گرسنگی عنکبوتها را نابینا می کند

انتهای پیام



منبع

حدود 85 تا 90 درصد موارد شامل دست گیرنده های نوری در چشم می شود. تصور می‌شود که عوامل آن ژنتیک، فشار خون بالا و چاقی باشد و اکنون به نظر می‌رسد که تغذیه را نیز به این فهرست اضافه کنیم.

الکه بوشبک(Elke Buschbeck) زیست‌شناس دانشگاه سینسیناتی(Cincinnati) می‌گوید: گیرنده‌های نوری انرژی زیادی مصرف می‌کنند و به سختی می‌توان انرژی آنها را تامین کرد.

روشی که در آن دریافت‌های نوری از بین می‌روند با بین رفتن لکه زرد که بخشی از چشم انسان است که آنچه را که در مقابل ما قرار می‌دهد، می‌کند، مطابقت دارد. متابولیسم بدن انسان پیش از این با مشکلات بینایی مرتبط، جزئیات آن هنوز مشخص نیست.

آسیب بیشتر در قسمتی از چشم بود که گیرنده های نوری به شدت فشرده شده بودند و کمترین آسیب در نواحی دیگر بود. عنکبوتی‌هایی که رژیم غذایی محدود می‌شوند نیز به طور کلی کوچکتر هستند که قابل انتظار هستند.

بررسی آسیب شبکیه در چشم‌های جانبی قدامی عنکبوت‌ها (ALEs) پرداختند و ۹ عنکبوت فاقد مواد مغذی را با ۱۲ عنکبوت برای بررسی نحوه استفاده از گیرنده‌های نور مقایسه کردند.

همه‌ی ما می‌دانیم که گرسنگی می‌تواند ما را از نظر روحی و جسمی تحت تأثیر قرار دهد و یک مطالعه جدید روی عنکبوت‌ها نشان می‌دهد که این حشرات اگر برای مدت طولانی بدون غذا بمانند، ممکن است قسمت‌های مهم بینایی خود را از دست بدهند.

مطالعه‌ای بر روی عنکبوت‌ها را با بررسی ارتباط بین تغذیه و بینایی آغاز نکردند، اما این مسیری است که آنها را می‌توان از لکه‌های تیره روی گیرنده‌های نوری برخی از عنکبوت‌هایی که در پیش می‌کردند، مشاهده کرد.

بخوان  سنگ عقیق ۱۷۵ ساله تخم دایناسور از آب درآمد!

به گزارش ايسنا و به نقل از ساينس آلرت، از دست دادن بینایی مشاهده شده در این مطالعه بی شباهت به تباهی لکه زرد وابسته به سن(AMD) در انسانها نیست. با درک بیشتر آن، متخصصان ممکن است در مورد درمان‌های بهبود یافته‌ها برای ایجاد این بیماری ایجاد کنند.

اگر آنها را از غذا محروم کنید، سیستم از کار می‌افتد. این میزان عملکرد لکه زرد در چشم ماست.

آمارهای سال 2014 حاکی از آن است که حدود 8.7 درصد از جمعیت انسان در سراسر جهان به نوعی به تباهی لکه زرد آلوده هستند که به صرف هزینه‌های هنگفتی برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی می‌شود. این عارضه با گذشت زمان بدتر می‌شود و می‌توان باعث شد که از بینایی‌های بعدی جلوگیری شود.

چکیده یک عنکبوت جهنده(Phidippus audax) را مورد بررسی قرار دادند. این عنکبوت یک نوع معمولی است که تشخیص تشخیص بسیار به گیرنده های نوری حساس به نور در چشمان بزرگ خود است. هرگاه این عنکبوت‌ها مواد مغذی کافی دریافت نکنند، این گیرنده‌های نوری ممکن است از بین بروند باشد.