معرفی پروژه هایی که هر سطحی را به نمایشگر تبدیل کنند


سامسونگ ویژگی‌های خود را برای پروژکتورهای خود در نمایشگاه CES امسال معرفی کرده است که هر سطحی را به یک نمایشگر بازیگری برای سینمای خانگی می‌کند. این ویژگی Lightwarp نام دارد و در پروژه های جدید پریمیر این شرکت گنجانده شده است.

به گزارش ایسنا، شرکت سامسونگ برای همراهی با تلویزیون ها و ساندبارهای جدید خود در لاس وگاس، پروژه های تولیدی را برای تکمیل مجموعه سینمای خانگی خود معرفی کرد.

به نقل از انگجت، این شرکت در نمایشگاه مدل CES ۲۰۲۴ چهار پروژه پریمیر جدید برای معرفی دارد. در حالی که پروژه «پریمیر ۸K» و «پریمیر ۵» دو مدل از جذاب‌ترین آنها هستند، کل خط تولید این محصول دارای یک است. ویژگی به نام Lightwarp است که هر شی یا سطحی را به یک فضای نمایشی تبدیل می‌کند.

سامسونگ می‌گوید، این اولین باری است که چنین امکانی وجود دارد که از یک محیط حرفه‌ای خارج شود و در دستگاه‌های مخصوص مصرف کننده در قرار گرفتن می‌گیرد.

به گفته سامسونگ، این ابزار به شما امکان می دهد هر سطحی را بر روی هر سطحی پخش کنید.

در حالی که می‌توان با تصویری به نمایش درآمده‌ای که داشتید، یعنی به عنوان مثال روی آن یاد کنید یا یک بازی رومیزی انجام دهید.

هنوز تعداد زیادی از این پروژه ها در دسترس نیست اما به زودی با رونمایی از نسخه نمایشی آنها در نمایشگاه CES اطلاعات بیشتری دریافت می کند.

کل خط تولید ۲۰۲۴ پروژه های سامسونگ به هاب بازی(Gaming Hub) این شرکت نیز خواهد بود. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به هزاران بازی بدون کنسول دسترسی داشته باشد.

بخوان  مجموع خودرو‌های ساخته شده تسلا از ۳ میلیون دستگاه فراتر رفت

در حالی که از هر چهار پروژکتور می‌توان به عنوان بلندگوی هوشمند نیز استفاده کرد.

پریمیر ۵

سامسونگ پروژکتور «پریمیر ۵» جدید را یک مدل همه کاره می‌نامد. این شرکت آن را به عنوان فشرده‌ترین پروژه لیزری سه‌گانه با پرتاب فوق‌العاده کوتاه دنیا توصیف می‌کند که تصویر را با ارتفاع ۷.۹ اینچ، عرض ۵.۴ اینچ و عمق ۵.۴ اینچ نشان می‌دهد. همچنین وزن آن تنها ۳.۷ پوند است، بنابراین به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. اندازه کوچک آن نیز هنگام جابجایی مفید واقع می‌شود، چرا که راحت‌تر می‌توان از ویژگی Lightwarp استفاده کرد و یک پایه همراه آن نیز به شما کمک کند تصاویر را روی میزها بیاندازید.

سامسونگ می‌گوید، در حالی که «پریمیر ۵» در ۱۷ فاصله از دیوار قرار می‌گیرد، می‌تواند تصویری تا ۱۰۰ اینچ را نشان دهد و به طور خودکار فوکوس و ترکیب رنگ را تنظیم کند. این پروژه همچنین دارای یک کلید چند منظوره است که تغییر حالت، اتصال به تلفن همراه و ویژگی خاموش شدن صفحه را فعال می‌کند. آخرین مورد، صدا را در حالی که نمایش تصاویر را قطع می‌کند، پخش می‌کند.

همچنین می‌توان به راحتی نمایشگر گوشی هوشمند را به پروژه‌های مرتبط کرد. سامسونگ مشخص نیست که آیا برای این کار باید حتما از یک گوشی سامسونگ استفاده کند یا با گوشی‌های دیگر نیز این کار انجام شود.

به گفته سامسونگ، این پروژه یک بلندگوی داخلی ۱۰ واتی دارد که می‌تواند صدای باکیفیت و همهجانبه پخش کند.

معرفی پروژه هایی که هر سطحی را به نمایشگر تبدیل کنند

پریمیر ۸K

Projector Premiere 8K در صدر این پروژه ها قرار دارد. به گفته سامسونگ، این پروژه به اندازه یک میز قهوه و اولین پروژه با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 8K و بی‌سیم به دستگاه‌هایی است که معمولاً با کابل به آنها متصل می‌شوند.

بخوان  بینگ دو ویژگی جدید هوش مصنوعی را به نمایش می‌گذارد که Google Bard را ابتدایی جلوه می‌دهد

سامسونگ می‌گوید پریمیر ۸K همچنین اولین دستگاهی است که ۱۰۰ واتی را با فناوری ۸.۲.۲ خروجی از Dolby Atmos و صدای روی صفحه ترکیب می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود به نظر برسد که صدا از تصویر می‌آید، نه از پروژه.

این دستگاه می‌تواند یک تصویر ۱ اینچی را در فاصله ۱۲ اینچی از دیوار قرار دهد که نسبت به رقبا بسیار کمتر است.

همچنین اگر کاربران از 8K استفاده کنند، این پروژکتور می‌تواند به لطف فناوری فناوری مصنوعی داخلی خود، محتوای 4K را به 8K ارتقا دهد.

پریمیر ۷ و پریمیر ۹

آخرین پروژه های سری جدید سامسونگ، «پریمیر ۷» و «پریمیر ۹» هستند. هر دوی این پروژکتورهای پرتاب، پروژکتور کوتاه کوانتومی ۴K و نمایش روشن‌تری را می‌سازند. به گفته این شرکت، صدای Dolby Atmos نیز در آنها برای تجربه‌های شبیه به سینمای قابل اجراست.

سامسونگ هنوز هیچ توضیحی در مورد قیمت و زمان عرضه این پروژه ها اعلام نکرده است.

انتهای پیام



منبع