انگلها در حال نابودی هستند

وود گفت: نتایج ما نشان می‌دهد که انگل‌های دارای یک یا دو گونه هستند، تقریباً ثابت ماندند، اما انگل‌هایی با سه میزبان یا بیشتر از بین رفتند. میزان این کاهش به قدری شدید بوده است که اگر در انواع گونه‌هایی که مردم به آن‌ها می‌دهند، مانند پستانداران یا پرندگان رخ می‌دهند، حفاظتی آغاز می‌شود.

این پژوهش در مجله PLOS منتشر شده است.

پژوهش حاضر یکی از اولین پژوهش‌ها است که از تکنیک بازیابی اطلاعات جمعیت‌های تاریخی آن‌ها استفاده کرده است. از روش تاکسیدرمی که فقط انگلیسی های روی پوست، پر یا خز را حفظ می کند، برای حفظ پستانداران و پرندگان می شود. با این حال، نمونه‌هایی از ماهی‌ها، خزندگان و دوزیستان در مایعات نگهدارنده می‌شوند که آن‌ها نیز در هنگام مرگ حیوانی را حفظ می‌کنند.

انتهای پیام



منبع

روشی جدید برای احیای اطلاعات

این مطالعه بر روی هشت نوع ماهی که در مجموعه‌های مخفی موزه‌های تاریخ طبیعی یافت می‌شوند، قرار گرفت. برخی از آنها از مجموعه ماهی موزه تاریخ طبیعی و فرهنگ بورک(Burke) بودند. از بازگرداندن نمونه‌های نگهداری ماهی‌های قبل از نگهداری در موزه‌ها، به دقت هر کدام را برش می‌دهند و انگلیسی‌ها را که در آن پیدا می‌کنند، شناسایی می‌کنند و می‌نویسند.

مواردی که در این پژوهش گفته شده است، تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل نمونه‌های ماهی‌های تاریخی نشان داد که انگلیسی‌هایی که در طول عمرشان به سه یا چند میزبان مهمان‌ها هستند که شامل بیش از نیمی از گونه‌های انگلیسی در این مطالعه می‌شوند، به طور متوسط ​​۱۱ می‌شوند. درصد فراوانی در هر دهه را نشان می‌دهند. مشاهده شد که ۹ گونه از ۱۰ گونه انگلیسی که تا سال ۱۹۸۰ کاملاً ناپدید شده بود، به سه میزبان یا بیشتر نیاز داشت.

بخوان  کشف رود ارتباط و مغز در توسعه اجتماعی

وود گفت: این کار زمان زیادی برده شده است. من دوست دارم این ماهی‌ها را در مخلوط کردن بری و با استفاده از یک تکنیک ژنومی برای تشخیص دی‌ان‌های انگلیسی استفاده کنم، اما راحت‌تر ماهی‌ها با مایعی که دی‌ان‌ها را متلاشی می‌کند، نگهداری می‌کنند. بنابراین کاری که ما انجام دادیم، فقط یک انگلیسی معمولی بود.

چلسی وود، استادیار علوم و شیلات دانشگاه واشنگتن می‌گوید: مردم عموماً فکر می‌کنند که تغییرات آب و هوایی باعث رشد انگلیسی‌ها می‌شود و با گرم شدن روزافزون زمین شاهد افزایش عناصر انگلیسی نیز می‌شود. برای برخی از گونه‌های انگلیسی، این ممکن است درست باشد، اما انگلیسی‌ها نگه‌دارنده‌های وابسته هستند و باعث می‌شوند که آنها در دنیای حال تغییری که سرنوشت‌ها در حال تغییر است، آسیب پذیر باشند.

بزرگترین مطالعه انگلیسی انجام شده نشان می دهد که آنها در حال مرگ هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، بنا بر پژوهش‌های جدید در دانشگاه واشنگتن، طی ۱۴۰ سال گذشته بین سال‌های ۱۸۸۰ تا ۲۰۱۹، عوامل مختلف انسانی در زمین و زیستگاه ما را در سراسر دنیا با تغییرات مهمی که به آن توجه کرده‌اند، است.

اکنون بر اساس بزرگترین و بزرگ ترین مجموعه موجود در مورد انگلیسی حیوانات حیوانی، انگلیسی ها می توانند در برابر تغییرات آب و هوایی آسیب پذیر باشند.