پیش‌نمایش ویندوز 11 یک فایل اکسپلورر را نشان می‌دهد که آماده است تا آنچه را که بعداً باز می‌کنید توصیه کند


مایکروسافت در حال حاضر ویژگی‌های جدید File Explorer را از طریق Insider Preview Build 23403 ارائه می‌کند ویندوز 11 با تمرکز زیاد بر ساده‌سازی کار.

یکی از ویژگی های جالب این پکیج می باشد فایل توصیه ها (در برگه جدید باز می شود). همانطور که از نام آن پیداست، File Explorer شروع به پیشنهاد می کند که کدام فایل ها را باید در تب home باز کنید. به نظر می رسد که مایکروسافت حداقل در ابتدا این ابزار را برای کاربران کسب و کار محور ایجاد کرده است. این ابزار فقط فایل‌های ابری مرتبط با یک حساب خاص را توصیه می‌کند، «یا متعلق به کاربر باشد یا با کاربر به اشتراک گذاشته شود». شما همچنین باید به حساب Azure Active Directory خود وارد شوید در غیر این صورت کار نمی کند. علاوه بر این، این شرکت تعداد افرادی را که می‌توانند در حال حاضر فایل توصیه‌ها را امتحان کنند، محدود می‌کند. مایکروسافت می‌گوید که می‌خواهد بازخورد را «قبل از ارائه آن به همه» زیر نظر داشته باشد.

کلیدهای دسترسی جدید برای File Explorer محدودتر هستند. آنها میانبرهای ساده و تک کلیدی برای «سریع» هستند [executing] یک فرمان.» به عنوان مثال، فشار دادن کلید “O” یک فایل را باز می کند در حالی که فشار دادن کلید “B” آن را به عنوان پس زمینه دسکتاپ تنظیم می کند. برای استفاده از این ویژگی، ابتدا باید روی یک فایل در File Explorer کلیک کنید و سپس کلید Menu را در صفحه کلید خود فشار دهید تا کلیدهای دسترسی ظاهر شوند. اگر کلید Menu ندارید، زدن Shift و F10 به طور همزمان همین کار را انجام می دهد.

بخوان  شاید این بهترین فرصت برای یافتن حیات بیگانه باشد

توصیه های فایل در File Explorer

توصیه های فایل در File Explorer (اعتبار تصویر: مایکروسافت)

به روز رسانی های جدید



منبع