من به اندازه کافی ناامید کننده رمز عبور داشتم – در اینجا نحوه رفع آنها در سال 2024 آمده است


بیایید صادق باشیم، گذرواژه‌ها دردناک هستند – یک شر ضروری برای حفظ امنیت ما. هیچ یک از ما نمی خواهیم با این حیوانات کوچک دست و پا گیر کنار بیاییم، اما آنها بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی آنلاین هستند. در آینده، همه چیز تغییر خواهد کرد – همانطور که یک واقعیت جدید بدون رمز عبور به ثمر می رسد و کلیدهای عبور تکامل می یابند. اما در حال حاضر، رمزهای عبور تایپ شده سنتی رایج هستند و نیاز به رام کردن دارند.

راه های ساده ای برای مقابله با رمزهای عبور وجود دارد که برخی از آنها وحشتناک هستند. مانند داشتن رمزهای عبور مضحک ساده که به راحتی قابل حدس زدن هستند. یا «به خاطر سپردن» آنها با نوشتن همه آنها در یک دفترچه یادداشت، جایی که یک فرد فضول ممکن است آنها را پیدا کند و به حساب های آنلاین شما دسترسی پیدا کند.

من چنین کاری را انجام نمی‌دهم، البته – فکر خود را از بین ببرم – من از یادداشت‌ها برای کمک به پیچیده‌تر کردن رمزهای عبور به اندازه کافی استفاده می‌کنم، اما همچنان به یاد ماندنی هستند، بنابراین لازم نیست آنها را یادداشت کنیم. با این حال، حتی این نیز یک راه ایده آل برای برخورد با گذرواژه ها نیست، و بنابراین من تصمیمات سال جدید (البته کسل کننده) برای بهبود گسترده رابطه خود با رمزهای عبور و امنیت کلی آنلاین خود دارم.

شخصی که از مدیر رمز عبور ExpressVPN Keys در تلفن و لپ تاپ خود استفاده می کند.

(اعتبار تصویر: ExpressVPN)

گام برداشتن با مدیریت رمز عبور



منبع