گزارش سالانه پنتاگون درباره «یوفوها» منتشر شد

انتهای پیام



منبع

به عبارت دیگر، خلبان‌های نظامی در حریم هوایی کنترل‌شده ممکن است تعداد یوفوهای بیشتر را گزارش کنند، زیرا طبیعتا حسگرهای بیشتر نظامی دارند که آسمان اطراف آن را در اختیار دارد و محدوده‌های آموزشی را اسکن کند.

تا به امروز، پنتاگون ادعا می‌کند که این موارد بدون توضیح باقی مانده‌اند.

۱۷۱ مورد باقی مانده در دسته های نامشخص قرار گرفتند. این گزارش می‌افزاید: به نظر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

گزارش گزارش جدید وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به نظر می‌رسد ایالات متحده آمریکا آمریکا اشیای پرنده ناشناس یا یوفوها را جدی گرفته است.

با این حال، این گزارش می‌کند که برخی از گزارش‌ها ممکن است ناشی از خطای اپراتور یا تجهیزاتی در حسگرهایی باشد که اشیاء پرنده ناشناش را در این رویدادها شناسایی کرده‌اند.

در حالی که هیچ نتیجه ای در مورد منشاء اشیاء پرنده ناشناس وجود ندارد، این سند تاکید بر ایمنی فضای هوایی دارد که تا حدی باعث افزایش قیمت هواپیماهای بدون سرنشین است.

علاوه بر این، ناگفته نماند که عواملی مانند شرایط آب و هوایی، نور و جوی جوی می‌توانند بر روی اشیاء پرنده شناس تأثیر بگذارند. بنابراین، این دفتر با این فرض کار می‌کند، گزارش می‌دهد که از رویدادها یا حسگرهایی که عموماً به درستی کار می‌کنند، می‌گویند و کافی‌های واقعی را برای ارزیابی اولیه جمع‌آوری می‌کنند، مشتق می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، دفتر اداره‌کننده اطلاعات ملی(ODNI) پس از یک ماه ژانویه در روز پنجشنبه (۱۲ ژانویه) گزارش غیرمحرمانه سالانه ۲۰۲۲ درباره پدیده‌های هوایی ناشناس را منتشر کرد. این گزارش بر اساس ملی لایحه اختیارات دفاع برای سال مالی ۲۰۲۲ تنظیم و توسط دفتر اداره‌کننده اطلاعات ملی ایجاد شده است. اطلاعات سازمان‌های مختلف اطلاعاتی و دفاتر اطلاعات، اداره هوانوردی فدرال، اداره ملی اقیانوس شناسی و جوی(NOAA)، وزارت انرژی(DoE) و ناسا جمع آوری شدند.

بخوان  Google Docs بالاخره یکی از آزاردهنده ترین نقاط درد خود را برطرف می کند

از مجموع این گزارش، 366 مورد آنها از زمان ایجاد دفتر حل ناهنجاری تمام دامنه AARO و به شناسایی شناسایی شده‌اند. از این تعداد، ۲۶ مورد با عنوان سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین، ۱۶۳ مورد با عنوان بالن‌ها یا موجودات مشابه به بالن ارزیابی شدند و شش مورد آشفتگی در هوای پرندگان یا کیسه‌های خرید پلاستیکی در نظر گرفته شدند.

دفتر اداره اطلاعات ملی در این گزارش می‌گوید: عوامل مربوط به اشیاء پرنده ناشناس در حریم هوایی کنترل‌شده یا دارای مواردی هستند که رخ می‌دهند که خطرهای احتمالی برای پرواز ایمنی یا فعالیت‌های دشمن را افزایش می‌دهند. این دفتر افزوده که آژانس به بررسی این موضوع می‌پردازد که شاید علت آمار بالای این گزارش‌ها از تعداد پروازهای فعال و حسگرها باشد، می‌پردازد.

در مجموع این گزارش، حدود 510 گزارش طبقه بندی شده از اشیاء پرنده ناشناس را پوشش می دهد. این سند می‌کند که اکثریت آنها از نیروهای نیروی دریایی و نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا جمع‌آوری می‌شوند که از طریق مراجع رسمی گزارش شده است. در نهایت، نتیجه‌ای از این گزارش غیرحرمانه حاصل می‌شود که این گزارش غیرحرمانه است که باعث می‌شود اشیاء پرنده ناشناس همچنان به عنوان یک خطر برای ایمنی پرواز و یک خطر از سوی دشمن مطرح می‌شوند، اما بسیاری از گزارش‌ها از آن‌ها اطلاعات کافی برای تایید آنها با قطعیت بالا هستند.