اولین سقوط بشقاب پرنده در ایتالیا بوده است

این گزارش به شکل ترسناکی شبیه به گزارش دیوید گروش، افشاگر پنتاگون است که اخیراً ادعا کرده است که مأموران دفتر خدمات استراتژیک (یک آژانس اطلاعاتی سابق ایالات متحده) یک هواپیمای زنگوله مانند را در سال ۱۹۴۴ از مگنتا کشف کردند.

اگر ادعاهای پینوتی واقعاً درست باشد، به معنای تغییر در خواهد بود، چرا که حوادثی که به وقوع می پیوندند مربوط به تاریخ «حادثه رازوئل» در سال ۱۹۴۷ است که در شهر رازول (Roswell) در ایالت نیومکزیکوی ایالات متحده آمریکا رخ داد. رخ داد و چندین دهه است که به عنوان اولین محل ادعایی یک بشقاب پرنده می‌شود.

هر دوی این تلگرافها ظاهراً به دستور شخص اول دیکتاتوری ایتالیایی یعنی بنیتو موسولینی فرستاده شده‌اند. سند دیگری که برای پینوتی فرستاده شد به «Gabinetto RS/33» اشاره کرد که یک بخش مرموز است که ظاهراً موسولینی برای بازیابی و مطالعه بقایای آن بشقاب پرنده راهاندازی کرده است.

در طول جنگ جهانی دوم، نیروهای متفقین ایتالیا را بمباران کردند، اما آن آشیانه هواپیما از این حرکت جان سالم به در برد و توسط چندین متفقین ایمن شد.

وظیفه وزارت دفاع آمریکا ادعای هر گونه بازیابی سقوط بشقاب پرنده توسط ایالات متحده را انجام داده است.

حادثه رازول به ماجرای مربوط به رویت یک شیء ناشناس پرنده اشاره دارد که در سال ۱۹۴۷ در شهر رازول ایالت نیومکزیکو اتفاق افتاد. روز بعد از وقوع این حادثه، برای اولین و آخرین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکا در روزنامه‌های آمریکا، یک بشقاب پرنده منتشر می‌شود و این خبر در تمام کشور می‌پیچد. فردای همان روز، نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اشتباه شده و شیء مورد نظر تنها یک بالون هواشناسی بوده است.

بخوان  فناوری جدید، قیمت حافظه‌های HDD را به شدت کاهش می دهد

تصمیم اخیر دولت ایالات متحده در مورد مشاهده ادعاهای یوفوها صحبت می کند و دفتر موسوم به AARO را برای بررسی پدیده های غیر عادی ناشناس (UAP) راهاندازی کرده است. پدیده‌های غیرعادی ناشناس اصطلاحی است که برای مشاهده پدیده‌های غیرعادی در هوا، دریا یا خشکی استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، روبرتو پینوتی پژوهشگر ایتالیایی ادعا می‌کند که برای اولین بار یک شیء پرنده ناشناس (UFO) در جهان در سال ۱۹۳۳ در زمان سلطنت بنیتو موسولینی در این اتفاق افتاده است.

پینوتی و بسیاری دیگر معتقدند که گوگلیلمو مارکونی، مخترع رادیو رئیس RS/33 بوده است، اما پژوهشگران دیگر هیچ مدرکی دال بر وجود چنین بخشی نیافته‌اند.

پینوتی و همکارش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقوط هواپیمای لُمباردی در سال ۱۹۳۳ جستجو کرده و در سال ۱۹۹۶ به برخی از اسناد محرمانه در آن دست یافتند. این اسناد توسط یک منبع ناشناس که ادعا می‌کنند آنها را از یکی از بستگانش به ارث برده‌اند که در آن زمان زندگی می‌کردند و عضوی از یک بخش مخفی بودند که گفته می‌شد توسط موسولینی برای مطالعه بشقاب پرنده‌ها راه‌اندازی شده بود، برای آنها ارسال شد.

پینوتی فقط همین اسناد را برای اثبات وجود آن بشقاب پرنده در اختیار دارد، آنها را به تایید یک متخصص پزشکی قانونی برساند. این متخصص را بررسی کرده است که کاغذ و جوهر این اسناد واقعاً مربوط به آن دوره است. البته تلگرافها هنوز صحت سنجی شده است.

وی در مصاحبه‌ای با دیلی‌میل گفت که شواهدی برای حمایت از ادعاهای خود دارد.

یک پژوهشگر ادعا می‌کند که اولین بار در جهان ۱۴ سال قبل از حادثه رازوئل، در کشوری که اتفاق افتاده است، سقوط می‌کند.

بخوان  اپل هدست AR اقتصادی خود را احتمالا در سال ۲۰۲۵ ارائه کند

این بشقاب پرنده الان کجاست؟

این اسناد همچنین شامل یادداشت‌های دست‌نویسی است که دارای طرح و شرحی از بشقاب پرنده با سوراخ‌هایی در کنار آن است. ادعای پینوتی می‌کند که لاشه این بشقاب پرنده در یک هواپیمای آشیانه در خارج از شهر مگنتا(Magenta) که یک شهر اقماری اطراف شهر میلان ذخیره شده است.

این اسناد چه چیزی را نشان می‌دهند؟

گفتنی است که پینوتی رئیس مرکز ملی یوفوشناسی در ایتالیا است و تحقیقاتی در ایتالیا با پرسش‌ها و شک و تردیدهایی مطرح شده است.

اسنادی که پینوتی با دیلی‌میل به اشتراک گذاشته شده شامل دو تلگراف است که در سال ۱۹۳۳ ارسال شده است. یکی از خواستار «سکوت مطلق» در مورد «فرود ادعایی یک هواپیمای نادر خاک ملی» است و شخص دیگری به اتهام دستگیری و مجازات برای خبرنگارانی که اخبار مربوط به منشاء و ماهیت این هواپیما را گزارش می‌کنند، است.

انتهای پیام



منبع