فکر می کنید ویندوز 11 خیلی نفخ کرده است؟ این نسخه 100 مگابایتی می تواند ارزش امتحان کردن را داشته باشد – یا شما را با موز هدایت کند



NTDEV، تیم سازنده Tiny11، بازگشته است و به یک شاهکار باورنکردنی دست یافته است – فشرده سازی ویندوز 11 به تنها 100 مگابایت. اگرچه چشمگیر است، اما توصیه نمی‌کنیم که آخرین برداشت توسعه‌دهنده را از آخرین نرم‌افزار عامل مایکروسافت اجرا کنید، زیرا خوب – حداقل می‌توان گفت کمی ساده است. برای کوچک کردن ویندوز 11 به چنین اندازه‌ای، مجبور شده‌اند بسیاری از چیزهایی را که ما با آن‌ها آشنا هستیم حذف کرده و به نسخه‌های متنی کاهش دهند.

در یک ویدیوی YouTube که توسط NTDEV (از طریق گیمر کامپیوتر) می توانید تصور بهتری از ظاهر آن داشته باشید. رابط کاربری گرافیکی (رابط کاربری گرافیکی) معمولی که همه ما می شناسیم و دوستش داریم (خوب، بسته به اینکه از چه کسی بپرسید) از بین رفته است و با پس زمینه تقریباً کاملاً سیاه و خطوط متن سفید جایگزین شده است – اساساً ویندوز 11 را به یک دستور تبدیل می کند. سیستم عامل خطی مانند DOS (سیستم عامل قدیمی رایانه شخصی که قبل از ویندوز 3.1 محبوب بود، مسلماً آن را از بین می برد).



منبع