چین به دنبال استعدادهای برتر جهانی است

آزمایشگاه اکتشاف فضای داخلی چین(DSEL) روز گذشته اعلام کرد که از استعدادهای برتر جهانی دعوت می‌کند تا برای «برنامه استعدادهای جوان برجسته در خارج از کشور»(Overseas Outstanding Young Talents Program) در سال ۲۰۲۳ به منظور توسعه اکتشافات در اعماق درخواست دهنده .

آزمایشگاه اکتشاف فضای اعماق چین که توسط اداره ملی فضایی چین در استان آنهوی و دانشگاه علم و فناوری چینی است، مقر آن در هیفی، پایتخت آنهویی است و شعبه‌ای در پکن دارد. از زمان بررسی، این آزمایشگاه، تحقیقات علمی و فناوری را با بررسی پروژه‌های بزرگ ملی در حوزه علمیه انجام داده است.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از چینادیلیبه گفته آزمایشگاه اکتشاف فضای داخلی چین، این برنامه که توسط بنیاد ملی علوم طبیعی چین تامین می شود، با هدف جذب دانش پژوهان جوان برجسته از خارج از کشور است که در علوم طبیعی، مهندسی و فناوری به حوزه های مهمی دست یافته است، ایجاد شده است. تا به چین بیایند و در آنجا کار کند.

از دعوت دعوت شده است تا در تحقیقات در زمینه علوم و فناوری هوافضا، علوم و فناوری فضایی، علوم سیاره‌ای، فیزیک، نجوم، علوم و فناوری هسته‌ای، زیست شناسی، شیمی و علم مواد، فناوری الکترونیک، مهندسی مکانیک، هوش مصنوعی. و دیگر حوزه‌های مربوط به اکتشاف در شرکت‌کنندگان فضایی اعماق.

هدف آزمایشگاه اکتشاف فضای داخلی چین، توسعه طولانی مدت اکتشافات در حوزه اعماق فضا در مورد ماه، سیارات، سیارک ها و لبه منظومه شمسی است.

بخوان  تأثیر عروسک‌های رباتیک بر ساکنان آینده مریخ!