برخی از بازیکنان «Diablo IV» پس از راه‌اندازی دسترسی اولیه، پیام خطای مجوز نامعتبر را گزارش می‌کنند

بلیزارد گزارش های کاربران پلی استیشن را در یک مورد تایید کرد پست انجمن پنجشنبه شب مدیر توسعه جامعه جهانی آدام فلچر بعدها گفت که یک Hotfix تعادل سمت سرور برای “Diablo IV” در همه پلتفرم‌ها عرضه شد.

در حالی که انتشار رسمی “Diablo IV” برای هفته آینده برنامه ریزی شده است، دسترسی زودهنگام چند روز زودتر آغاز شد – از پنجشنبه یا جمعه شروع می شود، همچنین بسته به مناطق زمانی. دسترسی زودهنگام برای بازیکنانی که نسخه لوکس دیجیتال یا نسخه نهایی بازی را پیش خرید کرده بودند، در دسترس قرار گرفت.

© 2023 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان بدون اجازه منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

مشخص نیست چه تعداد از بازیکنان دسترسی اولیه تحت تأثیر این خطا قرار گرفته اند. از صبح جمعه، برخی از کاربران ناامید در انجمن بلیزارد گفتند که هنوز برای دسترسی به بازی مشکل دارند.

نقل قول: برخی از بازیکنان «Diablo IV» پس از راه‌اندازی دسترسی زودهنگام (2023، 2 ژوئن) پیام خطای مجوز نامعتبر را گزارش کردند که در 3 ژوئن 2023 از

بلیزارد گفت: «Diablo IV» پس از راه‌اندازی، بازی و پیشرفت را روی رایانه‌های شخصی ویندوز، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 و همچنین کاناپه‌های مشترک ارائه می‌دهد.

نتایج مالی ACTIVISION برای سال 2022، قرارداد مایکروسافت

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.

بخوان  BlackPink در حال اجرای کنسرت واقعیت مجازی رایگان برای دارندگان Meta Quest 3 و Oculus Quest 2 به عنوان هدیه بعد از کریسمس است.





منبع

در اینجا چیزی است که شما باید در مورد راه اندازی دسترسی زودهنگام روز پنجشنبه و انتشار رسمی “Diablo IV” بدانید.

DIABLO IV چه ساعتی منتشر می شود؟

در ماه آوریل، شرکت مادر Blizzard Entertainment Activision Blizzard گزارش شده است درآمد خالص 2.38 میلیارد دلار برای سه ماهه اول سال 2023 – از 1.77 میلیارد دلار برای سه ماه اول سال 2022. در آن زمان، Activision اشاره کرد که پیش فروش برای «Diablo IV» قوی بود و به آزمایش عمومی موفق بازی اشاره کرد.

«Diablo IV» آخرین قسمت از سری بلیزارد «Diablo» است که در سال 1996 آغاز شد و بیش از یک دهه پس از انتشار «Diablo III» در ماه مه 2012 می‌گذرد. ​​در حالی که دسترسی زودهنگام از پنجشنبه آغاز شد، عرضه رسمی بازی در نظر گرفته شده است. برای هفته بعد.

اکتیویژن و مایکروسافت در حال اعتراض به تصمیم بریتانیا به یک دادگاه هستند. لیام دین، تحلیلگر صنعت بازی برای شرکت تحقیقاتی و مشاوره فناوری Omdia، قبلاً به The The گفته بود، اگر درخواست تجدید نظر با شکست مواجه شود، مایکروسافت مجبور می شود یا قرارداد را لغو کند یا بریتانیا را به عنوان یک بازار جداگانه انتخاب کند، که به نظر می رسد یک گزینه غیرقابل اجرا باشد. آسوشیتدپرس.

در حالی که به نظر می‌رسید دسترسی زودهنگام بازی «Diablo IV» شرکت Blizzard Entertainment برای بسیاری از بازیکنانی که نسخه‌های واجد شرایط این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، بدون مشکل پیش می‌رفت، برخی از کاربران PS5 گزارش دادند که یک پیام خطای مجوز نامعتبر دریافت کرده‌اند. بلیزارد این مشکل را تأیید کرد و بعداً گفت که یک رفع فوری تعادل سمت سرور ارائه شده است.

بخوان  تغییر منوی استارت ویندوز 11 مایکروسافت می تواند یک صرفه جویی واقعی در زمان باشد

دسترسی زودهنگام برای “Diablo IV” از پنجشنبه شب آغاز شد – اما عرضه بازی ویدئویی نقش‌آفرینی اکشن موردانتظار، به ویژه برای کاربران پلی‌استیشن، بدون افزایش سرعت همراه نبود.

راد فرگوسن، مدیر کل Diablo، “Diablo IV” را به عنوان “وحشیانه ترین دیدگاه ما از Sanctuary” توصیف کرده است، دنیای خیالی که در آن دیابلو اتفاق می افتد. او افزود که این «تاریکی بازی اصلی» را به ارمغان می‌آورد و بر جنبه‌های کلیدی قسمت‌های قبلی این سری استوار است.

آسوشیتدپرس صبح جمعه با بلیزارد و پلی‌استیشن تماس گرفت تا بیانیه‌ای را ارائه کند.

کلاس های کاراکتر DIABLO IV چیست؟

اکتیویژن – که سازنده «ندای وظیفه»، «آب نباتی کراش» و «ورلد وارکرافت» نیز هست-گزارش شده است درآمد خالص 7.53 میلیارد دلار برای سال 2022، از 8.8 میلیارد دلار در سال 2021 کاهش یافته است.

باز هم، در حالی که به نظر می رسید دسترسی زودهنگام برای بسیاری از بازیکنان به آرامی راه اندازی می شود، برخی از کاربران PS5 گزارش دادند که یک پیام خطایی دریافت کرده اند – که بر اساس رسانه های اجتماعی و پست های انجمن انجمن بلیزارد، نوشته شده بود «نتوانست مجوز معتبری برای Diablo IV پیدا کند». به نظر می‌رسید که این خطا بیشترین تأثیر را روی بازیکنان PS5 داشته است، اما برخی دیگر از کاربران گزارش دادند که این پیام را در دستگاه‌های اضافی از جمله Xbox دریافت کرده‌اند.

برخی از بازیکنان «Diablo IV» پس از راه‌اندازی دسترسی اولیه، پیام خطای مجوز نامعتبر را گزارش می‌کنند

غرفه اکتیویژن بلیزارد در طول نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی در لس آنجلس در 13 ژوئن 2013 ظاهر می شود. انتشار “Diablo IV” دقیقاً در گوشه و کنار است. دسترسی زودهنگام برای بازی نقش آفرینی اکشن مورد انتظار از پنجشنبه شب آغاز می شود – قبل از راه اندازی رسمی هفته آینده. “Diablo IV” آخرین قسمت از سری “Diablo” Blizzard Entertainment است. اعتبار: AP Photo/Jae C. Hong, File

Hotfix یک ارتقاء نرم افزاری است که یک مشکل بسیار خاص را هدف قرار می دهد و معمولاً استفاده را قطع نمی کند.

“Diablo IV” بسته به منطقه زمانی که در آن زندگی می کنید، به طور رسمی در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد. در ایالات متحده، بازی در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی (4 بعد از ظهر PT) در روز سه شنبه عرضه می شود.

به گفته بلیزارد، «دیابلو IV» دهه ها پس از اتفاقات «دیابلو III: درو روح ها» می گذرد. دیو لیلیت و فرشته ایناریوس با هم دشمن شده اند و جنگی را علیه یکدیگر به راه انداخته اند.

این قرارداد به دلیل ترس از اینکه به مایکروسافت و کنسول ایکس باکس آن کنترل فرنچایزهای موفق اکتیویژن را بدهد، توسط رگولاتورهای سراسر جهان مورد بررسی قرار گرفته است. مخالفت های شدیدی توسط رقیب سونی که پلی استیشن را می سازد انجام شده است.

در ژانویه 2022، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد اکتیویژن را خریداری کند – اما، بیش از یک سال بعد، معامله پرفروش هنوز در خطر است. در حالی که اتحادیه اروپا خرید 69 میلیارد دلاری را در ماه گذشته تایید کرد، تنظیم‌کننده‌های بریتانیایی به دلیل نگرانی‌های مربوط به رقابت، این معامله را مسدود کردند. مقامات ایالات متحده نیز در تلاش هستند تا این ادغام را خنثی کنند.

بازیکنانی که قبلاً «Diablo IV» را خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند بازی را قبل از عرضه روی برخی دستگاه‌ها از قبل بارگذاری کنند. طبق گفته بلیزارد، پیش بارگذاری هر نسخه در حال حاضر برای رایانه های شخصی ویندوز، ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس است.

«نمی‌توانید مجوز پیدا کنید» برای DIABLO IV؟

پس از راه اندازی “Diablo IV”، بازیکنان می توانند وارد یکی از پنج کلاس شوند: Druids، Rogues، Sorceresses، Barbarians یا Necromancers.