پژوهانه ۱۰ هزار دلاری به پروژه‌های دارای همکار خارجی در حوزه فناوری‌های راهبردی



مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جمهوری جمهوری، ۷ کمک هزینه برای پروژه‌های تحقیقاتی مشترک در حوزه‌های فناوری‌های زیستی، اطلاعات و ارتباطات، اپتیک و کوانتوم، مواد و ساخت‌های پیشرفته، نانو و میکروب پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی و علوم. شناختی بین ایرانی و سایر کشورها در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، مرکز توسعه فناوری‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در حاشیه برگزاری نهمین نشست تبادلات تجربی علم و فناوری و پنجمین آئین اعطای جایزه مصطفی (ص) که مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار شد، با هدف بیشتر و تقویت همکاری بین دانشمندان برگزار شد. وین علم، فناوری و نوآوری، تثبیت مشارکت مؤسسات ایرانی و سازمان‌های تأثیرگذار جهان و کمک به پیشرفت علم و فناوری در مشارکت‌کننده، ۷ کمک هزینه بین پروژه‌های تحقیقاتی مشترک در حوزه فناوری‌های زیستی، اطلاعات و ارتباطات، اپتیک و کوانتوم، مواد و ساخت پیشرفته، نانو و میکرو، پزشکی بازاختی و سلول‌های بنیادی و علوم شناختی بین محققان ایرانی و سایر کشورها به ارزش ۱۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است.

به نقل از ستاد نانو، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور آشنایی با موضوعات گرنت‌ها، کسب اطلاعات بیشتر و ارسال پروپوزال، به وبگاه مرکز تعالی ابن سینا به آدرس زیر مراجعه کنند:

همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با تماس ۰۳۱۳۴۷۱۷۷۰۱ شماره تماس بگیرید.

انتهای پیام



منبع

بخوان  عکس جدید «هابل» از یک کهکشان عدسی‌