مایکروسافت هنوز سخت در حال بهبود این ویژگی محبوب ویندوز 11 است

مثل همیشه، ویژگی‌های تست ممکن است تغییر کنند، و همانطور که PhantomOfEarth اشاره می‌کند، مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش دو نوع پیشنهاد فوری با چیدمان‌های موجود است که تا حدودی متفاوت چیده شده‌اند، و تلاش می‌کند بدون شک بهترین گزینه را حل کند.

بیشتر ببین





منبع

به لطف کاوش در ساخت پیش نمایش جدید، نگاهی اجمالی به نحوه عملکرد بخشی از رابط ویندوز 11 در آینده دیدیم.

بخوان  ابزار برش ویندوز 11 دارای نقص امنیتی گوگل پیکسل است

علاوه بر تمام کارهای دیگر روی رابط کاربری (یک میکسر ولوم جدید در 23493 برای راه‌اندازی وجود دارد)، این یک نگاه اجمالی امیدوارکننده از نحوه ارائه پیشنهادات فوری است. حتی در این مرحله هنوز هم در مراحل اولیه بازی بسیار نرم به نظر می رسد، همانطور که به یاد داشته باشید، این ویژگی هنوز حتی کاربردی نیست. (نه بدون استفاده از ابزار پیکربندی ویندوز فوق، ViVeTool، برای روشن کردن آن).

می توانید نتایج را (این در پیش نمایش بیلد 23493 در کانال Dev است) در کلیپ ویدیویی ارائه شده در توییت بالا مشاهده کنید.

ما می‌بینیم که مایکروسافت کارهای زیادی در بیلد 23493 انجام می‌دهد، و از نظر معرفی Windows Copilot حرکت بزرگی انجام می‌دهد (اگرچه هوش مصنوعی برای شروع بسیار ساده است)، به‌علاوه کارهای جالبی روی برنامه تنظیمات وجود دارد ( بله، این یک برنامه است، و بله، به طور عمده بهبود یافته است).


تجزیه و تحلیل: به سمت بهشت ​​چند وظیفه ای می روید؟

PhantomOfEarth، یکی از منابع دائمی افشای اطلاعات مایکروسافت در توییتر، از ViVeTool برای کشف اینکه چگونه پیشنهادات اسنپ هوشمند باید در ویندوز 11 ارائه شود، استفاده کرد.