متا در حال کار بر روی نسخه خود از Apple Vision Pro Travel Mode است تا بتوانید از Quest 3 خود در هواپیما استفاده کنید.


متا ممکن است برای مدتی یک بازیکن بزرگ – شاید حتی بزرگترین – در دنیای واقعیت مجازی باشد، اما اپل تازه وارد در حال حاضر به آن ایده هایی برای افزودن ویژگی هایی به هدست های Quest خود ارائه کرده است و اولین مورد از آنها می تواند توانایی استفاده از شما باشد. Quest VR پوشیدنی هنگام حرکت در ماشین یا هواپیما.

تریلر رونمایی از هدست اپل – که در نهایت قرار است در 2 فوریه عرضه شود و پیش‌فروش‌های Vision Pro از قبل منتشر شده است (بسیاری از هدست‌های اپل در حال حاضر با قیمت‌های بسیار بالا در eBay فروخته می‌شوند) – موارد استفاده از این گجت را به نمایش گذاشت. . یکی از مثال‌ها فردی بود که هنگام نشستن روی صندلی هواپیما، هدست را روی آن می‌لغزد، احتمالاً برای اینکه بتواند در سفر از تجربه‌ای فراگیر لذت ببرد.

استفاده از هدست واقعیت مجازی در حین سفر – به خصوص در هواپیمای شلوغ – بی‌معنی به نظر می‌رسد. به جای اینکه مجبور باشید با فیلم‌هایی که روی یک صفحه نمایش کوچک در پشت صندلی جلوی شما نمایش داده می‌شوند، مبارزه کنید، می‌توانید از آن‌ها در یک صفحه سینمای مجازی عظیم لذت ببرید و فراموش کنید که مانند یک ساردین در کالسکه هستید.

زنی که اپل ویژن پرو را به تن داشت در حالی که در هواپیما با سایر مسافران کنارشان بود.

(اعتبار تصویر: اپل)

با این حال، در حالی که این ایده ساده به نظر می رسد، اما انجام آن بسیار دشوار است – همانطور که یکی از کاربران ناامید Meta Quest 3 متوجه شد که آنها در تلاش برای استفاده از واقعیت ترکیبی در پرواز بودند. در Twitter/X، کاربر @afoxdesign یک کلیپ نسبتاً سرگرم‌کننده از منوی Quest 3 خود منتشر کردند که در حالی که سعی می‌کردند از هدست در پرواز استفاده کنند، به دوردست‌ها شناور می‌شد.

بخوان  شکست حماسی هرزنامه هات میل جدیدترین دردسر مایکروسافت است





منبع