اولین خودرو «سایبرتراک» این هفته تحویل می‌شود



تنها چند روز تا عرضه اولین سایبرتراک(Cybertrucks) محصول شرکت تسلا به مشتریان باقی مانده است، این شرکت خودروسازی شروع به نمایش عمومی این وسیله نقلیه قبل از عرضه کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیجیتال ترندز، یک خودرو سایت به تازگی در خارج از مرکز لینکلن در شهر نیویورک مشاهده می کنید در حالی که یک دستگاه دیگر از آن در فروشگاه تسلا در مرکز خرید Westfield UTC در سن دیگو دیده می شود.

در رویدادی ویژه در کارخانه گیگافکتوری (Gigafactory) در آستین، تگزاس، در روز پنج شنبه ۳۰ نوامبر، مشتریان ارائه خواهند شد. انتظار میرود که ایلان ماسک، سرور تسلا، روند پخش زنده این رویداد را رهبری کند.

اگر این برنامه شبیه به راه اندازی اولین کارخانه خودروسازی در اروپا یا تحویل اولین کامیون‌های سِمی(نیمه) تسلا باشد، می‌توانم منتظر یک رونمایی با برنامه‌ریزی دقیق با فضایی پر زرق و برق باشیم.

شرکت تسلا، خودرو تمام الکتریکی سایبرتراک خود را چهار سال پیش رونمایی کرد اما آن را بیشتر از حد انتظار طول کشید. در اولین سایتی که تا چند روز دیگر تحویل می‌شود، ماسک به تازگی اعلام کرده است که این وسیله را احتمالا تا سال 2025 تولید می‌کند و این معنی را نشان می‌دهد که اکثر مشتریانی که حدود دو میلیون نفر هستند و صد دلار پیش می‌روند. پرداخت کرده‌اند هنوز باید منتظر بمانند.

با وجود علاقه به سایبرتراک و طراحی خاص به فرد آن، ماسک دو سال پیش گفت که این احتمال وجود دارد که سایبرتراک شکست بخورد زیرا بسیار متفاوت از هر چیز دیگری است. اما از آن زمان، خوش‌بین‌تر بوده و در تابستان گفته شده است که بهترین محصول برای آن سایت است.

بخوان  سیستم کدنویسی گوگل به صورت پایتون در حال انجام است

جدیدترین خودروی تسلا در سه نسخه عرضه خواهد شد. یک مدل پایه دیفرانسیل عقب، یک مدل میان رده و یک مدل با موتور سه گانه. قیمت در ابتدا به ترتیب ۳۹ هزار دلار، ۴۹ هزار دلار و ۶۹ هزار دلار ذکر شده بود، اما در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱، این خودروساز قیمت سایت خود را از وب سایت خود حذف کرد. همه انتظار دارند که نهایی بالاتر باشد.

انتهای پیام



منبع