وبلاگ زنده: هرج و مرج توییتر – چه خبر است؟

با وجود نگرانی ها و شکایات، ماسک در ابتدا نادیده گرفته شد.

بگذارید واضح بگوییم – جایگزینی برای توییتر وجود نخواهد داشت. هیچ چیز واقعا نمی تواند باشد، اما جایگزین های بالقوه ای وجود دارد.

در 30 اکتبر، ایلان ماسک، مدیرعامل و موسس اسپیس ایکس، مدیرعامل تسلا، سرانجام پس از خرید طولانی مدت این پلتفرم، مسئولیت توییتر را بر عهده گرفت.

بیشتر ببین

خواندن جالبی توسط Hamish Hector در اینجا – یک برنامه افزودنی کروم وجود دارد که در آن به شما می گوید که آیا کاربر با یک تیک آبی تأیید شده است یا اینکه با ثبت نام در Twitter Blue در هنگام پخش زنده آن را به دست آورده است.

در آینده، حساب‌هایی که به تقلید تقلید می‌پردازند، باید «مضحک» را در نام خود داشته باشند، نه فقط در بیو11 نوامبر 2022

“من با برخی از باحال ترین افراد در توییتر آشنا شده ام. من با بت ها و نمادهایم ارتباط برقرار کرده ام و دوستان واقعی پیدا کرده ام. توییتر همیشه به روشی که مغز من کار می کند – در قطعات کوچک کار کرده است. راستش نمی دانم چگونه کار کنم. دوستی ها و ارتباطات خاصی را حفظ کنم یا در آنجا افکار تصادفی را پست کنم که بدون آن من را خوشحال می کند. لطفا، مایکروسافت، توییتر را بخر.”

(اعتبار تصویر: آینده)

بیشتر ببین

لنس اولانوف، سردبیر ایالات متحده، این مطلب را برای ما ارسال کرد که انگار در حال خداحافظی با توییتر است:

حساب اول یک حساب رسمی تایید شده است. دوم تقلبی 8 دلاری به لطف اشتراک ماسک است. وقتی به تعداد فالوورها نگاه می‌کنید به راحتی تشخیص داده می‌شود، وقتی در فید شما به اشتراک گذاشته می‌شود، تشخیص آن بسیار بسیار سخت است. در واقع بدون کلیک کردن غیر ممکن است. HT @meemalee برای لکه بینی. pic.twitter.com/uKumOYRTeI10 نوامبر 2022

پس تا اینجا کجا ایستاده ایم؟

در 11 نوامبر، Twitter Blue به طور کامل حذف شد و از آن زمان ماسک سکوت کرده است.

این اولین توییت من بود. من در شگفتم که آخرین من چه خواهد بود. https://t.co/pfruo5mqtU11 نوامبر 2022

با این حال، ما متوجه یک تغییر کوچک با تیک‌ها شده‌ایم، جایی که وقتی در حالت تاریک در سایت هستید، آبی نیز می‌شود.

برای توییتر نگران کننده بود، بسیاری از برندها شروع به اعلام کردند که دیگر در این پلتفرم تبلیغ نمی کنند.

موسکان ساکسنا، نویسنده محاسباتی (فوق العاده) ما این توییت را برای من ارسال کرد، و این یک تشبیه عالی برای احساس کاربران در توییتر است.

یک کوه یخ دیوانه به شکل پرنده توییتر کاملاً تصویر است.

سیستم اربابان و دهقانان فعلی توییتر برای افرادی که علامت آبی دارند یا ندارند، مزخرف است. قدرت به مردم! آبی 8 دلار در ماه.1 نوامبر 2022

بیایید خلاصه کنیم:

امیدواریم شاهد معکوس شدن این موضوع باشیم، زیرا برای بسیاری از کاربران تشخیص اینکه کدام یک واقعی یا جعلی است گیج کننده است.

شاید بحث برانگیزترین چیزی که از تصاحب ماسک در توییتر حاصل شده است، تغییرات در نحوه تأیید حساب ها باشد.

به همه شاکیان، لطفا به شکایت خود ادامه دهید، اما هزینه آن 8 دلار خواهد بود2 نوامبر 2022

قبلاً، اگر حساب تأیید شده یک رسانه (مانند TechRadar (در برگه جدید باز می شود)) یا سازمان دیگری چیزی را منتشر کرده است، حداقل می دانید که از یک منبع رسمی آمده است. Blue Check همچنین به کاربران توییتر این امکان را می دهد که تفاوت بین بسیاری از افراد مشهور در توییتر و کاربرانی که از آنها تقلید می کنند را تشخیص دهند.

جدید: توییتر راه‌اندازی Twitter Blue را به حالت تعلیق درآورده است و فعالانه تلاش می‌کند تا افراد را از اشتراک «برای کمک به رسیدگی به مشکلات جعل هویت»، بر اساس یادداشت داخلی، منع کند. 1/11 نوامبر 2022

بیشتر ببین

نگران توییتر

(اعتبار تصویر: Shutterstock)

بیشتر ببین

با این حال، ماسک تغییری را اعمال کرد که به هر کسی اجازه می‌دهد با 8 دلار در ماه تأیید شود.

بیشتر ببین

حساب اول یک حساب رسمی تایید شده است. دوم تقلبی 8 دلاری به لطف اشتراک ماسک است. وقتی به تعداد فالوورها نگاه می‌کنید به راحتی تشخیص داده می‌شود، وقتی در فید شما به اشتراک گذاشته می‌شود، تشخیص آن بسیار بسیار سخت است. در واقع بدون کلیک کردن غیر ممکن است. HT @meemalee برای لکه بینی. pic.twitter.com/uKumOYRTeI10 نوامبر 2022

تازه کردن

در اینجا لنس اولانوف سردبیر ایالات متحده است که اولین توییت خود را در سال 2007 نشان می دهد.

یکی دیگر از مواردی که از Muskaan برای من ارسال شده است، این توییت نشان می دهد که سیستم تأیید در توییتر آبی چقدر خراب است. یکی اکانت اصلی Apple TV Plus و دیگری جعلی است.

بیشتر ببین

تصویر بالا نشان می‌دهد که یک حساب واقعی تأیید شده چگونه است، در حالی که پایین به شما نشان می‌دهد که یک حساب تأیید اعتبار پرداخت شده چگونه است.

(اعتبار تصویر: Wseagar / هشت دلار)

بیشتر ببین

با این حال، همانطور که مردم پیش‌بینی می‌کردند، حساب‌های تایید شده در توییتر ظاهر می‌شوند، و در حالی که بسیاری از آنها آشکارا تقلید کننده بودند، زیرا آنها “تیک آبی” را داشتند، تشخیص آن به خصوص با حساب‌های ظریف‌تر دشوار شد.

در اینجا نمونه ای از این است که تشخیص برخی از این حساب های جعلی چقدر سخت است:

بیشتر ببین

این باعث شد که برخی از مردم نگران باشند که کاربران می توانند وانمود کنند که حساب های رسمی هستند و به راحتی تأیید می شوند، و تشخیص اینکه کدام حساب ها واقعی هستند و کدام ها غیرواقعی هستند را برای مردم سخت می کند. و دقیقاً همین اتفاق افتاد.





منبع

ایلان ماسک در مراسم مت گالا 2022

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

زوئه شیفر (در برگه جدید باز می شود)نویسنده پلتفرمر، مطلب فوق را توییت کرد که پیامی در توییتر اسلک پست شده است که پایان آبی توییتر را تایید می‌کند و تیک‌های آبی را برای جلوگیری از جعل هویت پرداخت می‌کند، اما هرگونه اشتراک موجود در این سرویس طبق معمول ادامه خواهد داشت.

بنابراین، تقریباً به‌طور اجتناب‌ناپذیر، به نظر می‌رسد که فرآیند تأیید تیک آبی متوقف شده است.

ماسک هنوز به هیچ تحولی در توییتر واکنش نشان نداده است، که جای تعجب دارد. موارد فوق در زمان ارسال این، آخرین توییت وی است.

همانطور که توییت بالا بیان می کند، هرج و مرج ادامه دارد – از این رو ما این وبلاگ زنده را راه اندازی کرده ایم. چی است در جریان؟

در کمتر از یک ماه، ما شاهد بودیم که فرآیند تأیید به دلیل خدمات اشتراک، نامربوط و گیج کننده شده است، Twitter Blue می تواند به هر کاربری تیک آبی بدهد، و همچنین اخراج گسترده کارکنان رخ داده است.

از آنجایی که شامل یک نان شیرینی است، در حال حاضر یک توییت عالی در کتاب من است. سوال بعدی برای من این است که آیا توییت آخر او می تواند شامل یک شیرینی برای تکمیل آن باشد؟