آیا در تکنولوژی خوب هستید؟ این است یک سریع امتحان برای یافتن

کارشناسان هنوز مطمئن نیستند که این نوع هوش چگونه خود را نشان می دهد یا به زودی روز X فرا می رسد، اما واضح است که ما با سرعت زیادی به سمت این واقعیت حرکت می کنیم. فیلم علمی تخیلی هوش مصنوعی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به نمایش درآمد. در این نشریه، مقالههای علمی پژوهشی در زمینههای مختلف علوم و مهندسی پلیمر همچون شیمی­ فیزیک پلیمرها، سنتز، شناسایی، خواص مهندسی، رئولوژی، چسب­ها، لاستیکها، کامپوزیت­ها، اسفنج­ها و سایر کاربردهای پلیمرها پس از داوری توسط متخصصان این رشته و در صورت تأیید از نظر کیفیت ارائه، نوآوری، روشنی مطالب و تناسب آن با اهداف مجله بهچاپ میرسد. کارشناسان پیشبینی میکنند که در این دهه اخیر، هوش مصنوعی در کارهای نسبتاً سادهای مانند ترجمه زبانها، نوشتن مقالههای مدرسه و رانندگی کامیون از انسانها پیشی خواهد گرفت. جاوا یک زبان برنامه نویسی هوش مصنوعی است که روی همهی پلتفرمهای پشتیبانی شده بدون نیاز به کامپایل مجدد اجرا میشود.

نکته قابل توجه (و کمی ترسناک) در مورد چنین دستیارانی این است که آنها به طور مداوم در مورد کاربران خود یاد می گیرند تا زمانی که بتوانند نیازهای آنها را به درستی پیش بینی کنند. در حالی که برخی افراد به اشتباه هوش مصنوعی را یک فناوری میدانند، تعریف دقیقتر این است که آن را مفهومی گسترده ببینیم که در آن ماشینها میتوانند به روشی که ما آن ها را «هوشمند» می کنیم، با وظایف مقابله کنند. و حتی اگر از هیچ یک از موارد بالا استفاده نکنید، همچنان در حین گشت و گذار در اینترنت روزانه با هوش مصنوعی تعامل دارید.

بسیار خب، میتوان دریافت که در آینده میتوانیم شاهد نگارش نمایشنامههایی قویتر از شکسپیر، آهنگهایی عمیقتر از موتسارت، انگارههای فلسفی ژرفتر از هگل باشیم که هرکدام در جای خود زلزلهای فکری در جهان به راه انداختند. دستیارهای صوتی و اسپیکرهای هوشمند بدون شک یکی از کاربردیترین و محبوب ترین گجت های هوشمند خانگی در جهان به شمار میروند که قابلیتهای فراوانی داشته و به کاربران این امکان را میدهند تا در صورت داشتن مشغله و عدم دسترسی فیزیکی به موبایل یا سایر وسایل الکترونیکی و هوشمند خود، تنها با ارسال فرمانهای صوتی کار موردنظر خود را انجام دهند. هوش مصنوعی در حال پیشرفت در مناطقی است که شما هم انتظارش را ندارید. شایان ذکر است که مفهوم هوش مصنوعی هم به هوش مصنوعی ضعیف و هم هوش مصنوعی عمومی با عملکردهای شناختی مربوط می شود. نه واقعا. اگرچه این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما یکسان نیستند.

محصولات بهتر محصولاتی ست که با کمترین هزینه و وقت بهترین عملکرد را داشته باشد. امیدواریم با استفاده از راهنماییهایی که گفته شد، بهترین و با کیفیتترین گوشی موبایل را از معتبرترین فروشگاهها خریداری کنید. آنچه شما می خواهید بگویید را درک میکند و جمله را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه میدهد. بسیاری از مردم هوش مصنوعی را با آینده دور مرتبط می دانند. با این همه مقاله ترسناک، سؤالاتی مانند “آیا هوش مصنوعی ایمن است؟ در مورد مات یا براق بودن صفحه نمایش، باید گفت که صفحه نمایش مات از یک روکش برخوردار است که این روکش مانع از انعکاس نور میشود. ارتش توضیح میدهد که تنها هدف آنها از استفاده از هوش مصنوعی کاهش حجم کار فعلی و به حداقل رساندن تعداد کارهای خستهکننده انجامشده توسط انسانها بوده است – چیزی که هوش مصنوعی برای آن بسیار مناسب است.

بخوان  به همین سادگی 1 بیتی

سه سال بعد، Real مرزهای آنچه را که میتواند از ابتدا تولید شود را به جلو میراند. این ابزارها و ابزارهای هوشمند مشابه می توانند گفتار ما را تشخیص دهند (بخوانید: “درک آنچه می خواهیم یا نیاز داریم”)، همچنین اطلاعاتی را که به آنها دسترسی دارند تجزیه و تحلیل کنند و پاسخ یا راه حلی ارائه دهند. دقیقا کارهایی که در تمام ایام کرونا از انجام آنها ترس و واهمه داشتیم و با وسواس و احتیاط خاص کارهای عادی خودمان را پیش میبردیم. بسیاری از آنها چند سلول ۳ ولت دارند که در اجرای عملکرد ساعت و دیگر فرایندها در هنگام قطع برق مفید است.

مانند گوشیهای سری گلکسی اس سامسونگ و گوشیهای جدید آیفون که قادرندپاسخگوی تمام نیازها و انتظاراتی باشند که از یک گوشی هوشمند دارید. البته اگه بودجه بیشتری دارید Core i7 تهیه کنید تا راحت و با سرعت بیشتری کدهاتون رو بتونید اجرا کنید. Lisp با گذشت زمان توسعه پیدا کرد تا به زبانی قدرتمند و پویا برای برنامه نویسی تبدیل شود. یکی دیگر از زبانهایی که برای برنامه نویسی هوش مصنوعی استفاده میشود Lisp است. بدیهی است که صحبت در مورد موجودات مجهز به هوش مصنوعی مانند موجودات Westworld یا Raised by Wolves که مشاغل ما را می دزدند یا بدتر از آن علیه بشریت قیام می کنند خیلی زود است، اما ما مطمئناً در این مسیر حرکت می کنیم. این عبارت را معمولا در مورد لپتاپهایی که قیمت نسبتا پایین، نمایشگر کمتر از ۱۵ اینچ و وزن کم دارند، استفاده میکنند. Narrow AI: گاهی اوقات به عنوان “هوش مصنوعی ضعیف” نیز شناخته می شود، این نوع هوش مصنوعی در یک زمینه محدود عمل می کند و شبیه ساز هوش انسانی است.

Farahani آموزش پایتون برای هوش مصنوعی : @pythonchallenge . جنگو یکی از محبوب ترین فریمورک هایی است که برای زبان پایتون ساخته شده و معماری MVC را دنبال می کند. آنها الگوریتمهای تصمیمگیری هوشمند و دادهها را با یکدیگر ترکیب میکنند. شما نمی توانید هوش مصنوعی را تنها با عنوان ساده “ساخت ماشین هایی که هوشمند هستند” خطاب کنید، به این دلیل که این مورد اصلا این مسئله را به طور جامع و اندازه توضیح نمی دهد. به عنوان مثال، وقتی اخبار کوتاهی را در آسوشیتدپرس یا یاهو پیدا میکنید، به احتمال زیاد توسط هوش مصنوعی نوشته شدهاند. وقتی کسی از “هوش مصنوعی” (AI) نام می برد اولین چیزی که به ذهن می رسد چیست؟

به لطف الگوریتم های دقیق، سیستم های AI در حال حاضر قادر هستند تا کارهای سریع تر از ذهن انسان را انجام دهند و به پیشرفت های بزرگ در زمینه های تحقیق و توسعه در سراسر جهان کمک کنند. AMAs برای والاچ به یک زمینه ی تحقیق در هوش مصنوعی تبدیل گردید، که با دو پرسش اساسی هدایت می گردد: “آیا انسان می خواهد کامپیوترها تصمیمات اخلاقی بگیرند؟ در مقابل هوش مصنوعی ضعیف (مانند دستیارهای مجازی) فاقد قابلیت خودآگاهی یا بسیاری از قابلیتهای شناختی انسان است. این مسئله به صورت بازگشتی است و میتوان گفت این زبان حل مسائل بازگشتی را نیز انجام میدهد.

بخوان  نوسانات تکنولوژی

به عنوان مثال اگر به دنبال یک جایگزین برای کامپیوتر رومیزی هستید و قصد ندارید که لپ تاپ را در برخی مکانها به همراه داشته باشید و فقط قرار است لپ تاپ در منزل مورد استفاده قرار گیرد، لپ تاپهای ۱۷ اینچی میتوانند گزینهی مناسبی باشند اما اگر قرار است لپ تاپ را در بیرون از منزل به همراه داشته باشید بهتر است به فکر لپ تاپهای ۱۵ اینچ به پایین باشید. این کار با استفاده از برنامههای بینایــی کامپیوتر، رباتیک و یادگیری ماشین انجام میشود، هوش مصنوعی میتواند محل رشد علفهای هرز را تجزیه و تحلیل کند. هوش مصنوعی چگونه استفاده می شود؟ درک تفاوت بین هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق می تواند گیج کننده باشد.

هوش مصنوعی مجموعه ای از الگوریتم ها و خود هوش می باشد که برای تقلید از هوش انسان به وجود آمده است. آنها بر انتخاب های شما نظارت می کنند، آنها(انتخاب های شما) را در یک الگوریتم یادگیری قرار می دهند، سپس موسیقی را پیشنهاد می کنند که بیشتر از آن لذت ببرید. سیستمهای هوشمصنوعی (AI) به کارهای اداری کمک میکنند تا خطاهای انسانی را به حداقل و کارایی را به حداکثر برسانند. به زبان ساده تر، یادگیری ماشین، داده های کامپیوتر را تغذیه می کند و از تکنیک های آماری برای کمک به “یادگیری” نحوه پیشرفت بهتر در یک کار، بدون این که برای آن کار به طور خاص برنامه ریزی شده باشد، استفاده می کند و میلیون ها خط کد نوشتاری را از بین می برد.

ما باید یادگیری ماشینی را به عنوان یک برنامه کاربردی فعلی هوش مصنوعی که بر توسعه برنامه های کامپیوتری متمرکز است که می توانند به داده ها دسترسی داشته باشند و بدون کمک یا مداخله انسانی از آنها بیاموزند، درک کنیم. هوش مصنوعی (AI) چیست؟ این بدان معناست که زمان آن فرا رسیده است که در نهایت بفهمیم هوش مصنوعی چیست. Spotify، Pandora، و Apple Music از دیگر نقاط تاثیرگذار بین هوش مصنوعی و شما هستند. شاید بتوان این گونه گفت که لنوو بخش اعظم فروش خود در ایران را مدیون تنوع بالای مدلهای خود در ردهی ارزان و اقتصادی است.با یک جستجوی ساده بین لپ تاپ های موجود در بازار حتما به چند مدل از خانواده آیدیاپد لنوو برخورد خواهید کرد. از نمونه های به کارگیری هوش مصنوعی در پزشکی می توان به ساخت سیستمی اشاره کرد که با هشدار دادن درباره خطر بروز سکته مغزی، احتمال آن را کاهش می دهد یا دستگاه دیجیتالی دیگری که برای تشخیص بیماری های قلبی ابداع شده است.

اگر چه این تعاریف به نظر می رسد برای یک فرد عادی انتزاعی باشد، اما به تمرکز در این فیلد به عنوان حوزه ای از علوم رایانه کمک می کند و طرحی برای وارد کردن ماشین آلات و برنامه ها با ماشین یادگیری و سایر زیر مجموعه های هوش مصنوعی فراهم می کند. تعریف دقیقتر این است که هوش مصنوعی یک مفهوم بین رشتهای است که امکان ایجاد ماشینهایی را مطالعه میکند که قادر به تعامل با محیط خود باشند و بر روی دادههای دریافتی به روشی هوشمند عمل کنند. این کار در مغز گوگل، دیپ مایند و انویدیا بر روی سیستم هایی فعال است که تصاویر و صداها تولید شده از روی کامپیوتری فوق العاده واقع گرایانه را فراتر از آنچه که در حال حاضر امکان پذیر است، متمرکز می شود.

بخوان  تکنولوژی پرتوشناسی چیست و چگونه به درمان بیماری ها کمک می کند؟ خبرگزاری اطلس | 1biti

برخی افراد ادعا می کنند که هوش مصنوعی هنوز در مراحل اولیه است. در حالی که تعداد کمی – افراد مثبت اندیش تر – آینده ای روشن را متصور می شوند که در آن هوش مصنوعی به همه روش های ممکن به آنها خدمت می کند، از راه رفتن با سگ در صبح زود که هوا ناخوشایند است تا پوست کندن نارنگی در کریسمس. انتظار میرود هوش مصنوعی تا سالهای 2049 و 2053 بر این دو مهارت نیز تسلط یابد. اما امروزه با رشد زبانهای برنامه نویسی مختلف، کتابخانهها و فریمورکهای مبتنی بر آنها این کار بسیار راحتتر از قبل شده است. در حقیقت همان طور که هوش مصنوعی مراحل رشد خود را طی می کند، زبان های لیسپ و پرولوگ بیشتر مطرح می شوند که این زبان ها کار خود را در محدودهٔ توسعه سیستم های هوش مصنوعی در صنعت و دانشگاه ها دنبال می کنند و طبیعتاً اطلاعات در مورد این زبان ها به عنوان بخشی از مهارت هر برنامه نویس هوش مصنوعی است.

این موضوع علاوه بر پیشرفت اینترنت اشیا، باعث پیشرفت تکنولوژی در سایر زمینهها مثل رشد هوش مصنوعی و بیگ دیتا مجله یک بیتی هم میشود. در کجا از هوش مصنوعی استفاده می شود؟ Narrow AI بیشتر با پیشرفت هایی در یادگیری ماشین و یادگیری عمیق ایجاد می شود. با تمرکز بر انجام وظایف خاص، Narrow AI در دهه گذشته موفقیت های زیادی را تجربه کرده است. دکتر موکش وی خاره، نایب رئیس مرکز تحقیق در زمینه نیمههادی گفت، “ما در کار قبلی با SEMATECH فهمیدیم که این کنسرسیومها کمک میکنند تا بتوانیم سرمایهگذاری، زنجیره تأمین و تجهیز دوباره برای آینده را با هم تطبیق دهیم. بنابراین در مورد فوتونیک، که یک زمینه واقعاً حیاتی برای ماست، این حس را در دنیا به وجود آورد که بهتر است به مرکز بپیوندند.” شرکت، مؤسسه تحقیقات مرزی خود را در امتداد خطوطی مشابه سازماندهی کرده است.

وضعیت فعلی هوش مصنوعی در حال حاضر امکان نوشتن برخی از ربات های اولیه را فراهم می کند. او این اصطلاح را ابداع کرد و ماموریت کلیدی هوش مصنوعی را به عنوان زیر شاخه ای از علوم کامپیوتر تعریف کرد. آیا هوش مصنوعی بر انسان تسلط خواهد یافت؟ در سال 2018، کارمندان گوگل از شرکت خواستند تا کار بر روی پروژه موسوم به “پنتاگون” را متوقف کند، زیرا آنها از درگیر شدن در تجارت جنگ می ترسیدند. این استفاده خاص از هوش مصنوعی احتمالا یکی از ساده ترین ها است، اما به ما کمک می کند آهنگ ها و هنرمندان جدید را کشف کنیم. هوش مصنوعی به طور گسترده ای در تبلیغات استفاده می شود تا شما را با مرتبط ترین تبلیغات هدف قرار دهد، پیام ها را شخصی سازی کند و آنها را در مکان هایی قرار دهد که احتمالاً بر شما تأثیر می گذارد. ذخيرهسازی اطلاعات در مقياس فوق العاده کوچک، با استفاده از اين فناوری میتوان ظرفيت ذخيره سازي اطلاعات را در حد ۱۰۰۰ برابر يا بيشتر افزايش دهد و نهايتاً به ساخت ابزارهاي ابرمحاسباتی به کوچکي يک ساعت مچي منتهی شود.