کاغذ پشت چسب دار براق سایز A4 بسته 100 برگی مشخصات، قیمت و خرید آفیس کالا | سایت اتاق

کاغذ پشت چسب دار براق سایز A4 بسته 100 برگی مشخصات، قیمت و خرید آفیس کالا | سایت اتاق

این کاغذ ها معمولا در دو نوع مات و براق تولید می شوند که بر اساس نیاز می توان هر کدام را مورد استفاده قرار داد اما با توجه به کیفیت چاپ بهتر روی کاغذ های براق این نوع برچسب برای این کار اتاق مناسب تر است. کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 بسته 100 برگی کاغذ هایی هستند که از آن ها می توان برای چاپ لیبل ها استفاده نمود. این کاغذ ها معمولا در دو نوع مات و براق تولید می شوند که بر اساس نیاز می توان هر کدام را مورد استفاده قرار داد اما با توجه به کیفیت چاپ بهتر روی کاغذ های مات متوجه می شویم این برچسب ها مناسب تر هستند. تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد.

  • کاغذ پشت چسب دار براق سایز A4 بسته 100 برگی کاغذ هایی هستند که از آن ها می توان برای چاپ لیبل ها استفاده نمود.
  • لازم به ذکر است که از کاغذ پشت چسب دار مات می توانید داخل انواع دستگاه رنگی و سیاه و سفید استفاده نمایید.
  • مجتمع چاپ و بسته‌بندی گلها از سال ۱۳۷۹ آغاز به فعالیت کرده و طی سالهای متمادی با نصب تجهیزات و دستگاه‌های جدید و بروزرسانی قسمت‌های مختلف چاپخانه، شاهد تحول روزافزون بوده است.
  • اگر نیاز به طراحی و چاپ روی آنها را دارید به قیمت آن افزوده می‌شود.
  • کاغذ پشت چسبدار نوعی از کاغذ است که قابلیت چسبانده شدن روی سطوح مختلف را داراست.
  • کاغذ پشت چسب دار a4  را می توان یکی از پرمصرف ترین کاغذ های موجود در فروشگاه ما نام برد.
بخوان  تکنولوژی پزشکی هسته ای | 1biti

قیمت روز کاغذ پشت چسب دار همواره دچار تغییر است پس نمی توان آن را به صورت ثابت گفت. در تولید محصولات پشت چسبدار از انواع زیره ها در رنگ های زرد و سفید با کیفیت بسیار مرغوب و قابلیت مصرف در دستگاه های لیبل زن با سرعت بالا استفاده می شود. لازم به ذکر است این موارد کاغذهای سفید ساده هستند که یا برای چاپ و یا برای نوشتن مناسب‌اند.

کاغذ سیلیکون دورو

اما در صورتی که پیش از چاپ، به طراحی لیبل نیاز داشته باشید، می‌توانید درخواست طراحی توسط طراحان چاپ آقا را انتخاب کرده و سفارش طراحی خود را به صورت مجزا ثبت نمایید. در این حالت نیز پس از آنکه  طراحی دلخواهتان مورد تایید شما قرار گرفت فرآیند چاپ آن نیز شروع خواهد شد. استفاده از آن بسیار راحت و آسان است، به‌طوری که می‌توانید به‌وسیله پرینترهای خانگی و شرکتی برای چاپ آنها استفاده کنید. اگر نیاز به استودیو طراحی لوگو برای محصولتان دارید، سلام گرافیک به شما کمک می‌کند. می‌توانید با طراحی و چاپ لوگو روی این کاغذها با هزینه اندک، نام برندتان را روی بسته‌بندی‌های محصولتان عرضه کنید.

کاغذ پشت چسب دار مات سایز A4 تک برگ

محتوای لیبل باید شامل نام محصول، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، محتویات، اطلاعات تماس و علائم تجاری باشد. همچنین می‌توانید لوگو برند و عکس محصول را به طرح لیبل اضافه بنمایید. استفاده از این نوع کاغذ برچسبی نیز روز به روز رو به افزایش است از این رو انواع به مقدار زیادی تولید و در اختیار کاربران قرار می گیرد .

بخوان  قیمت اسب ترکمن مسابقه ای چچیلاس-رویال هورس

از آن به‌صورت چاپ‌های شفاف و کات شده یا کات نشده در کنار هم یافت می‌شود. جنس زیر کاغذ پشت جسب دار نیز که چسب روی آن قرار می گیرد از سیلیکون نازک به همراه یک نوع پلیمر خاص می باشد. این محصول در صنایع شوینده ها ، صنایع آرایشی و بهداشتی ، صنایع لبنیات و … مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی می توانید اطلاعات خود را روی این محصول چاپ کرده و روی محصول مورد نظر بچسبانید .