پیام تسلیت معاون علمی رئیس جمهور در پی جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان



در پی حمله تروریستی به زائران مزار سردار شهید قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، معاون رئیس جمهور جمهوری اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن و تسلیت این اقدام وحشیانه تاکید کرد که این قبیل جنایات جز شتاب بخشی به روند اضمحلال تروریست های کوردل و حامیان جنگ افروز و فتنه گر می شود. شان، دستیابی به آنها در پی نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری متن پیام دکتر دهقانی بدین شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

حمله وحشیانه تروریست‌های کوردل به زائران تربت پاک سردار دل‌ها، سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان نشان می‌دهند که نشان دهنده عمق کینه و هراس استکبار از سردار دل‌ها و یاران و دوستان اوست که با گذشت چهار نفر. سال از شهادت ایندار رشید اسلام، همچنان از شنیدن نام پرصلابت و زندگی بخش و حرکت آفرین او آشفته می‌شوند.

به خاک و خون کشیدن شهروندان بیگناه از کودک و پیر و جوان تنها به جرم و ارادت آنها به سردار شهیدشان که منطقه را از لوث وجود سفاکان داعشی پاک کرده است، از عمق پیوند و همدستی تروریسم دولتی آمریکا و رژیم جعلی رژیمی با ایادی داعشی نشان می دهد. آنها دارد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در این جنایت تروریستی به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا، ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان، خانواده صبر و شکیبایی‌های شهدا و شفای عاجل جانبازان این حمله تروریستی را از خداوند متعال مسالت دارم. .

بخوان  نگرانی آمریکا از الگوریتم کوانتومی رمزگشای جدید چین

مطمئن هستم این خونهای پاک و به ناحق ریخته شده، سیر اضمحلال و سقوط محتوم رژیم غذایی سفاکی به عنوان غده سرطانی و منشأ فتنه و جنگ و تروریسم در منطقه و حامیان جهانخوار آن را سرعت خواهد داد و به این خونهای پاک، منطقه زخم خورده است. از فتنه و جهان به جان آمده از ستم جنگ افروزان از لوث وجود آنها پاک خواهند شد.

انتهای پیام



منبع