فلوریدا 1.5 میلیون دلار برای توسعه اپلیکیشن های شناسه گوشی هوشمند که کمتر کسی از آن استفاده می کند، هزینه کرده است

او گفت: «سازمان های مجری قانون باید بتوانند گواهینامه رانندگی همه را بخوانند.

این یک ایده فریبنده است – ایده ای که از سال 2014 توسط قانونگذاران فلوریدا مورد بحث قرار گرفته است، تنها چند سال پس از اینکه اپل و رقبای آن گوشی های هوشمند را معرفی کردند.

کاربر دیگری ظاهراً در منطقه ای زندگی می کند که پلیس محلی این فناوری را به کار گرفته است، اگرچه منطقه شناسایی نشده است. این کاربر گفت: «من بارها توسط پلیس متوقف شدم و تلفنم را با شناسه هوشمند به آنها می‌دادم.

چندین کسب و کار دیگر و آژانس های مجری قانون، از جمله دفتر کلانتر بروارد و اداره پلیس میامی داد، به موقع برای این گزارش به سوالات پاسخ ندادند.

سخنگوی ترز باربرا از طریق ایمیل گفت که دفتر کلانتر شهرستان پالم بیچ نیز از این برنامه استفاده نمی کند. او گفت که آیا آژانس ممکن است آن را در آینده بپذیرد “در حال حاضر ناشناخته است.”

نقل قول: فلوریدا 1.5 میلیون دلار برای توسعه برنامه های شناسه گوشی هوشمند که به ندرت کسی از آن استفاده می کند هزینه کرده است (2023، 5 آوریل) بازیابی شده در 5 آوریل 2023 از

راش گفت که ایالت ها احتمالاً باید بر روی یک استاندارد ملی، مانند استاندارد ID واقعی که توسط دولت فدرال در سال 2005 برای گواهینامه های فیزیکی رانندگی تصویب شد، به توافق برسند، قبل از اینکه رانندگان اجازه داشته باشند کارت های پلاستیکی خود را در خانه بگذارند.

سروان جرالد ایروین پلیس کورال اسپرینگز گفت: “یکی از اعضای واحد ترافیک ما در تظاهراتی که FHSMV انجام داد شرکت کرده است. هیچ برنامه فوری برای استفاده از این سیستم وجود ندارد. ما در حال حاضر دستگاه های مورد نیاز برای نصب برنامه را در اختیار افسران قرار نمی دهیم. ”

هر یک از این سه برنامه توسط کاربران اپل استور دارای رتبه دو از پنج ستاره هستند. چندین کاربر شکایت کردند که با Apple Wallet کار نمی کند. برخی دیگر گفتند که در فعال کردن برنامه یا دریافت آن برای اسکن گواهینامه رانندگی فیزیکی خود با مشکل مواجه بودند. برخی برای گرفتن سلفی مورد نیاز مشکل داشتند.

وب سایت مسافرتی The Points Guy گزارش داد که علاوه بر این، TSA از مسافران می خواهد که به هر حال گواهینامه رانندگی خود را به همراه داشته باشند.

بخوان  نقش هوش مصنوعی در ایجاد یک اقتصاد نامحدود

طبق گزارش FHSMV، تا فوریه 17.9 میلیون راننده دارای گواهینامه در ایالت وجود داشته است.

اما ظاهرا آینده هنوز اینجا نیست. اگرچه برنامه‌هایی که امکان انتقال بی‌سیم و ضبط داده‌های گواهینامه رانندگی دیجیتالی را فراهم می‌کنند از نوامبر ۲۰۲۱ برای دانلود از فروشگاه‌های اپل و اندروید در دسترس بوده‌اند، تعداد کمی از آژانس‌های پلیس یا کسب‌وکار در فلوریدا از این فناوری استفاده کرده‌اند.

بهترین گفت که FHSMV با سایر ایالت هایی که دارای گواهینامه رانندگی سیار هستند یا در حال توسعه هستند صحبت کرده است “برای تشویق پذیرش در سراسر کشور”.

در فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و اندروید، برنامه‌های شناسه هوشمند فلوریدا برای رانندگان، مشاغل و سازمان‌های مجری قانون در دسترس هستند.

بست گفت: تا پایان سال 2022، این دپارتمان 29 ارائه و/یا نمایش این فناوری را برای مشاغل، آژانس های مجری قانون، آژانس های دولتی، انجمن های صنعتی، ائتلاف های ایمنی و عموم مردم انجام داده است و افزود: “ما در حال حاضر در حال کار هستیم تا مخاطبان بیشتری را برای تلاش های اطلاع رسانی در سال 2023 شناسایی کنید.”

یک برنامه آزمایشی توسط اداره امنیت حمل و نقل فدرال که به مسافران اجازه می دهد یک شناسه دیجیتالی برای حرکت در پست های بازرسی امنیتی فرودگاه ارائه دهند، کاربران را ملزم می کند که شناسه های خود را در کیف پول اپل آپلود کنند. فلوریدا، بدون کراوات کیف پول اپل، شرکت نمی کند، حتی اگر فرودگاه بین المللی میامی یکی از 13 فرودگاه انتخاب شده برای خلبان باشد.

بست در پاسخ به درخواست فهرستی از 29 شرکت کننده، شش نفر را نام برد: گشت بزرگراه فلوریدا، انجمن رؤسای پلیس فلوریدا، بخش مشروبات الکلی و تنباکو در بخش مقررات تجاری و حرفه ای فلوریدا، Walgreens، AAA و RaceTrac.

Sun Sentinel فلوریدا جنوبی با آژانس های مجری قانون محلی و چند کسب و کار خرده فروشی بزرگ که الکل می فروشند تماس گرفت و پرسید که آیا از این پلت فرم استفاده می کنند یا خیر.

سازمان‌های پلیس از فرزندخواندگی خودداری می‌کنند

عدم وجود یک استاندارد واحد باعث می شود که این فناوری برای مسافران مکرر یا در ایالت هایی مانند فلوریدا که بازدیدکنندگان زیادی دارند، کمتر مفید باشد.

به گفته این بخش، از 154631 بارگیری، بیش از 95000 برنامه فعال شده است.

بخوان  مشکلات برنامه ویژن پرو به زودی ممکن است برطرف شود، اگرچه برخی موانع باقی مانده است

به عنوان مثال، آریزونا، کلرادو و مریلند برنامه هایی دارند که مجوزهای دیجیتال را در کیف پول اپل آیفون ذخیره می کنند. برخی دیگر از فناوری توسعه یافته توسط Mobile ID استفاده می کنند. هنوز دیگران برنامه های خود را ایجاد کردند.

اشتراک‌گذاری اطلاعات با کسب‌وکارها به روشی مشابه کار می‌کند، اما کاربران می‌توانند از اشتراک‌گذاری داده‌هایی که مربوط به تراکنش نیستند، منصرف شوند. برای مثال، برای ورود به یک نوار، کاربر می‌تواند فیلدهای داده‌ای که آدرس، وزن، قد یا جنسیت او را نشان می‌دهد به اشتراک نگذارد.

اداره پلیس فورت لادردیل، اداره پلیس کورال اسپرینگز و کلانتر شهرستان پالم بیچ پاسخ دادند و گفتند که از آن استفاده نمی کنند.

مارک راش، وکیل متخصص در امنیت سایبری و حریم خصوصی داده ها در قانون اوهایو، گفت: علاوه بر الزامی که کاربران همچنان گواهینامه رانندگی پلاستیکی خود را داشته باشند، یکی دیگر از موانع احتمالی برای پذیرش گسترده تر، نیاز به نصب برنامه های تأیید در تلفن های هوشمند است. شرکت Kohrman Jackson Krantz.

به طور مشابه، پلیس باید این برنامه ها را روی تلفن های شخصی خود نصب کند یا بخش های آنها باید برای آنها تلفن های جداگانه خریداری کنند. بر اساس گزارش Best of وزارت ایمنی بزرگراه و وسایل نقلیه موتوری، گشت بزرگراه فلوریدا در حال حاضر در حال توزیع تلفن برای سربازان در سراسر ایالت است تا برای استفاده آژانس از تأیید کننده مجوز آماده شود.

استانداردهای رقابتی یک مشکل است

دفاع و امنیت تالس روز جمعه به ایمیلی که در آن پرسیده شده بود که چه تعداد کسب و کار و آژانس پلیس از این پلت فرم استفاده می کنند، پاسخ نداد.

کاربران مشکلات را گزارش می کنند

از سال 2020، Thales Defense & Security، یک شرکت تابعه مستقر در مریلند از پیمانکار فناوری فرانسوی Thales Group، با وزارت ایمنی بزرگراه ها و وسایل نقلیه موتوری فلوریدا (FHSMV) برای توسعه پلت فرمی به نام Florida Smart ID برای استفاده توسط رانندگان و پلیس همکاری می کند. در توقف‌های ترافیکی، توسط مأموران گمرک در پست‌های بازرسی امنیتی مرزی، و توسط مشاغلی مانند مشروب‌فروشی‌ها و خواربارفروشی‌ها که برای خرید الکل و سایر محصولات محدود شده نیاز به اثبات سن دارند.

پس از این شکایت، یکی به‌عنوان «پاسخ توسعه‌دهنده» شناسایی شد و اشاره کرد که «پذیرش کسب‌وکارها همچنان محدود است، زیرا (برنامه‌ها) همچنان آزمایش می‌شوند، اما ما مشتاقانه منتظر گسترش پذیرش به زودی هستیم».

بخوان  یافتن ماده تاریک با استقرار ساعتهای اتمی در نزدیکی خورشید

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بهترین مشکلات برخی از کاربران را به درک نادرست از نحوه عملکرد سیستم نسبت داد. او تلفنی گفت: «این یک سیستم دو بخشی است. “شما باید آن را دانلود کنید، و باید کسی وجود داشته باشد که از برنامه تایید استفاده کند تا موثر باشد.”

اما او گفت: “همیشه یک الزام برای داشتن شما وجود دارد [physical] گواهینامه رانندگی با شما.”

سخنگوی مولی بست گفت، اما وزارت ایمنی بزرگراه و وسایل نقلیه موتوری نمی داند چه کسی واقعاً از این برنامه استفاده می کند. او از طریق ایمیل گفت: «ما نمی‌توانیم تعیین کنیم که کدام سازمان‌های مجری قانون یا کسب‌وکارها از این برنامه استفاده می‌کنند (این اطلاعات در فروشگاه‌های برنامه جمع‌آوری نمی‌شود).

آیا تا به حال می‌توانیم گواهینامه‌های رانندگی خود را در خانه بگذاریم و از یک برنامه تلفن هوشمند در صورت دستگیری پلیس استفاده کنیم؟

راش گفت که مانع دیگر عدم وجود فناوری استانداردی است که امکان استفاده از برنامه ها را در سراسر خطوط دولتی فراهم می کند. ایالت های مختلف در حال توسعه برنامه هایی هستند که به روش های مختلف ارتباط برقرار می کنند.

ایروین گفت که این وزارتخانه در آینده به بررسی این برنامه خواهد پرداخت.

او گفت که این می تواند نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی را برای کارمندانی که باید برنامه را نصب کنند، ایجاد کند.

از آنجایی که قانون فلوریدا هنوز رانندگان را ملزم می کند که نسخه های پلاستیکی فیزیکی گواهینامه رانندگی خود را همراه داشته باشند، برخی از کاربرانی که این برنامه را دانلود کرده اند شکایت دارند که کاربرد کمی دارد.

تا 9 مارس، برنامه گواهینامه رانندگی 142803 بار از فروشگاه های اپل و اندروید دانلود شده بود. کسب‌وکارها برنامه تأیید سن را 11828 بار از این دو پلتفرم دانلود کردند و سازمان‌های مجری قانون برنامه مورد نیاز خود را برای دریافت بی‌سیم داده‌های گواهینامه رانندگی دانلود کردند.

برنامه

اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

2023 جنوب فلوریدا Sun Sentinel.
توزیع شده توسط Tribune Content Agency، LLC.

«تلفن همراه 7-Eleven را به سراغ کی می‌کشم [verify an age]راش در مصاحبه ای گفت: “تلفن شخصی من یا تلفن فروشگاه؟ احتمالاً این تلفن همراه شخصی من است، اما برنامه باید به عنوان ثبت نام در فروشگاه تأیید شود.”

یکی از کامنت‌گذاران در ماه ژانویه گزارش داد که در کلوب‌ها و بارها نمایش‌هایی را به پرشورها نشان می‌دهد، “و آنها هیچ تصوری از وجود آن ندارند.” همان کاربر گزارش داد که آن را به سازمان‌های مجری قانون در همه سطوح نشان می‌دهد، از جمله پلیس شهر، ادارات کلانتر، گشت بزرگراه فلوریدا و اداره امنیت حمل‌ونقل فدرال «و هیچ‌کس نمی‌داند چیست، چه رسد به داشتن اسکنرهای QR برای خواندن برنامه‌ها. “عملکرد تایید کد QR.”

روش کار قرار است ساده باشد: کاربر برنامه را دانلود می کند، یک حساب کاربری ایجاد می کند و با اتصال به FHSMV مجوز خود را تأیید می کند. در صورت استفاده در حین توقف ترافیک، راننده و افسر به اشتراک گذاری داده ها از طریق “دست دادن دیجیتالی” بی سیم اجازه می دهند. تلفن کاربر یک کد QR ایجاد می کند که افسر را قادر می سازد اطلاعات مجوز کاربر را از سرور بخش دریافت کند.

تالس حدود 1.5 میلیون دلار از یک قرارداد 1.8 میلیون دلاری پرداخت کرده است و در حال حاضر در حال کار بر روی فاز دوم پروژه – گسترش برنامه ذخیره سازی ثبت نام خودرو و گواهی بیمه است.

لیندسی ویلیس، مدیر روابط رسانه ای گفت، به طور مشابه، Publix “از برنامه Smart ID فلوریدا آگاه است” اما در تظاهرات شرکت نکرده است. ما به ارزیابی این فناوری برای بررسی آینده ادامه می دهیم.»

علی آدامسون، افسر اطلاعات عمومی اداره پلیس فورت لادردیل، گفت: “FLPD از این برنامه جدید آگاه است اما ما در حال حاضر از آن استفاده نمی کنیم.” “ما به نظارت بر به روز رسانی ها ادامه خواهیم داد و استفاده در آینده از این برنامه امکان پذیر است.”