ادغام فناوری دو شرکت برای تولید محصولات گرافنی



شرکت آرگو لیوینگ سویلز (Argo Living Soils) که در حوزه تولید و توسعه محصولات ارگانیک از جمله خاک‌های اصلاح شده، سوخت‌های زیستی و ورمیکومپوست فعالیت دارد، اعلام کرد تفاهم نامه با شرکت رهبران گرافن کانادا (GLC) امضاء کرده است.

به گزارش ایسنا، این تفاهم نامه در سرمایه گذاری مشترک و با هدف استفاده از گرافن در محصولات با دوام تجاری تدارک دیده شده است.

هدف اصلی این سرمایه‌گذاری مشترک، انجام تحقیق و توسعه برای افزایش خط تولید محصولات و کاهش تولید گرافن با استفاده از فناوری بیوشار آرگو لیوینگ سویلز است.

رهبران گرافن کانادا یک شرکت فناوری خصوصی کانادایی است که نانوموادی مانند گرافن با کیفیت و خلوص بالا را تولید می‌کند و امکان ایجاد ارزش افزودن در محصولات مختلف را دارد. GLC با رهبران صنعتی همکاری می‌کند و راه‌حل‌هایی برای شرکت در محصولات این شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

بیوشار (Biochar) به عنوان یک راه حل همه کاره با پتانسیل قابل توجه در بزرگی از صنایع در حال ظهور است. کاربرد بیوشار اکنون فراتر از حوزه کشاورزی است. بیوشار در مؤلفه‌های الکترونیکی مانند نیمه‌هادی‌ها ادغام می‌شود و همچنین یک گزینه جذاب برای کاهش هزینه در تولید گرافن است.

خانم دونا ماندائو بنیانگذار و توسعه دهنده GLC، اظهار داشت: «گرافن یک فناوری انقلابی است که خواص ویژه‌ای برای پشتیبانی از تعداد حدود نامحدودی از فرصت‌های ارائه می‌دهد. شرکت ما یک تولید سبز در فاز مایع دارد که از مزیت رقابتی آن تولید می‌شود و می‌توانم به راحتی در فرآیندهای محصول تولید کنم. ما بسیار مشتاقانه منتظر همکاری با آرگو در توسعه فناوری و محصولات به ویژه برای بازار باتری EV هستیم.»

بخوان  مرکز ملی طراحی و ساخت دیجیتال و پرینت سه‌بعدی راه‌اندازی شد

بیوشار یک ماده غنی از کربن بوده که در طی فرآیند پیرولیز تولید می‌شود. این ماده با تجزیه ترموشیمیایی زیست توده با حدود 70 درجه سانتیگراد در غیاب یا محدود تولید می‌شود.

انتهای پیام



منبع