مایکروسافت تیمز زبان اشاره را در جلو و مرکز قرار می دهد

مایکروسافت می گوید (در برگه جدید باز می شود) که فید بزرگتر از سایرین می شود و در وضوح بالا برای شفاف ترین نمای ممکن باقی می ماند و فقط در سمت مشتری است، بنابراین کاربران تنها کسی هستند که می توانند نما را ببینند، زیرا سایر شرکت کنندگان هر کدام خود را دارند. اگر شخصی در طول جلسه محتوا را به اشتراک بگذارد، ویدیوی امضاکننده به همراه سایرین به کناری منتقل می‌شود، اما نسبت ابعاد بزرگ‌تری را حفظ می‌کند. سایر شرکت‌کنندگان همچنان می‌توانند در کانون توجه قرار داشته باشند و فضایی را نیز از مترجم نمی‌گیرد.

فعال کردن نما

کاربران می توانند به تیم ها بپیوندند برنامه پیش نمایش عمومی (در برگه جدید باز می شود) برای امتحان کردن ویژگی؛ با این حال، توجه داشته باشید که پیش نمایش بر اساس هر کاربر انجام می شود، و اگر شما یکی از معدود خوش شانس ها هستید، مایکروسافت دارای یک مجموعه ای از دستورالعمل ها (در برگه جدید باز می شود) در مورد نحوه روشن کردن نما

در مورد آنچه در آینده در راه است، توصیه می کنیم پوشش TechRadar را در مورد موارد اضافه شده آینده به Teams بررسی کنید. خیلی زیاد است اول، پلتفرم قرار است عملکرد خود را افزایش دهد، اگرچه مشخص نیست دقیقا چه زمانی. و الف نسخه پریمیوم of Teams اولین پیش نمایش خود را در دسامبر 2022 وارد می کند و هوش مصنوعی را برای کمک به رونویسی جلسات به 40 زبان مختلف و «ویژگی های امنیتی پیشرفته» از جمله موارد دیگر اضافه می کند.

بخوان  اکنون می توانید مستقیماً روی یک PDF نقاشی کنید - اما فقط در صورتی که یک تلفن Android دارید



منبع

بر اساس یک ورودی در صفحه Sign Language View در ماه دسامبر برای هر دو دسکتاپ و مرورگر به تیم های مایکروسافت می رسد. نقشه راه مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود).

امضاکنندگان را می‌توان در اواسط جلسه با دکمه «مدیریت امضاکنندگان» که در صفحه دسترس‌پذیری جدید یافت می‌شود، اضافه کرد. کلیک کردن روی دکمه به شما این امکان را می دهد که یک شرکت کننده را فقط با تایپ نام او به عنوان مترجم تعیین کنید. و از طریق صفحه، می‌توانید هر دو نمای زبان اشاره و زیرنویس‌های زنده را در اواسط جلسه تغییر دهید.

تیم های در حال رشد

نمای زبان اشاره را می توان برای همه جلسات یا مورد به مورد فعال کرد. مترجمانی که در همان شرکت شما کار می‌کنند، می‌توانند قبل از جلسه از قبل تعیین شوند، کاری که می‌توانید از طریق منوی تنظیمات انجام دهید. به این ترتیب، هنگامی که با یک مترجم وارد جلسه می شوید، نمای از قبل فعال می شود.

مایکروسافت در ماه‌های اخیر چندین ویژگی جدید را برای Teams ایجاد کرده است و پیگیری همه آن‌ها کمی مشکل است. به عنوان مثال این شرکت اخیرا بازی هایی را اجرا کرده است به عنوان راهی برای ایجاد رفاقت بین اعضای تیم. شما عناوین اولیه خود را مانند Solitaire و Minesweeper و همچنین بازی های تعاملی بیشتری مانند Kahoot دارید.

به روز رسانی آینده به تیم های مایکروسافت به دنبال کمک به افراد کم شنوا است که بهتر در جلسات آنلاین شرکت کنند.

بخوان  کرم هایی که از چراغ راهنمایی پیروی می کنند

مشابه a به روز رسانی اخیر Zoomویژگی جدید Sign Language View به کاربران تیم های مایکروسافت اجازه می دهد تا حداکثر دو فید ویدیوی دیگر را برای قرار گرفتن در مرکز برنامه انتخاب کنند، که باعث می شود مترجمان زبان اشاره در کل جلسه بسیار بیشتر قابل مشاهده باشند.