موضوع یوفوها باید بررسی شود



سازمان امنیت ملی کاخ سفید در یک جلسه توجیهی هشدار داد که یوفوها در حال حاضر برای آموزش رزمی خلبانان جنگنده آمریکایی می‌گذارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، «جان کربی» (John Kirby) شورای امنیت ملی کاخ سفید و هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در دوره ریاست جمهوری باید گفت: ما می‌دانیم که برخی از این پدیده‌ها پیشتر روی تمرینی که ما تأثیر گذاشته‌اند.

این نظرات، سفیدترین نقاط جهان را از سوی کاخ سفید نشان می‌دهند «کارین ژان پیر» (Karine Jean-Pierre) سخن گفتن آن، مربوط به موشک‌های رپتور رادارگریز «اف-22» است که در فوریه گذشته سه بشقاب‌دهنده را سرنگون کردند، رد کردند. کرد.

کربی که یک دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی آمریکا است، گفت که پرسش‌های بی‌پاسخ پیرامون یوفوها اکنون باید به عنوان یک موضوع قانونی تلقی شوند. او در یک جلسه توجیهی که در کاخ سفید برگزار شد، به خبرنگاران گفت: وقتی خلبانان برای انجام تمرینات هوایی تلاش می‌کنند و این اشیا را می‌بینند، در ماهیت آنها مطمئن هستند و این موضوع می‌تواند برای آنها برای تکمیل مهارت‌هایشان تأثیر بگذارد. .

نزدیک کربی موضوع کرد که پنتاگون یوفو را جدی می‌گیرد اما از پاسخ دادن به پرسش‌ها پیرامون افکار افشاگران خودداری کرد. به ‌ویژه «دیوید گروش»(David Grusch) افسر ارشد اطلاعاتی بازنشسته که ادعاهای آتشین او مبنی بر دیدن بشقاب‌پرنده‌ها، جلسات جرقه در کنگره را برای ۲۶ ژوئیه آینده برانگیخت. ماه گذشته، گروش ادعا کرد که پیمانکاران نظامی و دفاعی آمریکا، شواهدی از بشقاب‌پرنده‌های سقوط کرده‌اند و مرگ‌های مرتبط با بشقاب‌پرنده را پنهان می‌کنند.

کربی در پاسخ به این پرسش که آیا ادعاهای مطرح شده توسط خودی‌های سابق پنتاگون مانند گروش را باور می‌کند یا خیر، گفت: من در مورد افشاگران صحبت نمی‌کنم.

بخوان  تایرهای مریخ‌نورد روی دوچرخه - ایسنا

گزارشات اظهارات سناتور «مارکو روبیو»(Marco Rubio) در ماه گذشته، شهادت گروش به طور قابل توجهی در جلسات محرمانه توسط شاهدان سایر بخش‌های دفاعی چهارشنبه قابل بررسی است که برخی از آنها می‌توانند در جلسه استماع نظارت مجلس در موردیوفوها که برای آینده برگزار شود. برنامه ریزی شده است، حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید:

رئیس پنتاگون از بشقاب‌پرنده‌ها خبر دارند!

کربی با رد اظهارنظرها در مورد موضوع یوفوها، اسرار داشت که پنتاگون می‌خواهد بهتر بفهمد در حریم هوایی محدود کشور که آموزش خلبانی در آن انجام می‌شود، چه می‌گذرد.

کربی با استفاده از یک اصطلاح پیشنهادی برای یوفوها، آنها را «پدیده‌های ناشناس یا ناهنجار هوایی» (UAP) نامید و گفت: پنتاگون یک سازمان کامل را برای کمک به جمع آوری و گزارش هماهنگی ها و بررسی مشاهده پدیده های ناشناس یا ناهنجار هوایی در سراسر ارتش. تشکیل داده است.

وی افزود: اگر آن را جدی نمی‌گیرم، نمی‌توانیم سازمانی را در پنتاگون برای تحلیل، جمع‌آوری و هماهنگ کردن نحوه گزارش دادن به مشاهدات برپا کنیم. ما قطعا این کار را انجام می‌دهیم.

همچنین، کربی گفت که تلاش‌های نظامی آمریکا، اولین تلاش هماهنگ و یکپارچه است. تحقیقاتی پیرامون یوفوها که اکنون عمومی شده‌اند، زمانی بسیار محرمانه بودند و توسط آژانس اطلاعات دفاعی پنتاگون اجرا می‌شدند.

کربی می‌افزاید، زیرا در فوریه گذشته، پدیده‌های ناشناس هوایی بر فراز کانادا و آلاسکا سرنگون شدند، نه او، نه کاخ سفید و نه پنتاگون به هیچ نتیجه‌ای در این پدیده نرسیده‌اند.

وی افزود: ما نمی‌گوییم آنها چه هستند و چه می‌گویند. ما می‌گوییم چیزی وجود دارد که خلبانان ما می‌بینند. ما می‌گوییم که این پدیده بر روی برخی از عملیات آموزشی ما تأثیر می‌گذارد و به همین دلیل است، ما می‌خواهیم در مورد آن برسیم توضیح دهیم و آن را بهتر درک کنیم.

بخوان  دارندگان Meta Quest 3 برنامه تلفن را بررسی می کنند زیرا ممکن است 12 بازی رایگان در انتظار شما باشند

انتهای پیام



منبع