کشف پرورشی که منجر به بیماری قلبی می شود

هایک گفت: امیدوارم بتوانیم این درمان را سه تا پنج سال آینده به بیماران خود ارائه دهیم.

سال‌ها است که «suPAR» را به عنوان یک نشانگر زیستی مفید برای فعالیت‌ها می‌شناسد. سطح بالای «suPAR» با همه چیز از سرطان گرفته شده تا مرتبط است، اما به تازگی مشخص شده است که این نقشی در بیماری‌های کلیوی ایفا می‌کند. مطالعات پیش‌بالینی نشان داده است که «suPAR» می‌تواند از کلیوی جلوگیری کند یا حتی آن را معکوس کند. این مفهومی است که گفته می شود بیشتر از آنچه پیش از این تصور می شود با بروز بیماری ارتباط داشته باشید.

قدم بعدی در این تحقیق، جستجوی گونه‌های ژنتیکی بالقوه‌ای بود که می‌توان بر روی سطح «suPAR» تأثیر بگذارد. محققان با نگاهی به مجموعه داده‌های متشکل از اطلاعات ۲۴ هزار نفری دریافت می‌کنند که یک نوع خاص از ژن به نام «PLAUR» می‌تواند با سطح بالاتر «suPAR» در خون مرتبط باشد. آن‌ها با ردیابی این نوع ژن در ۵۰۰ هزار نفر، دریافت می‌کنند که این ژن می‌تواند با بالاترین سطح شرایین مرتبط باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، بیماری‌های عامل بیماری شماره یک مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا هستند و درمان‌های مربوط به آن‌ها هنوز هم به طور محدود هستند. به غیر از کاهش سطح کلسترول با استاتین‌ها، درمان‌ها مانند بیشتر و فشار خون بالا، یا بهبود رژیم غذایی و ورزش، درمان‌های مستقیم به حساب می‌آیند.

دنیل تایرل (Daniel Tyrrell) از نویسندگان این مطالعه توضیح می‌دهد: به نظر می‌رسد سطح بالای «suPAR» سلول‌های ایمنی را می‌کند و این سلول‌ها واکنش بیش از حد از محیط به محیط‌های دارای کلسترول بالا نشان می‌دهند که باعث ورود این سلول‌ها به دیواره‌های خونی می‌شود. و تسریع پیشرفت تصلب شرایین می‌شوند.

بخوان  چین توپ مافوق صوت ساخت

سلیم هایک (Salim Hayek)، نویسنده ارشد این مطالعه جدید، توضیح می دهد: هدف قرار دادن این مؤلفه ها برای درمان این بیماری قلبی است.

جورج هندی (George Hindy)، نویسنده اول این مطالعه، می‌گوید: ما همچنین دریافتیم که شرکت‌کنندگانی که یک نسخه از ژنPLAUR را ندارند، به بیماری‌های قلبی در آن‌ها کمتر مبتلا می‌شوند.

تحقیقاتی جدید به رهبری گروهی از دانشگاه میشیگان نشان می‌دهد که یک تامین کننده ممکن است عامل اصلی بروز تصلب شرایین یا ضخیم شدن شریان‌های قلب باشد. این کشف امکانات جدید توسعه وسیعی از درمان را فراهم می کند.

کشف یک ایمنی که منجر به بروز بیماری قلبی می‌شود می‌تواند به درمان‌های جدید برای بیماری‌های قلبی کمک کند.

آخرین قطعه در این پازل بررسی این موضوع بود که چگونه «suPAR» می‌تواند به ایجاد تصلب شرایین کمک کند. در اینجا، سطوح بالای «suPAR» را در مدل‌های موش افزایش دادند. آنها دریافتند که پلاک‌ها در شریان‌های حیوانات به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

انتهای پیام



منبع

درحال حاضر درمان‌هایی دارند که از این روش استفاده می‌کنند. آنتي‌بادي‌هاي مونوکلونال و مهارکننده‌هاي مولکول کوچکي که «suPAR» را هدف قرار مي‌دهد، نتايج پيش‌بيني‌کننده‌اي در مطالعات باليني با بيماري‌هاي کليوي نشان داده است.

در نهایت، این یافته‌های جدید به توسعه روش کاملاً جدید برای درمان بیماری‌های منجر به بیماری خواهد شد. توانایی «suPAR» می‌تواند به طور قابل قبولی خطر ابتلا به بیماری‌های درمانی را کاهش دهد.

در این مطالعه جدید با استفاده از سه ویژگی مختلف، پتانسیل «suPAR» به عنوان عامل ایجادکننده بیماری‌های بیماری‌های بیماری‌های مورد بررسی قرار گرفت. ابتدا، استاد گروهی متشکل از 500 نفر را در یک مطالعه مربوط به تصلب شرایین بررسی کردند. آنها دریافتند که سطح بالاتر «suPAR» به طور قابل توجهی با توجه به نرخ بیشتر بروز مشکلات ارتباطی ارتباطی دارد.

بخوان  برنامه اندروید واتس اپ تغییرات کوچک اما بسیار مفیدی دارد

این تحقیقات جدید بر روی یک ایمنی به نام «suPAR» منتشر شده است. این عامل توسط تولید مغز استخوان می‌شود و به عنوان یک تنظیم کننده کلی سیستم ایمنی عمل می‌کند.