مایکروسافت به ویندوز 11 ظاهر جسورانه جدیدی می دهد – اما ممکن است آن را دوست نداشته باشید

از نظر عملکردی، ما انتظار داریم که شاهد افزایش یکپارچگی وب و ادغام آنلاین بیشتر با مایکروسافت 365 (از جمله در مدیریت فایل محلی خودتان)، همراه با ویژگی‌های پیشنهادی فایل بهبودیافته مانند برجسته کردن برجسته توصیه‌های فایل با ریز عکس‌های بزرگتر و شامل پیشنهاداتی از مایکروسافت 365-محور ذکر شده باشیم. توصیه ها



منبع

در نهایت، یک منطقه «گالری» بازسازی‌شده با قابلیت‌های بهبود یافته مشاهده عکس و نمای پنجره جزئیات مفیدتر، و یک صفحه پیش‌نمایش خانگی جذاب از لحاظ بصری شبیه به سایر برنامه‌های مدرن ویندوز 11 است.

ثانیاً، به نظر می رسد که یک صفحه ناوبری و جزئیات در سمت چپ اصلاح شده وجود دارد، که این صفحه را لمسی تر می کند، جزئیات فایل بیشتری را نمایش می دهد و از ادغام Microsoft 365 برای ارائه جزئیات بیشتر از سازمان خود استفاده می کند (اگر برای کسب و کار با Microsoft 365 کار می کنید. اشتراک‌ها) مانند نظرات، ایمیل‌ها و موارد دیگر.

به طور خاص، انتظار می‌رود که File Explorer با انتقال آن به WinAppSDK، مجموعه‌ای از ابزارها و کتابخانه‌هایی که برای ساخت برنامه‌های مدرن ویندوز استفاده می‌شود، دستخوش تغییرات اساسی شود.

File Explorer با ظاهر جدید

File Explorer که به تازگی با WinAppSDK فعال شده است، در آینده نزدیک برای کسانی که در برنامه Windows Insider هستند در دسترس خواهد بود، و امکان بازخورد مستقیم و امکان کمک به توسعه دهندگان را برای شکل دادن به محصول قبل از انتشار نسخه قطعی برای عموم فراهم می کند. مایکروسافت اعلام کرده است که فعلاً فایل اکسپلورر موجود ویندوز 11 بازنویسی نمی شود و در عوض تغییرات اساسی به تدریج ارائه خواهد شد. هنوز اعلام نشده است که این نسخه از File Explorer چه زمانی برای آزمایش کنندگان عرضه می شود.

بخوان  فیس بوک در کنیا نیز با خطر تعلیق روبرو شد

ما همچنین تاریخی برای عرضه این نسخه نداریم، اما منابع مختلف حدس می‌زنند که این اتفاق ممکن است اواخر امسال رخ دهد. همانطور که اشاره کردیم، تلاش قابل توجهی با یک بازنگری بصری در این اندازه در حال انجام است، و از آنجایی که مربوط به قابلیت استفاده و تعامل کاربر است، مایکروسافت بدون شک تلاش خواهد کرد تا مطمئن شود که نسخه نهایی File Explorer با ظاهر جدید در ویندوز 11 مناسب است. .

مطابق با جدیدترین ویندوز، که نسخه اولیه File Explorer با ظاهر جدید را آزمایش کرده است، تعدادی ویژگی جدید وجود دارد که در آن گنجانده خواهد شد (برخی از آنها در گزارش های گمانه زنی قبلی و بینش های پیش نمایش ویندوز 11 ظاهر شده اند).

برخی از افرادی که قبلاً نسخه اولیه File Explorer جدید را امتحان کرده اند، گفته اند که در حال حاضر کامل نیست. به عنوان مثال، تأیید نشده است که برچسب گذاری عکس اضافه می شود یا قابلیت جستجوی عکس ها با استفاده از نمای گالری بهبود می یابد.

فایل اکسپلورر بخش اصلی ویندوز 11 است و از ویندوز 95 به عنوان پایه اصلی سیستم عامل های ویندوز بوده است، بنابراین هرگونه تغییر اساسی در طراحی، عواقب بزرگی بر ظاهر کلی ویندوز خواهد داشت – و اگر مایکروسافت آن را به درستی انجام ندهد. ، می تواند تفرقه افکن باشد.

همچنین چندین پیشرفت قابل توجه در طراحی وجود دارد. اولاً، ویژگی‌های منوی بازطراحی شده‌ای مانند کادر فهرست فایل، کادر جستجو و دکمه هوم وجود دارد، با برخی از گزینه‌ها مانند «کپی» برای اینکه رابط کمتر شلوغ‌تر و ساده‌تر شود و فضای بیشتری برای ویژگی‌های جستجو ایجاد شود.

بخوان  امشب ماه تصویر راصد کنید

پیش‌بینی می‌شود که این به‌روزرسانی بزرگ‌ترین به‌روزرسانی برای مدیر فایل در یک دهه باشد و از نظر قابلیت استفاده، به ویژه برای استفاده از آن برای اهداف سازمانی با ادغام قوی مایکروسافت 365 برای چندین ویژگی کلیدی، پتانسیل پیشرفت را دارد.

اتو کردن پیچ خوردگی ها