اشتراک گذاری ضد گذرواژه نتفلیکس شما را مجبور می کند یک بار در ماه وارد سیستم شوید – یا مسدود شوید

معیار کاستاریکا به کاربران استاندارد و پریمیوم اجازه می دهد فردی را که با آنها زندگی نمی کند به حساب خود اضافه کنند. 3 دلار اضافی در ماه (در برگه جدید باز می شود). اعضای اضافی همچنین باید حساب هایشان را در همان کشور صاحب حساب اصلی داشته باشند. به غیر از آن، قوانین مانند الزام به ورود به سیستم و استفاده از سرویس هر 31 روز یکسان است. بنابراین اگر به فکر رفتن به کاستاریکا هستید، یک حساب کاربری بسازید و سپس آن را ترک کنید، به نظر نمی‌رسد که نتفلیکس اجازه دهد این کار از بین برود.

از سوی دیگر، Premium تعداد دستگاه هایی را که کاربران می توانند به آنها متصل شوند از چهار به شش دستگاه افزایش می دهد اطلاعیه اخیر (در برگه جدید باز می شود). علاوه بر این، اعضای Premium می‌توانند از محتوای بیشتری در صدای فضایی لذت ببرند، زیرا پلتفرم در حال گسترش این ویژگی به بیش از 700 عنوان از پربیننده‌ترین عنوان‌های نتفلیکس است. چیزهای غریب.

مجموعه قوانین مختلف

اطلاعات تازه یافت شده در مرکز راهنمایی ایالات متحده نتفلیکس و توسط The Streamable تایید شد (در برگه جدید باز می شود) در 31 ژانویه؛ با این حال، آن صفحه از آن زمان حذف شده است. از زمان نوشتن این مقاله، مرکز راهنمایی به حالت قبلی خود بازگشته است. خوشبختانه، هنوز هم می توان یک نسخه از قوانین را در آن یافت ماشین راه برگشت (در برگه جدید باز می شود)، وب سایتی که به خاطر آیندگان «اسکرین شات» از اینترنت می گیرد.

بخوان  چین ساخت مزرعه بادی دریایی خود را آغاز کرد



منبع

تعداد دستگاه هایی که می توانند به حساب شما متصل شوند به برنامه ای که دارید بستگی دارد. هر دو برنامه Basic With Ads و Basic فقط از یک دستگاه پشتیبانی می کنند. استاندارد می تواند به دو متصل شود.

اگر تصمیم به سفر بگیرید، اوضاع کمی مشکل ساز می شود. را قوانین می گوید که نتفلیکس از اطلاعات شناسایی استفاده می کند مانند «آدرس‌های IP، شناسه‌های دستگاه و فعالیت حساب برای تعیین اینکه آیا دستگاهی به مکان اصلی شما متصل است یا خیر». اما اگر “برای مدت طولانی” – احتمالاً بیش از 31 روز – “یا بین مکان های مختلف زندگی می کنید” – ممکن است حساب شما مسدود شود. گزارش Streamable می‌گوید اگر تعطیلات خود را خارج از خانه به سر می‌برید، می‌توانید از نتفلیکس یک کد دسترسی موقت بخواهید تا بتوانید «هفت روز متوالی» محتوا را در این پلتفرم تماشا کنید.

این امکان وجود دارد که نسخه کاستاریکای قوانین ممکن است به ایالات متحده یا هر جای دیگری خارج از آمریکای لاتین گسترش نیابد. به نظر نمی رسد این پلتفرم آماده معرفی اقدامات ضد به اشتراک گذاری رمز عبور خود به مخاطبان گسترده تر باشد. ما با نتفلیکس تماس گرفتیم تا بپرسیم قوانین جدید چه زمانی در ایالات متحده اجرا می شود (گزارش های قبلی مارس 2023 گفته بودند) و آیا آنها به هیچ وجه شبیه اقدامات کاستاریکا هستند؟ در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.

بخوان  مایکروسافت ماکروها را مسدود می‌کند

اگرچه نتفلیکس صفحه ایالات متحده را حذف کرد، قوانین هنوز در پلتفرم وجود دارد مرکز راهنمایی کاستاریکا (در برگه جدید باز می شود)، اما آنها کمی متفاوت هستند.

طبق گزارش‌ها، «حساب‌های Netflix هنوز هم قابل اشتراک‌گذاری هستند، اما فقط در یک خانواده». هرکسی از خارج از خانه شما نمی‌تواند از آن حساب استفاده کند و به او گفته می‌شود که با حساب خود ایجاد کند.

این پلتفرم همچنین از کاربران می خواهد که از طریق وای فای خانواده خود وارد حساب نتفلیکس خود شوند، برنامه را باز کنند و «حداقل هر 31 روز یک بار چیزی را تماشا کنند». انجام این کار دستگاه(های) شما را به عنوان «معتمد» ثبت می کند. دقیقاً مشخص نیست که اگر ماهی یک بار وارد سیستم نشوید چه اتفاقی می‌افتد، اما با قضاوت از روی عبارت، مفهوم این است که حساب شما مسدود می‌شود. و اگر این اتفاق برای شما افتاد، باید برای کمک با نتفلیکس تماس بگیرید.

مشکلات سفر

جزئیات جدید از نتفلیکس اقدامات ضد به اشتراک گذاری رمز عبور به صورت آنلاین ظاهر شده است و نشان می دهد که چگونه این پلتفرم قصد دارد با کاربران سرکوب کند.