پروژکتور 4K ال‌جی با دسته‌های عجیب



شرکت کره‌ای ال‌جی با یک ویدیوی پروژکتور عجیب موسیقی به CineBeam Qube که تنها ۳ پوند وزن دارد، به نمایشگاه امسال CES می‌آید.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت ال‌جی به تازگی از جدیدترین پروژکتور 4K خود با نام CineBeam Qube رونمایی کرده است.

این پروژه به طور رسمی در نمایشگاه CES 2024 در اوایل ژانویه رونمایی خواهد شد، اما اکنون الجی به افراد یک نگاه از آن ارائه شده است.

پروژکتور CineBeam Qube دارای فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های جالب توجهی است، اما یک طراحی شیک دارد که ال‌جی آن را «مینیمالیستی» می‌کند.

نکته جالب در طراحی این پروژه، دسته‌ای است که به آن متصل شده است. در واقع این پروژه یک دسته یا دستگیره است، چرا که CineBeam Qube با قابلیت حمل و نقل ساخته شده است. در حالی که سبک وزن است و تنها حدود سه پوند(۱۳۶۰ گرم) است.

همچنین شکل مربعی آن، قرار دادن آن تقریباً در هر مکانی آسان می‌شود. دسته‌های چرخش ۳۶۰ درجه آن نیز به قرارگیری آن در جهات مختلف کمک می‌کند.

شرکت الجی آن را یکی از کوچک‌ترین پروژه‌های موجود در جهان می‌نامد.

مهم‌ترین بخش هر پروژه، موقعیتی است که به نام آن پیداست، بخش پروژه و قابلیت پخش تصاویر آن است.

پروژکتور CineBeam Qube تصاویری با نمایش 4K با قابلیت ارائه تصاویر تا 120 اینچ ارائه می‌کند. منبع نور آن یک لیزر RGB با نسبت کنتراست ۴۵۰۰۰۰:۱ و پوشش ۱۵۴ درصدی رنگی DCI-P3 است.

این پروژه بر روی سیستم عامل LG webOS ۶.۰ اجرا می‌شود و دسترسی به تمام سرویس‌های پخش بزرگ از جمله Prime Video، Disney+، Netflix و YouTube را می‌دهد. البته Prime Video قرار است تبلیغات را به همه افراد تحمیل کند و هیچ چیز بیشتر از نمایش گاه و بی‌گاه تبلیغات، یک مهمانی سینمایی مبتنی بر پروژکتور را خراب نمی‌کند.

بخوان  مغز مغز حشره را نقشه برداری کردند

این پروژکتور همچنین دارای عملکرد نقشه برداری است که فضای شما را برای نقشه برداری می کند تا تصویری ایده آل را نشان دهد. این برای ایجاد یک محیط محیط به فرد، مانند دکوراسیون اتاق با تصویری از آسمان شب است.

این پروژه حتی شامل الگوریتم تنظیم خودکار روشنایی الجی است که بیشتر از پروژه های پیشرفته این شرکت پیدا می شود.

هنوز تاریخ عرضه پروژکتور CineBeam Qube اعلام نشده است و همچنین هیچ اطلاعات قیمتی از آن در دسترس نیست. با این حال، ال‌جی روی این پروژه به عنوان یک مورد مهم در نمایشگاه CES امسال حساب باز کرده است، بنابراین به احتمال زیاد در ماه ژانویه از آن بیشتر می‌دانم.

انتهای پیام



منبع