نسخه های بتا واتس اپ در اندروید صحبت کردن با خودتان را آسان تر می کند

دوتا جدید واتس اپ نسخه های بتا در حال حاضر برای کاربران اندروید در دسترس هستند. یکی ارسال پیام شخصی را بسیار آسان‌تر می‌کند و دیگری حالت Companion Mode را معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد حداکثر چهار گوشی را به یک حساب متصل کنید.

علاوه بر اتصال به دستگاه‌های دیگر، Companion Mode همچنین داده‌ها را مانند سابقه چت شما، از حساب به دستگاه جدید منتقل می‌کند. WABetaInfo بیان می کند که برخی از ویژگی ها کار نمی کنند. ممکن است نتوانید فهرست ها و برچسب های پخش را مدیریت کنید یا مکان های زنده را مشاهده کنید. پیام‌ها و تماس‌های شخصی همچنان دارای رمزگذاری سرتاسر خواهند بود، بنابراین می‌توانید با اطلاع از ایمن بودن اطلاعات خود خیالتان راحت باشد.

واتس اپ سال خوبی را پشت سر گذاشته است زیرا شاهد اضافه شدن تعداد زیادی ویژگی جدید بوده است. به تازگی، برنامه جوامع را معرفی کرد، گروه های عظیمی که می توانند تا 1024 عضو را در خود جای دهند و امکان برقراری تماس تصویری با حداکثر 32 نفر. تنها با پنج میلیارد بارگیری از فروشگاه Google Play، پایگاه کاربری واتس اپ بسیار بزرگ و هدف است.

برای فعال کردن حالت همراه، ابتدا باید صفحه ثبت نام را باز کنید (در برگه جدید باز می شود) و منوی گزینه ها را گسترش دهید. باید گزینه ای برای پیوند دادن تلفن ثانویه با اسکن یک کد QR وجود داشته باشد. اگر این گزینه را نمی بینید، باید تا بتای بعدی صبر کنید. WABetaInfo توضیح می‌دهد که نسخه‌های بتا به صورت امواج منتشر می‌شوند و ممکن است چند هفته طول بکشد تا تعداد کمی از آن‌ها را دریافت کنند.

بخوان  الزام شرکت‌ها در هند به گزارش رویداد‌های سایبری

واتس اپ از نظر فنی قبلاً توانایی ارسال پیام به شماره تلفن خود را داشت، اما باید از ویژگی Click to Chat برای باز کردن یک اتاق گفتگوی جدید و ارسال آن به آنجا استفاده می کردید. اکنون بسیار ساده تر شده است. به گزارش WABetaInfo (در برگه جدید باز می شود)، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیست مخاطبین خود را باز کنید، جایی که یک مخاطب جدید “من (تو)” و کلمات “خودت پیام بده” را در زیر می بینید. روی آن ضربه بزنید، پیامی برای خودتان بفرستید و کارتان تمام شد.

حالت همراه



منبع