آیا Windows 11 Copilot AI تاکنون شما را ناامید کرده است؟ هوش مصنوعی به زودی می تواند سوپرشارژ شود

برای ما منطقی‌تر است که این ویژگی را به‌عنوان یک ویژگی جدید عظیم برای ویندوز 12 در سال آینده و دلیل قانع‌کننده‌ای برای ارتقا نگه داریم.

و به نظر می رسد که بسیاری از این دست و پا زدن با تنظیمات از طریق این افزونه ها اجرا می شود. به این ترتیب، همانطور که جدیدترین ویندوز (که این را مشاهده کرد) اشاره می کند، مایکروسافت می تواند از نفخ Copilot و کاهش سرعت تجربه جلوگیری کند. (البته لزوماً به همه افزونه ها نیاز ندارید – می توانید انتخاب کنید و انتخاب کنید).

مسیر دیگری که مایکروسافت می‌تواند طی کند این است که Windows Copilot را با مهارت‌های ربات چت Bing AI و فقط چند پلاگین انتخابی خود عرضه کند، به این معنی که فقط یک سطح اساسی از عملکرد برای تغییر چیزها در ویندوز 11، حفظ همه چیز برای شروع بسیار ساده و سپس ساخت بر روی آن است.

بسیار خوب، بنابراین برای Copilot AI عالی به نظر می رسد که بتواند عملکرد سیستم شما را بر اساس یک درخواست ساده برای “سریع کردن کارها” یا مشابه بهینه سازی کند. نکته احتیاط، با این حال، به دلیل احتمال اشتباه در اینجا آمده است.

هوش مصنوعی Copilot ویندوز 11، که به تازگی وارد آزمایش شده است، هنوز در وضعیت بسیار ساده ای قرار دارد، اما اشاره ای به این موضوع داده شده است که به زودی ممکن است تغییر کند، و دستیار باید به طور قابل توجهی قدرت های گسترده تری دریافت کند.

احتمالاً اگر با مجموعه‌ای از تغییراتی که Copilot اجرا می‌کند، هر گونه تغییر تنظیمات به‌راحتی قابل برگشت خواهد بود، اما حتی در این صورت، هوش مصنوعی با چیزها دستکاری می‌کند و از ریل خارج می‌شود – که اوضاع را بدتر می‌کند، نه بهتر – به نفع کاربران نخواهد بود.

بخوان  افزایش ماموریت های ماه، جرقه های برای درگیری های ژئوپلیتیکی

شاید این همان چیزی باشد که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی است، اما خطر اینجاست که Copilot در مقایسه با آنچه که در تیزهای اولیه به ما وعده داده شده بود، همچنان احساس ضعف می‌کند – و باز هم، این اولین تاثیر متزلزلی خواهد بود.

با در نظر گرفتن این اخطار، توانایی‌هایی که تاکنون مشاهده شده‌اند شامل یک مورد جذاب می‌شوند: «تقویت رایانه شخصی کاربر»، که باید مجموعه‌ای از ترفندها را برای کمک به عملکرد سریع‌تر سیستم اعمال کند.

به نظر می‌رسد که بیلد 23506 شامل نشانه‌های اولیه پلاگین‌های صندوق ورودی Windows Copilot است. اضافه شده به C:WindowsSystemApps InboxPlugins.dll- InboxPluginsHost.exe- پوشه ای به نام InboxPlugins با چندین فایل .json (1/3)20 ژوئیه 2023

معنی آن چیست؟ Windows Copilot اساساً هوش مصنوعی Bing است که از طریق یک پانل جانبی در سیستم عامل ادغام شده است و قادر به انجام تمام کارهایی است که چت بات می تواند هنگام تعامل آنلاین با آن انجام دهد. با این حال، تفاوت اصلی در توانایی واداشتن دستیار هوش مصنوعی به انجام کارهایی مانند تغییر تنظیمات با ویندوز 11 است. به این معنی که ممکن است بخواهید «به من کمک کنید تمرکز کنم» و Copilot می‌تواند مجموعه‌ای از گزینه‌ها را برای انجام این کار در یک حرکت گسترده فعال کند.

به نظر نمی‌رسد که عجله‌ای برای Windows Copilot وجود داشته باشد، نه مانند راه‌اندازی هوش مصنوعی Bing در اوایل امسال (یعنی شکست هوش مصنوعی Bard گوگل) – و به‌ویژه، اگر به خاطر داشته باشید، چرخ‌ها پس از آن از کار افتادند. مایکروسافت بهتر است مطمئن شوید که این بار تمام مهره ها به درستی سفت شده اند.

بخوان  انتشار نخستین تصاویر جیمز وب از نپتون





منبع

PhantomOfEarth، یک آزمایش‌کننده ویندوز و افشاکننده معمولی در توییتر، کشف کرد که بیلد پیش‌نمایش 23506 ویندوز 11 حاوی اولین نشانه‌های افزونه‌های صندوق ورودی Windows Copilot است.