هوم پاد اپل به تازگی دارای یک ویژگی بالقوه نجات دهنده است

اگر در خانه خود هستید، احتمالاً به این ویژگی جدید نیاز نخواهید داشت، زیرا به احتمال زیاد می توانید صدای جیغ لرزان زنگ هشدار دود را بشنوید. این به‌روزرسانی برای افرادی است که در حال حاضر در خانه نیستند و می‌خواهند آرامش بیشتری داشته باشند، دانستن اینکه هوم پاد آن‌ها را در مورد موارد اضطراری آگاه می‌کند.

الزامات در خانه

این بدان معنا نیست که به روز رسانی بی فایده است. دور از آن، اما این شکاف ها را در ذهن داشته باشید. اپل می گوید: «در شرایط اضطراری نباید به تشخیص صدا اعتماد کرد.» اما با این حال، این یک ویژگی عالی است. امیدواریم این موردی باشد که هرگز نیازی به استفاده از آن در مواقع اضطراری واقعی نخواهید داشت.

برای استفاده از آشکارساز هشدار دود، بدیهی است که باید Sound Recognition را فعال کنید که می توانید از طریق برنامه Home این کار را انجام دهید. همچنین باید نرم افزار HomePod نسخه 16.4 یا بالاتر و همچنین آخرین معماری Apple Home را نصب کرده باشید. دستورالعمل های مربوط به نحوه ارتقاء معماری خود را می توانید در این قسمت پیدا کنید وب سایت پشتیبانی شرکت (در برگه جدید باز می شود). به علاوه، ناگفته نماند که به آشکارسازهای دود و مونوکسید کربن در حال کار نیاز دارید.

لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین سیستم های امنیتی خانه برای سال 2023 اگر به دنبال راه های بیشتری برای محافظت بهتر از خانه هستید.



منبع

اپل در خود اشاره می کند راهنمای کاربر هوم پاد (در برگه جدید باز می شود) دستگاه می تواند دوبل به عنوان یک اینترکام (در برگه جدید باز می شود) از طریق برنامه Home تا در صورت نیاز با دیگران صحبت کنید. “و اگر شما یک دوربین HomeKit در همان اتاق HomePod، یک فید مستقیم روی دستگاه دستی شما ظاهر می شود.

بخوان  تمام کیهان در یک بازی کامپیوتری

هنگامی که زنگ هشدار را تشخیص می دهد، هوم پاد فوراً یک اعلان به iPhone، iPad یا دستگاه Apple Watch شما ارسال می کند و شما را از وضعیت اضطراری احتمالی مطلع می کند. سپس می‌توانید روی آن اعلان‌ها در iPhone یا iPad ضربه بزنید تا دوباره بررسی کنید که آیا همه چیز درست است یا خیر. به هر حال ممکن است یک زنگ خطر اشتباه باشد. سپس دستگاه به همه افراد خانه شما اعلام می‌کند که در حال بررسی است.