هشدار سم آلتمن در مورد احتمال احتمال هوش مصنوعی در انتخابات

ارائه یکی از موارد توسط آلتمن یکی از مواردی است که به عنوان یکی از موارد از جمله مواردی که در این زمینه استفاده می شود، در سنای آمریکا بود، چرا که از مدیران ارشد فناوری کاربردی استفاده می شود. نادرست از آن را محدود می کند، مطرح می کند.

کاخ سفیدترین همه این نگرانی‌ها را جدی گرفته است و با همه مقامات و مدیران مربوطه تشکیل جلسه می‌دهد تا مطمئن شوید که سناریوها رخ نمی‌دهند.

در نهایت، آلتمن اظهار داشت که هیچ وقت به تبلیغات، هرگز نمی‌گوید، اما بیشتر به یک مدل مبتنی بر اشتراک متمایل است.

این باری اولین باری بود که در مقابل کنگره آمریکا سخنرانی می‌کرد و قابل توجه بود که به ایالات متحده آمریکا دستور داد که باید مجوزها و آزمایش‌های شدید را برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی در نظر بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، سم آلتمن(Sam Altman) مدیر عامل شرکت OpenAI روز سه‌شنبه به سنای آمریکا هشدار داد که از هوش مصنوعی برای تداخل در یکپارچگی انتخاب یک موضوع قابل توجه و درخور نگرانی است.

وی افزود: من فکر می کنم ما همچنان به قوانین و دستورالعمل ها در مورد آنچه که از نظر افشای یک شرکت مدل انتظار می رود، نیاز داریم. من در مورد آن مضطرب هستم.

هشدارهای آلتمن در مورد هوش مصنوعی و انتخابات در حالی بیان می‌شود که شرکت‌های بزرگ و کوچک برای تولید مصنوعی مصنوعی به بازار با سرمایه‌گذاری دلاری در حال حاضر در رقابت هستند. اما اطلاعات در همه جا هشدار داده‌اند که این فناوری ممکن است آسیب‌های اجتماعی مانند تعبیر و اطلاعات نادرست را بدتر کند. برخی نیز حتی تا آنجا پیش رفته‌اند که پیشگویی کرده‌اند مصنوعی می‌توانند به بشریت پایان دهند.

بخوان  ۴ پیشوند جدید برای یکای اندازه گیری معرفی شد

وقتی از آلت من پرسید که کدام مصنوعی مصنوعی مشمول مجوز شد، وی پاسخ داد که هر مدلی که یک فرد را متقاعد یا باورهای او را دستکاری و دستخوش تغییر کند، نمونه‌ای از این خط قرمز خواهد بود.

سم آلتمن مدیر عامل شرکت OpenAI که توسعه دهنده ربات هوش مصنوعی گفتگوگر مشهور ChatGPT است در جلسه استماع سنای آمریکا در مورد سیستم هوش مصنوعی در سیستم هشدار داد.

علاوه بر این، او ادعا کرد که شرکت‌ها باید آزاد باشند تا تصمیم بگیرند که نمی‌خواهند برای آموزش استفاده از روش‌های مصنوعی استفاده کنند، مفهومی که قبلاً نیز مورد بحث قرار گرفته است. آلتمن اضافه کرد که از داده‌های موجود در فضای عمومی وب منصفانه خواهد بود.

انتهای پیام



منبع

سناتور کوری بوکر(Cory Booker) نماینده قانونگذاری که نگران بهترین نحوه تنظیم هوش مصنوعی است، گفت: هیچ راهی برای زندانی کردن این جن در یک بطری وجود ندارد. [چرا که] در سطح جهانی در حال انفجار است.