مایکروسافت با تبلیغات مرورگر Edge در ویندوز 11 به عمق جدیدی فرو می‌رود

کاربران ویندوز 11 (و 10) اخیراً رگباری از تبلیغات را برای Edge تجربه می‌کنند، زیرا به نظر می‌رسد که مایکروسافت به طور غیرعاقلانه در تلاش برای وادار کردن مردم به استفاده از مرورگر به جای Chrome (یا سایر رقبا) مرده است.

همه این‌ها به دنبال بخش‌های مختلف فعالیت‌های تبلیغاتی مشکوک Edge، از جمله تغییر نسبتا نگران‌کننده در تاکتیک‌ها در بین پلتفرم‌ها است. بله، اخیراً دیده‌ایم که کسانی که از Outlook در iOS استفاده می‌کنند، پنجره‌های پاپ‌آپ دریافت می‌کنند که از آنها می‌خواهد به جای Safari (یا سایر مرورگرهای رقیب) از Edge به عنوان گزینه پیش‌فرض خود استفاده کنند.

همه اینها کمی عجیب است، اگرچه تشویق مایکروسافت به استفاده از محصولات و خدمات خود از طریق امتیاز پاداش برای خرج کردن چیزهای خوب در اکوسیستم شرکت چیز جدیدی نیست. پاپ‌آپ‌هایی که در دسک‌تاپ نفوذ می‌کنند روشی بیشتر از حالت عادی برای متقاعد کردن هستند – اگرچه این فقط برای افرادی است که نوار لبه را فعال کرده‌اند.

این پیشنهاد وعده می دهد که اگر از نوار Edge برای تمام نیازهای جستجوی وب خود به مدت سه روز استفاده کنید، یک “کارت هدیه رایگان” و یکسری امتیاز مایکروسافت دریافت خواهید کرد.

این فقط گیج کننده است، بدون شک باعث می شود افرادی که آن را می بینند فکر کنند که برای جابجایی نوعی پاداش دریافت خواهند کرد. اگر شکی وجود داشت که با دنبال کردن فرمان و کلیک کردن روی دکمه برای تبدیل کردن Edge به مرورگر پیش‌فرض، ممکن است چیزی – مانند امتیازهای پاداش – دریافت کنید، خوب، نمی‌توانید.

بخوان  پیش بینی خطر مرگ با یک آزمایش

Windows Latest همچنین اشاره می‌کند که یک خط حمله جدید دیگر برای استفاده از Edge برای کسانی است که نوار Edge را روشن کرده‌اند (یک ویژگی آزمایشی که از یک نوار شناور کوچک تشکیل شده است). این کاربران می‌بینند که آگهی‌هایی روی دسکتاپ ظاهر می‌شوند که کارت‌های هدیه برای انجام جستجوی وب با استفاده از نوار Edge ارائه می‌دهند.

با این حال، اکنون آن پاپ آپ اولیه کمی در پایین اضافه شده است و توجه داشته باشید که با کلیک کردن بر روی دکمه «مرور ایمن اکنون»، Edge را مرورگر پیش‌فرض خود می‌کنید و این پیشنهاد برای 1 نفر/حساب در داخل معتبر است. 14 روز اول پیوستن.»

پیش از این، پاپ آپ شامل این بود که به کاربران می گفت که Edge از فناوری مشابه کروم استفاده می کند (هر دو مبتنی بر کروم هستند)، اما با «اعتماد اضافه مایکروسافت» (و با یک آگهی تبلیغاتی بزرگ، البته فقط در آزمایش، دنبال شد. ).

به طور معمول، جمع آوری امتیازهای «پاداش مایکروسافت» به اندازه کافی امکان خرید یک کارت هدیه را فراهم می کند، بنابراین به نظر می رسد که شما برای استفاده از نوار Edge برای این مدت زمان تعداد زیادی امتیاز دریافت کنید (به اندازه کافی برای از کارت هدیه ذکر شده استفاده کنید، که می تواند برای خرید همه چیز مانند برنامه های مایکروسافت استور استفاده شود.


تجزیه و تحلیل: تلاش بیش از حد

این همان پاپ آپی است که مایکروسافت برای کسانی که از Edge استفاده می کنند، هنگام سفر به صفحه دانلود Google Chrome، در تلاشی بسیار نامحسوس برای متقاعد کردن در برابر این عمل انحراف مرورگر، فشار می دهد.

بخوان  از ویجت ها متنفر هستید؟ پس از آن چیزی که مایکروسافت در آخرین پیش نمایش ویندوز 11 انجام می دهد را دوست نخواهید داشت

پیشنهاد؟ حالا چی؟ ما برای بحث در مورد این وضعیت عجیب و غریب در یک لحظه برمی گردیم.

به هیچ وجه هیچ پیشنهادی مرتبط با این قسمت تبلیغاتی وجود ندارد، همانطور که Windows Latest زمانی که سایت با کلیک روی درخواست آزمایش کرد متوجه شد. بنابراین ما فقط می توانیم فرض کنیم که این یک اشتباه توسط مایکروسافت است، و چیزی که به طور تصادفی در پاپ آپ رخنه کرده است.

به نظر می رسد که شتاب این همه نق زدن در حال حاضر به میزان قابل توجهی در حال افزایش است، که چیز خطرناکی است. حتی اگر تعداد کمی از این معیارها فقط در حال آزمایش باشند – یا از طریق ویژگی‌های آزمایشی مانند نوار Edge اجرا شوند – هنوز سیگنال‌های قوی مداوم وجود دارد که نشان می‌دهد مایکروسافت بر روی افزایش پذیرش Edge متمرکز است. به جای اجازه دادن به مرورگر بر روی شایستگی های خود و حضور طبیعی کاربران، که، باید بگوییم، موضع مطمئن تری خواهد بود. و یکی کمتر احتمال دارد نتیجه معکوس بدهد.



منبع

با این حال، چیزی که در اینجا عجیب است، اضافه شدن به اعلان ناگواری است که هنگام رفتن به صفحه دانلود کروم در Edge ظاهر می شود، که در مورد تغییر مرورگر مایکروسافت به عنوان یک پیشنهاد محدود به عنوان پیش فرض شما صحبت می کند.

جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود) چند ابتکار جدید مرتبط با تبلیغات را مشاهده کردیم که اولین آنها گسترش چیزی است که اخیراً در مورد آن گزارش داده ایم.