مشخص کردن سن زیستی با کمک هوش مصنوعی

انتهای پیام



منبع

شرکت Tally Health، فناوری خود را در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفندماه) عرضه کرد و آن را برای افزایش طول عمر و افزایش طول عمر در سطح سلولی تبلیغ کرد.

شرکت Elysium همچنین دارای یک آزمایش زیستی است که توصیه‌های علمی را برای کاربران در بهبود عملکرد بدن ارائه می‌دهد، به امید اینکه زمان را به عقب برگرداند.

در شرکت آزمایش Tally Health، یک نمونه سواب از داخل گونه جمع‌آوری و توسط هوش مصنوعی «TallyAge» تجزیه و تحلیل و تحلیل می‌شود. این هوش مصنوعی با استفاده از بزرگترین مجموعه دی‌ان‌ای شامل بیش از هشت هزار نمونه، آموزش داده شده است. پس از تحلیل و تحلیل نمونه، توصیه‌های اختصاصی برای کمک به افزایش طول عمر و مکمل‌های اختصاصی به فرد برای کمک به کاربردهای طول این مسیر ارائه می‌شود.

سن واقعی شما چقدر است؟ آزمایش‌های درونی بر روی هوش مصنوعی، سن زیستی شما را با جمع‌آوری نمونه‌های سواب از گونه‌هایی که می‌آورند و به شما می‌گویند چگونه سرعت افزایش سن را کاهش می‌دهند.

شرکت Tally Health یکی از این شرکت‌ها است که به پژوهش‌های جدید 13 ساله ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد، تغییرات اپی ژنتیکی را می‌توان به صورت ایمن در موش‌ها معکوس کرد تا عملکرد بافت‌ها را بهبود بخشد. کاری شبیه به نصب نرمافزار سلولی. مدیران این شرکت معتقدند که همین کار را می‌توان برای انسان‌ها نیز انجام داد.

در حالی که ایده بازگرداندن زمان به عقب شبیه به داستان‌های علمی تخیلی به نظر می‌رسد، این یک سرویس واقعی است که می‌توان آن را با حداقل ۲۹۹ دلار در ماه خرید کرد.

بخوان  استفاده از مایکروسافت از ربات محبوب ChatGPT
به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، آزمایش‌های جدید بر هوش مصنوعی با تعیین سرعت زوال اندام‌ها، سلول‌ها و بافت‌ها به کاربران زیستی را به آن‌ها اعلام می‌کنند.

توجه به چگونگی پیر شدن باعث ایجاد بینش‌های پژوهشی در این زمینه در سطح جهانی شده و علم افزایش را به سطح سوق داده است.

این سرویس از طریق اشتراک ماهانه ارائه می‌شود و تا این امکان وجود دارد که به صورت مداوم انجام شود. کاربران می‌توانند بازه‌های زمانی ۳، ۶ یا ۱۲ ماه را انتخاب کنند و بین ۱۹۹ تا ۱۲۹ دلار در ماه پرداخت کنند.

استارت‌آپ‌ها، آزمایش‌های خانگی را ارائه می‌دهند که خون، بیماری یا نمونه سواب داخل را جمع‌آوری می‌کنند تا تغییرات «اپی ژنوم» را به عنوان ماشینی که برای خواندن کد دیانان (DNA) کمک می‌کند، تجزیه و تحلیل و تحلیل کنند.

دکتر دیوید سینکلر (دیوید سینکلر)، زیست‌شناس، یکی از مدیران مرکز تحقیقات زیست‌شناسی پیری پل اف گلن (Paul F. Glenn) در دانشکده پزشکی هاروارد و از بنیانگذاران این شرکت در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: عمر ما نیست. ژنتیک ما از ۱۰ درصد طول عمر ما را تعیین می‌کند. بیش از ۹۰ درصد نتیجه انتخاب‌های روزمره و محیط و بسیاری از پژوهش‌ها و مداخله‌ها در آینده‌نزدیک برای توسعه دامنه سلامت انسان‌ها خواهد بود.