یک پنگوئن رباتیک کارمند بیمارستان می‌شود!

«ویلیام ساچیتی»(William Sachiti)، بنیان‌گذار و سازنده شرکت آکادمی آو رباتیکس گفت: احساس مردم هنگام این فناوری در بیمارستان، ویژه‌ای دارد. ربات‌های کمک‌رسان با این هدف ارائه‌شده‌اند و زندگی را برای پزشکان بیمارستان‌ها و پزشکان کمی آسان‌تر می‌کنند، در صورت نیاز به حضور داشته باشند و در صورت عدم نیاز به ترک آن‌ها. ما امیدواریم که این فناوری، تجربه مثبتی را برای همه ارائه دهد و مجدداً به آزمایش و ارتقای آن ادامه دهد.

این ربات کمک‌رسانی برای حمل و نقل نسخه‌ها و سایر اقلام به سراسر «بیمارستان دانشگاه میلتون کینز» (MKUH) استفاده می‌شود تا میزان فشار کاری انسان‌ها را کاهش دهد.

میلتون که شبیه به پنگوئن است، بین داروخانه بیمارستان و بستری که فاصله قابل توجهی با ربات دارند، حرکت خواهد کرد. این ربات دارای محفظه‌ای برای حمل داروها است که توسط پزشکان باز می‌شوند تا به مقصد برسند.

یک پنگوئن رباتیک کارمند بیمارستان می‌شود!

یک ربات شبیه به پنگوئن، دوره آزمایشی کار خود را برای دارورسانی در بیمارستان پشت سر می‌گذارد تا در صورت تایید شدن، به سایر بیمارستان‌ها نیز ارائه شود.

ربات میلتون پیش از این که در سال ۲۰۲۳ به بیمارستان‌های دیگر ارائه شود، در بیمارستان دانشگاه میلتون کینز به طور کامل آزمایش می‌شود. این ربات از سال آینده، داروها را در مسیرهای ویژه برای کمک‌رسانی به افرادی که شروع خواهند کرد، رساند. بازگرفتن از این آزمایش، برای تصمیم گیری در مورد ارسال ربات به سایر بیمارستان ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام



منبع پیش از آوردن ربات به بیمارستان، شرکت سازنده آن را در یک پروژه شبیه‌سازی‌شده آزمایش کرد که با همکاری کارکنان بیمارستان از جلسات آنلاین و کارگاه‌های حضوری طراحی شد.

بخوان  تصفیه آب با پوست میوه

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، رباتی که از فناوری مشابه وسایل نقلیه خودران استفاده می‌کند، به عنوان یک آزمایش جدید، داروها را به قسمت‌های مختلف بیمارستان‌ها می‌رسانند.

این ربات موسوم به «میلتون»، محصول شرکت بریتانیایی «آکادمی آو رباتیکس»(Academy of Robotics) است که پیشتر روی یک فناوری برای خودروی خودران «کار-گو»(Kar-Go) کار کرده بود. این ربات نیز مانند کار-گو از سون‌های لیدار و حرکت در محیط‌های مختلف مانند افراد، ویلچرها و تخت‌های بیمارستان می‌کند.