفرم‌های آنلاین مارکت‌های دست ساز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، سیاست‌گذاران می‌توانند از این یافته‌ها برای پیشبرد برابری جنسیتی در تجارت استفاده کنند.

مطالعاتی که با کارگیری‌های مجموعه‌ای از ۱۳ مطالعه، کشف کردند که مصرف‌کنندگان زن در مقایسه با همتایان مرد خود، باوراً باور دارند که تصمیمات آنها هنگام خرید، می‌تواند به بازگرداندن برابری جنسیتی در تجارت کمک کند. نویسندگان مطالعه این گرایش را «باور به اثربخشی عملکرد»(عقاید اثربخشی عمل) می‌نامند.

علاوه بر این، مطالعات نشان می‌دهند که هر کدام از مصرف‌کنندگان زن برای این باور باشند که زنان در تجارت با تبعیض جنسیتی می‌شوند، بیشتر می‌توانند در مقابل این موضوع اقدامی انجام دهند و در نتیجه آن‌ها را برای خرید محصولات تولید کنند. زنان بیشتر می شود. در واقع، خرید یک زن تولید کننده برای مصرف کنندگان زن بیشتر است تا کالا را از گروهی از خرید زنان و مردانی که از درآمد برابری جنسیتی حمایت می کنند، بیشتر کند.

به بررسی نقش جنسیت‌کنندگان و مصرف‌کنندگان در خرید کالاهای دست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌an‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بدهی بده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiمانیم و در حالی که زنان بیشتر از زنان خریدار، مردان هنگام خرید تفاوت بین دو جنس قائل نمیشوند، دریافت میکنند.

بخوان  ویدیو/ آغاز جنگ میان غول‌های هوش مصنوعی

به گزارش ایسنا و به نقل از فیز، پژوهشگران دانشگاه فنی مونیخ و دانشکده بازرگانی کپنهاگ مقاله را در مجله «روانشناسی مصرف‌کننده» منتشر کردند که چگونه تصمیم‌گیری فرد هنگام خرید تأثیر جنسیت بر تولیدکننده کالاها می‌برد، ارائه می‌دهد. این تحقیق نتایجی برای پلتفرم‌های بازاریابی آنلاین فروش محصولات دست ساز به همراه خواهد داشت و همچنین برای سیاست گذاری که به دنبال ترویج رفتار پذیرش اجتماعی هستند، کارآمد خواهند بود.

علت بیشتر زنان در خرید از تولید کنندگان زن چیست؟

این مقاله توسط طبقه بندیکت شنور(Benedikt Schnurr) و جورجیوس هالکیاس(Georgios Halkias) نوشته شده است.

به گفته نویسندگان، نزدیک به یک میلیون مشتری در سال ۲۰۲۱ محصولاتی دست‌ساز از وب‌سایت «Etsy» خریداری کرده‌اند که نشان می‌دهد مشتریان می‌توانند شخصی را خریداری کنند و به ارائه‌کنندگان فردتر بپردازند.

علاوه بر این، این تیم بیشتر «باور به اثربخشی عملکرد» را در مصرف‌کنندگان زن، در جهت هدایت آن‌ها برای خرید یک محصول نقش مهم‌تری نسبت به اینکه آیا آن محصول منعکس‌کننده هویت آن‌ها هستند یا خیر، دریافت می‌کنند.