مایکروسافت Copilot را به تسترهای ویندوز 11 بیشتری می آورد – اما به نظر نمی رسد از هوش مصنوعی مطمئن باشد.

خب، آشکارا بازخورد دریافت شده است، و غول نرم‌افزاری به وضوح احساس می‌کند که به اندازه کافی صدا دارد تا Windows Copilot را به طور کامل برای همه عرضه کند.

Windows Copilot، دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت برای ویندوز 11، اکنون برای بسیاری از آزمایش‌کنندگان دیگر عرضه می‌شود.

ممکن است به خاطر داشته باشید که وقتی این ساخت برای اولین بار در پایان ژوئن منتشر شد، Copilot فقط در اختیار تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان در کانال Dev قرار گرفت، زیرا مایکروسافت خاطرنشان کرد که قرار بود «بازخوردها را زیر نظر بگیرد و ببیند که چگونه قبل از فشار دادن به آن فرود می‌آید. آن را به همه می رساند».

توجه داشته باشید، آزمایش‌کنندگان قناری یا هر کس دیگری، همیشه می‌توانند از جایگزینی برای Copilot در دسک‌تاپ ویندوز 11 استفاده کنند – یعنی یک Clippy با قدرت ChatGPT احیا شده (بله، واقعاً).



منبع

مایکروسافت پست وبلاگ خود را به روز کرد و گفت: “پیش نمایش Windows Copilot اکنون برای همه Windows Insiders در Dev Channel در دسترس است. خودی ها ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد داشته باشند تا آن را نشان دهند.


تجزیه و تحلیل: پیام های ترکیبی با سطح اطمینان در اینجا

این یک مورد کمی عجیب است. از یک طرف، مایکروسافت باید سطح مشخصی از اطمینان به عملکرد Copilot در آزمایش برای بازگرداندن سوئیچ برای گسترش عرضه به همه داشته باشد.

از سوی دیگر، مایکروسافت این کار را بسیار بی سر و صدا و تنها با یک به روز رسانی سریع در وبلاگ خود انجام داد و به سختی در مورد آنچه که در واقع یک حرکت بزرگ است، سر و صدا به راه انداخت. از این نظر، اعتماد غول فناوری به Copilot متزلزل‌تر به نظر می‌رسد و همه چیز کمی زیر نظر رادار احساس می‌شود. (چرا با پیش‌نمایش و پست وبلاگ بعدی، عرضه کامل را اعلام نمی‌کنید؟ زیرا به نظر می‌رسد یک گام به جلو برای Copilot باشد).

بخوان  هنرمندان مصنوعی به میدان می‌آیند؟

بنابراین، تا اینجای کار، انتشار Copilot کمی فرآیندی عجیب به نظر می‌رسد، و ترکیب این موضوع این است که هوش مصنوعی ابتدا در Dev ظاهر شد و آزمایش‌کنندگان Canary – اولین کانال برای افزودن‌های پیشرفته به ویندوز 11 – به آن دسترسی نداشتند. هنوز نگاهی به در واقع، برخی از افراد به این دلیل از Canary به کانال Dev بازگشته اند.

نیووین متوجه شد که مایکروسافت بی سر و صدا پست وبلاگ خود را برای بیلد 23493 در کانال Dev به روز کرد تا به ما اطلاع دهد که Copilot در دسترس همه تسترها قرار گرفته است.