احداث اولین جاده شارژ بی‌سیم خودرو در آلمان

شرکت سازنده این فناوری موسوم به الکتریون(Electreon) یک شرکت بزرگ است که راه حل‌های شارژ بی‌سیم را برای وسایل نقلیه الکتریکی ارائه می‌دهد. فناوری القایی این شرکت موفق به کسب جایزه می‌شود و یکی از سازگارترین، پذیرش‌ترین و جذاب‌ترین راه‌ها برای شارژ بی‌سیم وسایل نقلیه برقی است.

این پس از آزمایش موفقیت آمیز فناوری شرکت الکتریون در شهر کارلسروهه که با مشارکت شرکت EnBW انجام شد، اجرایی می‌شود که طی آن یک جاده شارژ بی‌سیم یا برقی در مرکز آموزشی شرکت EnBW در این شهر ساخته شد که در ساعات مصرف یک اتوبوس مصرف می‌شود. عمومی مجاور نیرو می دهد.

این جاده می‌تواند یک اتوبوس برقی را که در حال حرکت در این مسیر است، به خوبی شارژ کند.

شرکت الکتریون با همکاری شرکت EnBW ارائه‌دهنده برتری در زمینه زیرساخت وسایل نقلیه شارژ الکتریکی در آلمان است، یک سیستم جاده الکتریکی(ERS) به طول یک کیلومتر در امتداد یک جاده خواهد ساخت که در آن دو ایستگاه شارژ ثابت نیز تعبیه می‌شود.

این فناوری، خودروهای برقی را به صورت پویا، یعنی زمانی که در حال حرکت هستند و همچنین به صورت استاتیکی می‌شوند، یعنی در حالی که ساکن هستند، شارژ می‌کند تا نیاز به توسعه باتری‌ها در وسایل نقلیه برقی را کاهش دهد، محدودیت‌ها را از بین می‌برد. ببرد، هزینه کلی مالکیت وسایل نقلیه برقی را کاهش دهد و خودروهای برقی را به شکل سریع و ایمن شارژ کند.

این فناوری در دو مرحله در شهر بالینگن معرفی خواهد شد. مرحله اول، یک مسیر ۴۰۰ متری با دو ایستگاه شارژ ثابت خواهد بود و در مرحله دوم ۶۰۰ متر به طول این جاده شارژ بی‌سیم اضافه می‌شود.

بخوان  بزرگ‌ترین هجوم برای تصاحب طلا آغاز می‌شود

دکتر ماکسیمیلیان آرنولد که از طرف شرکت EnBW بر بخش تحقیق این پروژه نظارت می‌کند، اجرای این پروژه در موقعیت این پروژه است و می‌گوید: اجرای این پروژه در بالینگن نشان می‌دهد که ما چقدر نوآور و پیوسته در حال توسعه استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی در آلمان هستند. . مای جامع داریم و می‌خواهیم شارژ بیسیم را از نظر فنی برای حمل و نقل عمومی آلمان مناسب سازی کنیم. کار ما همچنین شامل متقاعد کردن مقامات، اپراتورهای شبکه انرژی، اپراتورهای اتوبوس و عموم مردم و آگاهی دادن به آنها نسبت به این فرصت‌ها است.

وی افزود: ما به عنوان یک ارائه دهنده پیشروی نوآوری در زمینه زیرساخت شارژ بی سیم وسایل نقلیه الکتریکی خوشحالیم که بخشی از این پروژه امیدوار کننده با شرکایی مانند الکتریون و موسسه فناوری کارلسروهه است.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از بیزنس وایر، اولین پروژه جدید جاده بی‌سیم عمومی آلمان از بهترین فناوری تامین‌کننده شارژ بی‌سیم خودروهای الکتریکی درون جاده برای شارژ خودروهای برقی تجاری و مسافربری می‌کند.

شرکت الکتریون ۳.۴ میلیون دلار برای انجام پروژه جدید راهاندازی زیرساخت شارژ بیسیم پویا و ثابت خود در شهر بالینگن می‌کند.

پلتفرم شارژ این شرکت موسوم به CaaS با شهرها و ناوگان‌های حمل و نقل برقی کار می‌کند تا امکان تبدیل ناوگان عمومی، تجاری و خودران به وسایل نقلیه الکتریکی را با هزینه کم و بدون وقفه فراهم کند.

وی افزود: ما قبلاً در پروژه مشترک کارلسروه خود با شرکت EnBW نشان می دهد که از شارژ پویای بی سیم چقدر مطمئن، ایمن و آسان است. امیدواریم که این شروعی برای بسیاری از پروژه های دیگر در جاده های عمومی و خصوصی در آلمان باشد.

بخوان  ابرموشک ماه ناسا روز جمعه به سکوی پرتاب بازمی‌گرداند

دکتر آندریاس ونت، مدیر الکتریون می‌گوید: هدف این پروژه تنها باز کردن شارژ بی‌سیم برای عموم در آلمان نیست. جنبه‌های مهم دیگر آن شامل توسعه و استفاده از ابزارهایی است که به برنامه‌ریزان حمل و نقل عمومی در محل نصب زیرساخت‌های القایی برای یک شهر یا منطقه خاص کمک می‌کند.

برای بار در آلمان، شهر بالینگن(Balingen) میزبان یک جاده شارژ بی‌سیم برای وسایل نقلیه الکتریکی عمومی و خصوصی می‌شود.