پروژکتوری که درون لامپ سقفی پنهان می‌شود


شرکت اکس‌گیمی(Xgimi) دو پروژه شامل پرنورترین پروژه خود و یک پروژه سقفی را در نمایشگاه CES رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت اکس‌گیمی دو پروژه جدید ارائه می‌دهد. پرنورترین پروژکتور ۴K به نام «هورایزن مکس» (Horizon Max) که دارای ۳۱۰۰ لومن سازمان بین‌المللی استاندارد ISO است و گواهی IMAX Enhanced را ارائه کرده و یک پروژه سه کاره موسوم را به «علاءالدین» ارائه کرده است که از لامپ سقفی، پروژه و بلندگوی بلوتوثی استفاده می‌کند. . هر دو پروژه از پلتفرم Google TV بهره می‌برند.

به نقل از ورج، اکس‌گیمی می‌گوید که «هورایزن مکس» می‌تواند ۳۱۰۰ لومن را با استفاده از لیزر Dual Light 2.0 و منبع نور هیبریدی ال‌ای‌دی (LED) تولید کند. با این حال، شایان ذکر است که این شرکت اعتراف کرده که در گذشته در امتیازات روشنایی پروژه هایش تا ۲۷ درصد اغراق کرده است که پس از شکایت شرکت اپسون اصلاح شد.

هورایزن مکس، مانند پروژه‌های هوشمند مدرن، می‌تواند به طور خودکار بهترین نقطه روی دیوار را برای نمایش تصویر پیدا کند، در حالی که دیگر قابلیت‌های لازم برای دیوارهای مختلف را به خاطر می‌آورد. یک فناوری موسوم به تطبیق صفحه نمایش هوشمند(v۵.۰) می‌تواند تنظیمات لازم برای بازی را هنگامی که پروژکتور به سمت یک دیوار قرار دارد به خاطر بسپارد و هنگامی که آن را به سمت دیوار دیگری می‌گیرید به تنظیمات فیلم منتقل شود.

پروژکتوری که درون لامپ سقفی پنهان می‌شود

«علاءالدین» نیز یک پروژه سقفی جدید از اکس‌گیمی است. این پروژه به طور مستقیم به لامپ سقفی که از پیش روی سقف نصب شده است متصل می‌شود تا تصویری با وضوح ۱۰۸۰P تا ۱۰۰ اینچ ایجاد کند. این لامپ یکپارچه را می‌توان مستقیما با استفاده از کنترل راه دور یا از طریق برنامه اکس‌گیمی کنترل کرد با سایر اکوسیستم‌های خانه‌های هوشمند سازگار نیست.

بخوان  موضوع مبهمی به نام «اخلاق هوش مصنوعی»

این پروژکتور صدای ۳۶۰ درجه را از بلندگوهای داخلی تولید می‌کند و می‌توان در زمان خاموش بودن لامپ نیز از آن استفاده کرد.

هر دو پروژه از پلتفرم Android TV به Google TV منتقل شده است.

اکس‌گیمی قیمت نهایی یا تاریخ دقیق را برای هیچ یک از پروژه‌های خود ارائه نکرده است. گفته می شود که هورایزن مکس کمتر از 300 دلار قیمت داشته باشد و پیش بینی می شود در سال 2024 عرضه شود.

انتهای پیام



منبع