ارسال بیش از ۲۵ هزار اثر پژوهشی به دومین جشنواره ملی پژوهشی شهید فخری‌زاده



ایسنا/مازندران معاون توسعه مدیریت و طراحی منابع استان مازندران با بیان اینکه امسال برای سامانه سامانه جشنواره پژوهشی و ملی شهید فخری زاده با کمک وزیر کشور برگزار شد، گفت: ۳ هزار و ۹۳۸ نفر در این جشنواره شرکت کردند و ۲۵ هزار و ۲۹۵ اثر پژوهشی به دبیرخانه رسید. جشنواره ارسال شده است.

امید محبی 29 آذرماه در دومین جشنواره ملی و پژوهشی شهید فخری‌زاده که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد ضمن اشاره به اینکه شهید فخری‌زاده سال‌ها در گمنامی به سر می‌برد و اجر مجاهدتش را با شهادت ‌گرفت، اظهار کرد. کرد: این جشنواره در جشنواره قدردانی از مقام این شهید می‌شود.

وی افزود: هدف از مقاله نویسی کمک به حل مسائل کشور است و مقالات پژوهشی باید دارای راه حل های مهم برای حل مشکلات کشور باشد.

محبی مشخص کرد: مشکلات دانشگاه‌ها از نسل دوم دانشجویان آغاز شد که دانشگاه‌های نسل چهارم باید مشکلات کشور را برای نگرانی‌ها حل کنند و پژوهشگران برای کارآفرینی و جامعه بهتر تصمیم بگیرند.

معاون استاندار مازندران افزود: پژوهش نقطه عطف برای حل مسائل کشور است و در حال حاضر تحقیق در مسیر درست خود قرار ندارد و در بخش خصوصی نیز در بهتر شدن تأثیرگذار است.

معاون توسعه مدیریت و طراحی منابع استان مازندران با بیان اینکه امسال برای سامانه سامانه جشنواره پژوهشی و ملی شهید فخری زاده با کمک وزیر کشور برگزار شد، گفت: 3 هزار و 938 نفر در این جشنواره شرکت کردند و 295 هزار و 295 آثار پژوهشی به دبیرخانه داشتند. جشنواره ارسال شد.۶ مشارکت دارندگانی که دارای مدرک تحصیلی دکتری هستند و ۴۳ درصد شرکت کنندگان سنوات خدمتی شان یک تا ۱۰ سال است و علوم انسانی با ۵۳.۲ درصد فراوانی را میان شرکت‌کنندگان داشته‌اند.

بخوان  تأثیر عروسک‌های رباتیک بر ساکنان آینده مریخ!

انتهای پیام



منبع