انتخاب بهترین جراح شکم ابدومینوپلاستی بهترین جراح شکم | abdoplasty

انتخاب بهترین جراح شکم ابدومینوپلاستی بهترین جراح شکم | abdoplasty

ابدومینوپلاستی روشی است که با برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت کردن ماهیچه های دیواره شکم، شکم شما را عمل ابدومینوپلاستی ارزان صاف می کند. این روش جراحی با نام تامی تاک نیز شناخته می شود .بسته به میزان پوست و چربی، می توان به روش های “مینی” این روش را انجام داد. وضعیت خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنید و برای تصمیم گیری نهایی وقت بگذارید.

  • از آنجایی که عمل ابدومینوپلاستی یکی از عمل‌های حساس در حوزه جراحی پلاستیک است،باید برای انجام آن به پزشکی متخصص مراجعه کنید.
  • با توجه به این این روش مناسب ترین روش برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو است از این رو یکی از بهترین روش های ممکن این است که از لیپوماتیک که دارای کمترین دوره نقاهت و عوارض احتمالی است استفاده کرد و از مزایای آن بهره مند شد.
  • تامی تاک ، که به آن جراحی زیبایی شکم نیز گفته می‌شود، به منظور از بین بردن چربی زائد شکم، پوست اضافه شکم ناشی از کاهش وزن شدید و همچنین، سفت کردن ماهیچه‌های شکم انجام می‌شود و یکی از روش‌های محبوب پیکرتراشی است.
  • ابدومینوپلاستی یا عمل زیبایی شکم یکی از جراحی های بسیار موثر بر تناسب اندام خانم ها محسوب می شود.
  • پزشک ابدومینوپلاستی در تهران، بعد از اتمام تحصیلات و شروع فعالیت، روند یادگیری و آموزش خود را متوقف نمی‌کند و دائما با مطالعه و گذراندن دوره‌های تکمیلی، اطلاعات خود را جهت ارائه خدمات با کیفیت به روز می‌کند.
بخوان  اینترنت ملی، از رویا تا واقعیت 1 بیتی

از جمله خدمات دکتر علی اکبر عطایی جراح ابدومینوپلاستی می توان موارد زیر را نام برد. دکتر امیر دریانی فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی، فارغ التحصيل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی هستند. ایشان یکی از بهترین، فعال ترين و جوان ترين جراحان برتر پلاستیک تهران شناخته شده اند و در زمینه انواع جراحی های زیبایی و پلاستیک به صورت تخصصی فعالیت دارند. در طول دوره تحصیل با توجه به علاقه ای که به کارهای پژوهشی داشتند با چاپ بیش از ده مقاله در ژورنال هاى معتبر به عنوان محقق برتر انتخاب شدند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، فلوشیپ بازسازی میکروسرجری و انکوپلاستیک پستان از دانشگاه‪ Sapienza ‬، رم، ایتالیا می باشند.

دکتر احمد علی رجب پور

مطب جناب دکتر کبیری زاده واقع در سعادت آباد میباشد و کلیه خدمات جراحی زیبایی، پیکر تراشی و جراحی های چاقی اسلیو و بای پس در بهترین بیمارستان های فوق تخصصی انجام میدهد. معمولاً نتایج جراحی ابدومینوپلاستی در صورت رخ ندادن عارضه ی خاص، رضایت‌بخش بوده و دائمی خواهد ماند. البته به شرطی که فرد در آینده باردار نشود و یا کاهش وزن شدید و ناگهانی نداشته باشد. آزمایشات درخواستی پزشک را به طور کامل انجام دهید.سه هفته قبل از جراحی ابدومینوپلاستیاز مصرف الکل و سیگار خودداری کنید.دو هفته قبل از عمل از مصرف داروهای ضد التهابی و آسپیرین پرهیز کنید.قبل از جراحی مقدار زیادی آب بنوشید.

انتخاب بهترین جراح شکم ابدومینوپلاستی

پزشک ابدومینوپلاستی، با تهیه آرشیوی از نمونه کارهای انجام شده، شما را با سبک کار و نتایج نهائی آشنا خواهند کرد. برش‌های ظریف، مشخص نبودن جای بخیه‌ها بعد از بهبود، فرم دهی اصولی، ظاهر طبیعیِ ناف و عدم جابجایی آن و … از مواردیست که باید در هنگام مشاهده عکس نمونه کارهای بهترین دکتر ابدومنیوپلاستی در تهران، به آن دقت کنید. بهره مندی از شکم صاف، بدون چربی و عاری از پوست شل و افتاده خواسته هر فردی می باشد.

بخوان  همارزِ «sustainable Development»؛ منبع: گروه واژهگزینی