آخرین مدل هوش مصنوعی انویدیا می تواند توسعه بازی ها را متحول کند

کاربردهای Neuralangelo در توسعه هنر و بازی از قبل مشخص است: به مناظر وسیع شهری فکر کنید سرقت بزرگ خودرو، محیط تاریخی دنیای واقعی قاتلان عقیده. کل شهرهای مجازی می توانند به زودی بر اساس ویدیوهای ضبط شده در تلفن هوشمند ساخته شوند. اما این که مدل‌های هوش مصنوعی مانند اینها نیز بخش اصلی همه این مدل‌ها را تشکیل دهند، مسئله زمان است بهترین نرم افزار معماری و بهترین نرم افزار طراحی منظره، اگر واقعاً بتواند بازسازی های زندگی واقعی را ساده کند.

و این همان چیزی است که Neuralangelo با وفاداری بالا وعده ارائه آن را می دهد. طبق تحقیقات انویدیا، ذهن پشت این مدل، می‌تواند بافت‌های مواد مختلف مانند شیشه، سنگ مرمر و حتی سقف‌ها را به وضوح بازسازی کند. این مدل همچنین توانایی بازسازی داخلی و خارجی ساختمان را نشان داده است.

هوش مصنوعی ممکن است در شرف ساخت باشد مدل سازی سه بعدی اگر انویدیا راه خود را داشته باشد، بسیار سریعتر و آسان تر است.

این شرکت در آخرین مقاله خود توضیح داد: “متخصصان خلاق می توانند سپس این اشیاء سه بعدی را وارد برنامه های طراحی کنند و آنها را بیشتر برای استفاده در هنر، توسعه بازی های ویدئویی، روباتیک و دوقلوهای دیجیتال صنعتی ویرایش کنند.”

دنیای واقعی با وفاداری بالا

Neuralangelo تازه از آزمایشگاه تحقیقاتی این شرکت، یک مدل هوش مصنوعی است که کلیپ های ویدئویی دوبعدی را به ساختارهای سه بعدی “با وفاداری بسیار بالا” تبدیل می کند.



منبع

استفاده از ویدئوها به‌عنوان نقاط مرجع به سختی چیز جدیدی است – حتی زمانی که هوش مصنوعی نسبتاً جدید و آزمایشی را در ترکیب قرار دهید. اما همانطور که انویدیا در آخرین مقاله خود اشاره می کند، “روش های فعلی برای بازیابی ساختارهای دقیق صحنه های دنیای واقعی تلاش می کنند.” به عبارت دیگر، آنها می توانند اشیا و صحنه ها را تکرار کنند، اما این کار را نمی کند احساس کنید واقعی