عدم اطمینان و تغییر باعث نوآوری در محل کار می شود، اما همچنین باعث ایجاد دردسرهای جدید برای مشاغل می شود. Adobe Document Cloud ادعا کرده است.
یک نظرسنجی از مشاغل در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن و هند نشان داد که 70 درصد از مدیران و کارمندان موافق هستند که “تغییر تبدیل به ثابت جدید در محل کار شده است”.
اما علیرغم دامن زدن به اضطراب کارکنان، 68 درصد از رهبران SMB و 77 درصد از مدیران شرکت معتقدند “عدم اطمینان مداوم، کسب و کار آنها را مجبور می کند راه های جدیدی برای همکاری پیدا کنند.”
تنها قطعیت عدم قطعیت است
اقتصاد، سیاست، تغییرات آب و هوایی، خشونت با اسلحه، و کووید-19. اینها دغدغه های اصلی مدیران و کارمندان در هر دو شرکت و SMB ها، Adobe’s هستند آینده زمان (در برگه جدید باز می شود) گزارش فاش شد
این نگرانیها محل کار را درگیر کرده است، به طوری که 70 درصد از مدیران و کارمندان ادعا میکنند که بیشتر از سال گذشته در مورد مسائل جاری بحث میکنند. و این خبر بدی برای کارمندان است که از هر 3 نفر 1 نفر گزارش کردند که افزایش عدم اطمینان تمرکز بر کار را برای آنها دشوار کرده است.
با این حال، این فقط کارمندان نیستند که ممکن است از به حاشیه راندن هراس داشته باشند. در حالی که 39 درصد از کارمندان در سال 2023 شغل جدیدی را در نظر می گیرند، مدیران (41 درصد) و رهبران مشاغل کوچک (34 درصد) به همین ترتیب هستند. در میان کسانی که احساس میکنند کارفرمایشان با ارزشهایشان همسو نیست، 52 درصد اعتراف کردند که ممکن است شغل جدیدی را دنبال کنند.
اما این همه خبر بد نیست – و به نظر می رسد ابزارهای دیجیتال ممکن است کلید تعامل مجدد را داشته باشند.
به گفته ادوبی، جایی که شرکتها روی راهحلهای دیجیتال سرمایهگذاری کردهاند، کارمندان «دوبرابر احتمال دارد بگویند تعادل بین کار و زندگی بهتری را در نتیجه نوآوری تجربه کردهاند» در مقایسه با شرکتهایی که فاقد آن هستند. همکاری آنلاین و ابزار خلقت و 20٪ گفتند که کارایی بیشتر و روابط کاری بهتر با همکاران را تجربه کرده اند.
رهبران تجاری نیز شاهد نتایج مشابهی بوده اند. 80٪ گفتند که “حداقل یک مزیت افزایش نوآوری در محل کار، از جمله بهره وری بالاتر و کارایی بالاتر” را مشاهده کرده اند.
در پاسخ به نگرانی های کسانی که در این کسب و کار هستند، 71 درصد از رهبران SMB و 81 درصد از مدیران شرکت ها معتقدند که سازمان های آنها در سال آینده به طور فزاینده ای دیجیتالی می شوند تا به کارفرمایان و کارمندان کمک کنند تا از عدم اطمینان در آینده عبور کنند.