مایکروسافت سرانجام به رفع اشکال نیم دهه CPU فایرفاکس می پردازد

پنج سال زمان بسیار زیادی برای رفع اشکال است.

بنابراین، واقعاً، مایکروسافت احتمالاً احساس می‌کند که با زمان توسعه‌دهنده‌اش کارهای بهتری نسبت به ردیابی یک اشکال عملکرد خاص که بر تعداد کمی از کاربران تأثیر می‌گذارد، دارد. و با توجه به نیووین (در برگه جدید باز می شود)به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان خود موزیلا برای رفع این باگ نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، بنابراین احتمالاً موزیلا مجبور بوده است بیشتر کارهای سنگین را در اینجا انجام دهد.



منبع

من حدس می‌زنم که دیر از هرگز، بهتر است، اما مایکروسافت در نهایت به رفع اشکال پنج ساله استفاده بالای CPU در موزیلا فایرفاکس پرداخت.

فایرفاکس یک مرورگر وب عالی است، اما به سختی محبوب ترین آن است. بر اساس داده‌های سهم بازار جهانی مرورگر StatCounter، فایرفاکس تنها توسط 2.93 درصد از کل کاربران استفاده می‌شود، در حالی که کروم و اج که بر اساس یک پایه کرومیوم ساخته شده‌اند، تنها 70 درصد از بازار مرورگرهای وب را تشکیل می‌دهند (با ساخت Edge). تنها 4.64 درصد از که جمع).

این باگ که به فرآیند اجرایی سرویس ضد بدافزار ویندوز دیفندر مرتبط است، در مقایسه با گوگل کروم و مایکروسافت اج، هنگام اجرای فایرفاکس با استفاده از CPU بالا شناخته شده است. خوشبختانه، به نظر می رسد که این مشکل در نهایت حل شده است.

و در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که توطئه ای داشته باشیم و فرض کنیم که رفع نکردن باگ موزیلا فایرفاکس، روشی است که مایکروسافت در تلاش برای ترغیب کاربران به سوئیچ به مرورگر وب اج خود مایکروسافت است، اما احتمالاً ارتباط بیشتری با محدود بودن این مشکل دارد. محدوده.

یانیس جوگلارت، یکی از توسعه دهندگان موزیلا، ماه گذشته در صفحه پیام Bugzilla موزیلا نوشت: «طبق گفته مایکروسافت، این به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های تعریف معمولی که مستقل از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل بسته‌بندی می‌شوند، برای همه کاربران مستقر خواهد شد. (در برگه جدید باز می شود). “این حتی شامل کاربران ویندوز 7 و 8.1 می شود، حتی اگر این پلتفرم ها در وهله اول نباید مشکل عملکردی با فایرفاکس داشته باشند، زیرا رویدادهای ETW که باعث آن می شود در این نسخه های قدیمی ویندوز وجود ندارد. بنابراین تا آنجا که من می دانم. فقط کاربرانی که به صراحت به‌روزرسانی‌های تعریف را رد می‌کنند (که به نظر می‌رسد چیزی معقول در مورد AV شما نیست) این مشکل را دریافت نمی‌کنند.”