قفل هوشمند فیلیپس با اسکن کف دست باز می‌شود



قفل هوشمند ۳۶۰ دلاری شرکت فیلیپس که آن را در نمایشگاه CES امسال به نمایش درمی‌آید، با نگاه کردن به کف دست کاربر و شناسایی الگوهای خاص به فرد خط‌های کف دست درب را باز می‌کند.

به گزارش ایسنا، شرکت فیلیپس در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ اولین قفل هوشمند خود را معرفی کرد که با استفاده از سیستم خوانش بدون لمس کف دست کار می کند و به صاحب خانه اجازه می دهد قفل درب های ورودی خود را با کف دست خود به آن باز کنند.

این دستگاه به نام کامل ۵۰۰۰ سری Wi-Fi Palm Recognition Smart Deadbolt اوایل سال جاری در ایالات متحده آمریکا با قیمت ۳۶۰ دلار به فروش می رسد.

به نقل از انگجت، این قفل به خط تولید قفل‌های هوشمند امنیت خانگی فیلیپس می‌پیوندد و با برنامه مخصوص فیلیپس موسوم به Phillips Home Access در مکان قرار می‌گیرد، جایی که کاربران می‌توانند این سیستم را از راه دور از طریق دستیارهای هوشمند مانند آمازون الکسا یا گوگل انجام دهند. اسیستنت کنترل کننده.

این سیستم همچنین دارای وای-فای داخلی است که جفت شدن و پیوند با سایر دستگاه های هوشمند را آسان تر می کند.

این سیستم با تشخیص الگوهای مشخص به فرد رگهای کف دست از طریق حسگرهای مجاورت داخلی کار می‌کند.

در حالی که سنجش فناوری به طور کامل به یک فناوری فناوری تبدیل نمی‌شود، ممکن است به زودی دستگاه‌های سریع‌تر به این فناوری مانند این فناوری تبدیل شوند. به عنوان مثال، آمازون در حال حاضر یک سیستم پرداخت است که توسط تشخیص کف دست کار می‌کند.

بخوان  ارتباط لیزری ماهواره نورژی با زمین برای اولین بار

این قفل هوشمند جدید درب، بخشی دیگر از محصولات امنیتی خانه هوشمند پیشرفته فیلیپس است که شامل دوربین ها و مانیتورهای داخلی و خارجی است که با شرکت رقیب خود به نام رقابت رینگ(Ring) می‌کند.

انتهای پیام



منبع