مایکروسافت به تازگی به Windows Copilot تقویت ChaGPT-4 و توانایی توضیح اسکرین شات ها را داده است


مایکروسافت سال گذشته با اعلان‌های Windows Copilot 365 و Copilot for Windows خود به خوبی ظاهر شد و Copilot را به عنوان یک دستیار مجازی عمومی برای کمک به کل زندگی دیجیتالی شما معرفی کرد. تا کنون، ما هنوز نبینیم که Copilot به پتانسیل خود رسیده است، اما به نظر می رسد که یک قدم به آن نزدیکتر شده ایم: طبق گزارش ها، مایکروسافت در حال آماده شدن برای اضافه کردن یک ویژگی جدید قدرتمند است که به کاربران اجازه می دهد اسکرین شات بگیرند و آن را به Copilot ارسال کنند. و از Copilot بخواهید توضیح دهد که چه چیزی در اسکرین شات وجود دارد.

تا آنجا که ما می دانیم، دکمه “افزودن یک اسکرین شات” برای عموم مردم در حال پخش است – به این معنی که ممکن است از قبل بتوانید آن را امتحان کنید. اگر نه، باید خیلی زود بتوانید. این دکمه باید در پانل Copilot ظاهر شود و از شما می‌خواهد بخشی از صفحه را انتخاب کنید، تأیید می‌کند که آنچه را که می‌خواهید با Copilot بحث کنید، ضبط کرده‌اید و سپس آن را در پانل سمت راست Copilot یا Bing آپلود کنید. هنگامی که آن را امتحان کردم، همچنین لازم بود متنی را برای همراهی با آن ارسال کنم، مانند یک سؤال یا زمینه اضافی.

یک اسکرین شات در یک پنجره مایکروسافت اج با یک پنل Copilot در سمت راست باز می‌شود، با فلشی که به جدید اشاره می‌کند

(اعتبار تصویر: آینده)

هنگامی که اسکرین شات آپلود شد، می توانید در مورد آن صحبت کنید و در مورد هر چیزی که در آن وجود دارد یا مربوط به آن با بینگ چت یا Copilot در ویندوز 11 سوال کنید.

بخوان  اهدای سالمندان می‌توانند بیش از یک قرن کار کند



منبع