ویندوز 11 یکی از شرم آورترین باگ های مایکروسافت تا کنون را برطرف می کند

به طور خلاصه، این باگ با به‌روزرسانی تجمعی مارس 2023 برای ویندوز 11 22H2 ظاهر شد و باعث شد خطایی به کاربر بگوید که حفاظت محلی امنیت (LSA) خاموش شده است (و ممکن است دستگاه آنها در نتیجه آسیب‌پذیر باشد) .

ویندوز 11 بالاخره یک باگ آزاردهنده را که از ماه مارس منتشر شده بود، برطرف کرد، به‌طوری‌که مایکروسافت قبلاً قطعنامه‌ای را برای مشکلی که کار نمی‌کرد ارائه کرده بود.

مایکروسافت به ما اطلاع داده است انتشار داشبورد سلامت که: “این مشکل در یک به روز رسانی برای پلت فرم Windows Security پلت فرم ضد بدافزار KB5007651 (نسخه 1.0.2306.10002) حل شد.”


تجزیه و تحلیل: قسمتی که مایکروسافت می خواهد فراموش کند

مشکل این است که این هشدار همچنان ظاهر می شود، و به نظر می رسد نقصی بد در سیستم دفاعی ویندوز 11 باشد، به این معنی که مردم بی جهت نگران آن بودند.

حداقل در حال حاضر ما بالاخره یک رزولوشن داریم، و یک رزولوشن محکم که از نظر ظاهری به درستی کار می کند.



منبع

امیدواریم این اصلاح کار را انجام دهد (با توجه به اینکه همانطور که اشاره شد، پچ قبلی نتوانست این کار را انجام دهد). با توجه به آنچه می بینیم، هیچ گزارش اولیه ای مبنی بر اشتباه بودن چیزی این بار وجود ندارد – و چند نظر مثبت که گرملین با آنها برخورد شده است. البته، امیدوارید که مایکروسافت در این دومین تلاش در KB5007651 بسیار مراقب باشد.

با این حال، این بار به ما گفته شده است که این مشکل قطعا حل شده است.

بخوان  یک کارخانه ستاره‌سازی در قلب کهکشان راه‌شیری رصد شد