مایکروسافت به بینگ مجهز به ChatGPT اجازه می‌دهد از بند خود خارج شود – فقط امیدوارم نتیجه معکوس نداشته باشد

مایکروسافت موتور جستجوی Bing خود را که اخیراً قابلیت‌های چت مبتنی بر هوش مصنوعی را به آن اضافه کرده است، با افزایش تعداد چت‌هایی که می‌تواند با یک کاربر در روز داشته باشد از 100 به 120 افزایش داده است.

با این حال، کل این حماسه خطرات عرضه ویژگی های هوش مصنوعی را نشان می دهد. زمانی که مایکروسافت برای اولین بار چت ربات جدید بینگ را معرفی کرد، بسیار سرسخت بود و سپس در پاسخ به مسائل شرم آور پیش آمده، بسیار محافظه کار بود. من فکر می کنم باید پایین تر شروع می شد و به آرامی پاسخ های بینگ را ایجاد می کرد.

این شامل ارائه اطلاعات نادرست از سوی بینگ، و پس از آن بود که وقتی به خطاهایش اشاره شد، چیزی را که فقط می‌توان آن را به‌عنوان یک عصبانیت توصیف کرد، داشت، که باعث شد مایکروسافت به‌سرعت تعداد پاسخ‌هایی را که بینگ می‌توانست در یک چت بدهد، محدود کرد تا این مکالمات نگران‌کننده را محدود کند. .

همچنین، محدودیت اولیه مایکروسافت به تنها پنج پاسخ از نظر بسیاری بسیار شدید بود – مطمئناً با کوتاه کردن چت‌ها، سودمندی Bing را محدود می‌کرد – و لذت را نیز از آن گرفت.

مانند MSPoweruser گزارش می دهد (در برگه جدید باز می شود)میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در توییتر توضیح داد که علاوه بر افزایش محدودیت چت، کاربران از این پس می‌توانند عمق مکالمه 8 را داشته باشند – این محدودیت برای مدت کوتاهی از پنج به هشت افزایش یافته بود. به شش کاهش یافت.





منبع

همانطور که پاراخین اشاره کرد، گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که بینگ پس از این افزایش به خوبی خود را حفظ کرده است و رویکرد نرم‌افزاری مایکروسافت برای گسترش قابلیت‌های چت هوش مصنوعی بینگ قطعا معقول است.

بیشتر ببین

با این حال، مایکروسافت به وضوح نمی خواهد حرکت کند هم به آرامی، از ترس اینکه مردم علاقه خود را به بینگ از دست بدهند – چیزی که این شرکت در گذشته مجبور بود با آن دست و پنجه نرم کند و بیشتر مردم به جای آن از رقیب اصلی خود گوگل استفاده می کردند.

از آنجایی که چندین نفر تماس گرفتند: تغییر محدودیت دیروز Bing Chat به 6 یک رگرسیون بود. ما باید بیشتر به عمق معمولی 8 برگردیم، در مجموع 120 در روز. متاسفم برای آن! به نظر می رسد خوب است، امیدوارم به زودی دوباره افزایش یابد.7 مارس 2023

کار کرد، اما هزینه‌ای داشت، زیرا بینگ ناگهان بسیار خسته‌کننده‌تر شد.

رفع چت