پنتاگون صدها گزارش جدید از مشاهده «یوفوها» دریافت کرد

شان کرک پاتریک (Sean Kirkpatrick)، مدیر دفتر ناهنجاری، می‌گوید: از آن زمان، ما گزارش‌های بیشتری دریافت کرده‌ایم.

در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱، دفتر مدیر اطلاعات ملی گزارش داد که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱، ۱۴۴ مورد از این برخوردها وجود دارد که ۸۰ مورد از آنها با چندین حسگر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: باراک اوباما «یوفوها» را ضمنی تایید کرد

این دفتر پس از بیش از یک سال توجه به اشیای پرنده نادیده خلبانان، اما گاهی اوقات به دلیل ترس از خوردن، گزارشی که به گزارش دادن آن نداشتند، می شد.

رونالد مولتری(Ronald Moultrie)، معاون وزیر دفاع آمریکا در بخش اطلاعات و امنیت گفت: ما چیزی ندیده‌ایم و هنوز خیلی زود است که به این باور برسیم که هر یک از اشیایی که دیده‌ایم منشأ بیگانه هستند.

دفتر حل ناهنجاری همه دامنه(AARO) در ماه ژوئیه راه اندازی شد و نه تنها مسئول ردیابی اشیای ناشناس در آسمان بود، بلکه مسئولیت ردیابی اشیای ناشناس زیر آب یا در را نیز بر عهده داشت.

علاوه بر این، شیایای غیرقابل شناسایی، بسیاری از فناوری‌های جدید مانند بمب‌افکن‌های رادارگریز و جنگنده‌های رادارگریز آینده، پپادها و موشک‌های مافوق صوت که توسط ایالات متحده آمریکا و چین به میدان می‌روند، ممکن است با یک ناشناس اشتباه گرفته شود.

انتهای پیام



منبع

این دفتر تنها برای بررسی این موضوع که آیا حیات فرازمینی وجود دارد یا خیر، بلکه به دلیل خطر امنیتی ناشی از حملات زیاد با اشیای پرنده نظامی ناشناس مربوط به اطلاعات یا هواپیماهای راه اندازی شده است.

بخوان  اپل ویژن پرو در زمان راه اندازی نتفلیکس، اسپاتیفای یا یوتیوب نخواهد داشت - آیا این هدست در حال حاضر به عنوان یک پخش کننده رسانه محکوم شده است؟

در ماه مه، کنگره آمریکا اولین جلسه علنی استماع خود را پس از بیش از نیم قرن در مورد این موضوع برگزار می کند و می تواند از آن جلوگیری کند که آیا این اشیای ناشناس متعلق به بیگانگان هستند یا فناوری های ناشناخته هستند که توسط چین، روسیه یا یک دشمن بالقوه دیگر، به پرواز در می آیند. می‌آید و خطر ایجاد امنیت می‌کند.

پنتاگون چند صد گزارش جدید از مشاهده اشیای پرنده ناشناس یا یووه ها دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از فیز، یکی از مقامات این مرکز در روز جمعه به خبرنگاران گفت دفتر جدید پنتاگون که برای ردیابی گزارش اشیای پرنده ناشناس ایجاد شده است، چند صد گزارش جدید دریافت کرده است، اما هیچ مدرکی برای وجود بیگان فضایی وجود ندارد.