الگوریتم چین برای فرار از سیستم دفاع پیشرفته موشکی مافوق صوت آمریکا

مسابقه مافوق صوت

راه حل این گروه بر تخمین تطبیقی ​​چند مدلی (MMAE) قدیمی است که یک روش آماری است که در مهندسی سیستم‌های کنترل ایجاد پیشبینی در زمانی که مشاهدات، ناکافی یا اشتباه هستند، استفاده می‌شود.

در حالی که سایر محققان از هوش مصنوعی برای حل مشکلات پیچیده در دفاع از موشک های مافوق صوت پیشنهاد کرده اند، گروه شیوسونگ استدلال کرد که با تغییرات جزئی، روش قدیمی MMA هنوز به خوبی کار می کند.

با این حال، ایالات متحده واقعاً تسلیحات مافوق صوت چین و ماشین آنها را برای فرار از سیستم‌های دفاعی موشکی دولت هنوز ناشناخته است.

به گفته یک کارشناس، سازهای حرارتی چین فقط می‌توانند موشک‌های رهگیر را از منظری محدود ببینند. در نتیجه، اطلاعات کافی برای تعیین محل دقیق موشک رهگیر وجود ندارد.

در سال‌های اخیر، همچین و هم‌آمریکا به توسعه نیروهای مافوق صوت پرداختند.

یک دانشمند فضایی به شرط ناشناس ماندن به SCMP گفت: شما ممکن است نظری داشته باشید، اما نمی‌توانید دقیقاً مطمئن باشید که کجاست.

این مهندس در مقاله‌ای که ماه گذشته در مجله چینی Common Control and Simulation منتشر شد، اظهار داشت که این الگوریتم می‌تواند مسیر این سلاح‌های مافوق صوت را تجزیه و تحلیل کند تا به آنها کمک شود از سیستم‌های دفاع موشکی، از جمله سیستم‌های پیشرفته در حال توسعه استفاده کنند. در ایالات متحده دولت مسدود کننده.

در گزارش SCMP آمده است که موشک YJ-21 چین می‌تواند پدافند هوایی قدرتمندی را بشکند و با سرعت سریع به یک ناو هواپیمابر حمله کند.

بخوان  پیش‌بینی فناوری در مورد تغییر جهان به دست ربات انسان‌نما

برنامه دلاری NGI شامل مشارکت پیمانکاران دفاعی مانند بوئینگ، لاکهید مارتین، ریتون و نورثروپ گرامن است.

توسعه قابلیت‌های دفاعی جدید علیه موشک‌های مافوق صوت چین و روسیه در اولویت هزینه‌های نظامی آمریکا قرار گرفته است.

انتهای پیام



منبع

فرض کنید یک کشور، تجهیزات دفاعی کافی در برابر تهدیدات مافوق صوت ایجاد کند، در حالی که کشور دیگر این کار را نمی‌کند. در این گزارش گزارش شده است که در این صورت، ممکن است توازن قوا تغییر کند، بنابراین یک تسلیحاتی در جریان است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، دانشمندان ارتش چین ادعا می‌کنند که یک فناوری مبتنی بر الگوریتم را برای شکست دادن سیستم‌های رهگیری موشک‌های مافوق صوت پیچیده ایجاد کرده‌اند.

موشک‌های رهگیر از موشک‌هایی که در ایالات متحده در حال حاضر توسعه یافته‌اند، می‌توانند سلاح‌های مافوق صوت را شناسایی و شناسایی کنند که از حسگرهای فروسرخ برای تعیین دقیق اهداف استفاده می‌کنند.

رهگیر نسل بعدی آمریکا (NGI) می‌تواند موشک‌های بالستیک را با استفاده از موشک‌های رهگیر که سریع‌تر، مانورپذیرتر و قابل اعتمادتر از پیشینیان خود هستند، رهگیری کند.

گفتنی است که تکنیک آماری MMAE برای چندین دهه در کاربردهای دفاعی موشکی مورد استفاده قرار گرفته است.

برنامه‌سازی‌های رایانه‌های برنامه مافوق صوت با سرعت ۸ ماخ یا هشت برابر سرعت صوت، ظاهراً تکنیک شیوسونگ می‌تواند به سلاح‌های مافوق صوت چین اجازه دهد از شناسایی بگریزند.

چین الگوریتمی را برای فرار از سیستم دفاع پیشرفته موشکی مافوق در ایالات متحده آمریکا ابداع کرده است.

این گروه ادعا کرد که الگوریتم آنها را می‌توان یک رهگیر دشمن و برخی از طراحی‌های مخفی را در عرض 10 دقیقه پس از کشف کند و مسیر آن را با دقت پنج متر(16 فوت) تخمین بزند.

بخوان  سرنخ‌های ایجاد شده از ساختار جهان اولیه در داده‌های تلسکوپ «جیمز وب»

رسانه دولتی «ساوث چاینا مورنینگ پست» (SCMP) گزارش داد که مهندسان به رهبری ژانگ شیوسونگ از دانشگاه مهندسی اطلاعات نیروی پشتیبانی استراتژی چین، الگوریتمی را توسعه دادند که موشک‌های مافوق صوت را برای جلوگیری از شناسایی سیستم‌های دفاعی موشکی تجزیه و تحلیل می‌کند. .